Even een update. terugblikkend op afgelopen jaar was het een drama. Waar ik halverwege 2015 nog 46 kg woog is dat met alle omstandigheden omlaag gedonderd naar een 43 kg... hele bla bla.. overlijden van mijn vader, problemen met mijn nek wederom, nu net een week plat met griep en net weer een beetje aan het opknappen.. te lang doorgelopen.. al met al en K jaar en tijd om nu eens wat positievere zaken tegemoet te gaan.
Vanmorgen de schade van alles inclusief een week griep opgenomen en fors geschrokken van een dus zeer schamele 43,1 kg (was tijdens mijn griep nog wat lager geweest.. )

was wel even fors schrikken. Ik heb flink ingeleverd en als ik kijk naar 2 jaar terug is er behoorlijk wat gewicht en vooral massa verdwenen... dat jaar kreeg ik mijn nekhernia en verloor ik mijn baan en een boel bla bla.. al met al. Tijd om een nieuwe start te maken.
Schaam me rot..
vind mezelf niet om aan te zien... nieuw startpunt vandaag 4-1-2016 43,1 kg...

diep triest... werk aan de winkel
Plan: trainen op laag volume. Licht gewicht pakken en korte trainingen gericht op bewegen en herstel. Ben nog steeds niet helemaal beter.
Per training kijk ik aan wat ik kan en vooral nu even waar ik zin in heb. Ik train ongeveer 3 x per week nu en 1 x yoga.
De training zal qua indeling bagger zijn maar het gaat nu eerst om herstellen en aankomen en toch wat in beweging blijven. Ik merk dat onderstaande me het beste voegt:
Training A: rug, borst, schouders (compounds + schouders wat isolatie ivm nekhernia/uitval en hele rambam)
Training B: benen, en bij zin 1 oefening biceps & triceps...
en zeer zelden 1 oefening buik... die ik meestal weglaat..
Trainingen duren op dit moment maar 40-45 min (soms zelfs korter). Voor nu even genoeg denk ik.
Als ik weer helemaal beter ben ga ik nadenken hoe ik op kan bouwen.
*einde gezeur en geleuter.. ertegenaan! eten - "bewegen" - en vooral voldoende rust en weer eten... *