AndroidHealthClinic

Marina's road to succes!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
thanks. En dan zal je net zien... ben ziek..:sad:

Ik had gisteren al een beetje keelpijn.. dat heeft helaas doorgezet.. Snotkop en koppijn erbij. :o dus wordt met dekentje op de bank bij mams en vanaaf fonduen.. Eten zit wel goed. Eetlust is er gewoon. :D
Nu maar hopen dat ik maandag weer beter ben....
thanks. En dan zal je net zien... ben ziek..:sad:

Ik had gisteren al een beetje keelpijn.. dat heeft helaas doorgezet.. Snotkop en koppijn erbij. :o dus wordt met dekentje op de bank bij mams en vanaaf fonduen.. Eten zit wel goed. Eetlust is er gewoon. :D
Nu maar hopen dat ik maandag weer beter ben....

Ja het heerst, ik heb het ook gehad (en bijhoorlijk wat mensen in mijn omgeving met mij). Vooral de keel was flink klote.
Beterschap !!

Gadver Marina! Beterschap!!:D

Zit weer niet mee Marina. Als het morgen niet over is zou ik maar een dagje uitzieken.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.484
Ja het heerst, ik heb het ook gehad (en bijhoorlijk wat mensen in mijn omgeving met mij). Vooral de keel was flink klote.
Beterschap !!
Keel wordt wel al iets beterder... maar verder... Morgen maar aanzien hoe het gaat.
Thanks.

Thanks.

Zit weer niet mee Marina. Als het morgen niet over is zou ik maar een dagje uitzieken.
Nope.. het mag niet zo meezitten nee. :(
Maar eten gaat gewoon door. eten en slapen en gourmetten vanavond flink huisgehouden. :D
Nu uitbuiken en duimen dat het morgen wat beterder gaat. Zo niet dan is het braaf thuis blijven...

Beterschap! Je hebt het ook zo druk steeds, dat heeft zeker invloed op je weerstand.

Ah vervelend! Beterschap, en veel thee met honing drinken doet ook altijd wonderen voor je keel.
Hopelijk voel je je gauw weer beter

• #1.488
Thanks. :)

Beterschap! Je hebt het ook zo druk steeds, dat heeft zeker invloed op je weerstand.
Dat denk ik wel ja... Het is nu eenmaal zo.. Rust is de key.

Ah vervelend! Beterschap, en veel thee met honing drinken doet ook altijd wonderen voor je keel.
Hopelijk voel je je gauw weer beter
Thanks. :)
Keel gaat al beter. Kop zit nog wel erg vol.. :o

Dat ging lekker. Opgestaan.. gegeten naar werk gegaan. Na een uur weer terug en bed in. :o
Was toch geen goed plan om heen te gaan. Nu eerst maar even goed (en braaf) uitzieken. :sad:

stomen met van die capsules in het water is ook erg handig alleen niet zo fijn af en toe

• #1.490
stomen met van die capsules in het water is ook erg handig alleen niet zo fijn af en toe
Ik heb niet gestoomd... :o gewoon uitgeziekt.. nou ja.. grotendeels.
Ben nog thuis.

vandaag echt zo een dag van te goed om thuis te blijven en te slecht om een hele dag te werken. Dus heb ik even kort wat "bewogen" en daarna een half dagje gewerkt. Netjes afgestemd met werk dat ik deeltijd ziek ben vandaag.... Toch wat zaken af kunnen ronden en netjes om 12:00 weer thuis.
Kan me alleen op dit moment niet meer voorstellen dat ik een paar maanden terug 5x55 kg squatte en nu met moeite de 10x30 kg haal... :sad: valt me echt tegen..misschien log ik het zo nog wel even... --> p*ssy weights... maar iig toch nog iets gedaan voor het jaar eindigt. Hopelijk brengt 2016 meer voor me. Ik ga daar wel voor!

squat 10x20 kg 2x10x30 kg ( met moeite kan ik me voorstellen dat ik 2 maanden terug nog 4x55 kg squatte... :( )
SLDL 3x10x40 kg
lying leg curl 3x12x20 kg
staand kuiten 3x15x50 kg
EZ bar biceps curl 3x15x15 kg
EZ bar lying triceps extension 3x12x15 kg

Ik hoop dat ik niet teveel heb ingeleverd aan spiermassa.. gezien ik door alle omstandigheden wel wat was afgevallen...

Hopelijk gaat het nieuwe jaar beter van start! Moet toch de titel van mijn log eens waar gaan maken! :o
Maar nu eerst helemaal beter worden. Morgen gelukkig vrij... als ik niet gebeld word....

Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: Inb4
Moge 2016 dan de weg naar het succes zijn! Beste wensen Marina.

Komt vast wel goed! Vooral met positieve instellingen kom je er wel!
Je hebt idd in ieder geval nog even bewogen, op naar een succesvol 2016:lifter:

• #1.494
Moge 2016 dan de weg naar het succes zijn! Beste wensen Marina.

Komt vast wel goed! Vooral met positieve instellingen kom je er wel!
Je hebt idd in ieder geval nog even bewogen, op naar een succesvol 2016:lifter:
Thanks allemaal. :) Ik hoop toch eerst eens goed op te knappen. Denk zelf dat nu gewoon even alles van de afgelopen maanden eruit komt. Ik hoop dan maar dat het allemaal inderdaad in ene is zodat ik daarna goed het jaar in kan gaan.

Ondanks een nog wattige kop toch even wat gaan doen @ the gym. Licht gewicht. Focus op rug omdat mijn rug en schouder/nek pijn doen. Komt van al het liggen. Bewegen is nog het beste... dan heb ik toch het minste last. Nou ja.. beetje gefreewheeled dus. Voelde allemaal wel redelijk @ pussyweights. :o

pull down wijd 10x30 kg 2x10x32,5 kg
pull down small hammer grip 3x10x30 kg
Incline BP 10x25 kg 2x10x30 kg
MP 3x10x15 kg
Incline fly DB 3x10x8 kg
straight arm push down susperset goblet squat (nieuw...ATG 8 kg DB... was wel erg licht)
3x10x10 kg ss 3x15x8 kg
Pull ups 9x 7x 5x

rug/nek/schouders voelen iig een stuk beter.. kop blijft vol en wattig :(

edit:... was wel erg wattig in mijn kop.. geloof dat ik nog ergens 2x10 lying legraises had gedaan ... toen had ik geen zin meer.. :o

Laatst bewerkt:
Een fit en gezond nieuwjaar voor jou toegewenst Marina! Hopelijk kun je het een en ander achter je laten en lekker knallen in het nieuwe jaar.

• #1.497
Beste wensen voor 2016! Dat alles een beetje mag mee zitten voor je dit jaar.

De beste wensen, Marina. Hopelijk eens een jaar zonder tegenslag

• #1.500
Beste wensen voor 2016! Dat alles een beetje mag mee zitten voor je dit jaar.

De beste wensen, Marina. Hopelijk eens een jaar zonder tegenslag
Thanks beiden. Ik hoop het ook. Zal eens tijd worden.

Plannen zijn er wel... al is het voor nu focus op herstellen en lage intensiteit trainen.
Even een update. terugblikkend op afgelopen jaar was het een drama. Waar ik halverwege 2015 nog 46 kg woog is dat met alle omstandigheden omlaag gedonderd naar een 43 kg... hele bla bla.. overlijden van mijn vader, problemen met mijn nek wederom, nu net een week plat met griep en net weer een beetje aan het opknappen.. te lang doorgelopen.. al met al en K jaar en tijd om nu eens wat positievere zaken tegemoet te gaan.
Vanmorgen de schade van alles inclusief een week griep opgenomen en fors geschrokken van een dus zeer schamele 43,1 kg (was tijdens mijn griep nog wat lager geweest.. ) :sad: was wel even fors schrikken. Ik heb flink ingeleverd en als ik kijk naar 2 jaar terug is er behoorlijk wat gewicht en vooral massa verdwenen... dat jaar kreeg ik mijn nekhernia en verloor ik mijn baan en een boel bla bla.. al met al. Tijd om een nieuwe start te maken.

Schaam me rot.. vind mezelf niet om aan te zien... nieuw startpunt vandaag 4-1-2016 43,1 kg... :( diep triest... werk aan de winkel

Plan: trainen op laag volume. Licht gewicht pakken en korte trainingen gericht op bewegen en herstel. Ben nog steeds niet helemaal beter.
Per training kijk ik aan wat ik kan en vooral nu even waar ik zin in heb. Ik train ongeveer 3 x per week nu en 1 x yoga.
De training zal qua indeling bagger zijn maar het gaat nu eerst om herstellen en aankomen en toch wat in beweging blijven. Ik merk dat onderstaande me het beste voegt:
Training A: rug, borst, schouders (compounds + schouders wat isolatie ivm nekhernia/uitval en hele rambam)
Training B: benen, en bij zin 1 oefening biceps & triceps... en zeer zelden 1 oefening buik... die ik meestal weglaat..

Trainingen duren op dit moment maar 40-45 min (soms zelfs korter). Voor nu even genoeg denk ik.
Als ik weer helemaal beter ben ga ik nadenken hoe ik op kan bouwen.
*einde gezeur en geleuter.. ertegenaan! eten - "bewegen" - en vooral voldoende rust en weer eten... *

Training vandaag. Licht gewicht (50-60%). Ook eerste dag weer wat gewerkt....

Pulldown wijd 3x10x30 kg
Pull down small 3x10x30 kg
BOR 3x15x20 kg
Incline BP 10x25 kg 2x10x27,5 kg
DB Incline fly's 3x10x8 kg
DBlying incline bent over side raise 3x10x4 kg
Face pulls 3x12x10kg

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven