MuscleMeat

Marina's road to succes!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Goed zo Marina. Dit jaar heeft zijn sporen nagelaten, maar nu weer nieuwe ronde, nieuwe kansen....
Die beweging is goed voor je, dat heb je al vele keren gezegd, maar niet overdrijven. En het 'uitje' naar de gym doet je ook goed, en zet die telefoon dan maar lekker uit! Succes, maar vooral veel plezier!

Heel veel succes en gezondheid voor het nieuwe jaar. En een flink aantal kilo's lichaamsgewicht. Ik zou ze zo van mij aan je afstaan, als dat kon. ;)

Is de duur van een training heel belangrijk? Het lijkt me dat als je je het fijn vindt om even te trainen, je niet constant op de klok wilt kijken.

Heb het al tegen je gezegd, maar ik doe het op deze manier nog een keer.. Wens je werkelijk het allerbeste voor 2016, ik hoop dan ook dat je lijf eindelijk een mee wil gaan werken. Zou het fantastisch vinden als je vooral enorm gaat genieten van het trainen en de yoga, in mijn optiek nog altijd het belangrijkst er werkelijk plezier in te hebben..
Knallen lieverd, je kan het! :kiss:

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.504
Goed zo Marina. Dit jaar heeft zijn sporen nagelaten, maar nu weer nieuwe ronde, nieuwe kansen....
Die beweging is goed voor je, dat heb je al vele keren gezegd, maar niet overdrijven. En het 'uitje' naar de gym doet je ook goed, en zet die telefoon dan maar lekker uit! Succes, maar vooral veel plezier!
Dank je René. :) Ik hoop dat het inderdaad nu eens wat beter mag gaan.
Ik pak het zeer rustig aan.. en telefoon.. gaat de kluis in. :D
Heel veel succes en gezondheid voor het nieuwe jaar. En een flink aantal kilo's lichaamsgewicht. Ik zou ze zo van mij aan je afstaan, als dat kon. ;)

Is de duur van een training heel belangrijk? Het lijkt me dat als je je het fijn vindt om even te trainen, je niet constant op de klok wilt kijken.
Dank je. :) jij ook uiteraard een goed 2016.
Die kilo's willen velen aan me afstaan.... was het maar zo simpel... :sad:
Duur is niet zo van belang.. ik pak oefeningen die me bevallen en het voelt goed. Ik kijk niet echt op de klok.. ik heb alleen soms wel last ervan dat het zo lekker gaat... en dan wl ik doorgaan. Ik voel dat vaak aankomen.. en dan moet ik wel even streng zijn naar mezelf en mezelf op de tijd wijzen. Over het algemeen gaat het vanzelf en kom ik ergens op die tijden uit. Maar ja.. ik moet waken dat het niet langzaam en redelijk vanzelf weer té veel wordt. Snap je?

Heb het al tegen je gezegd, maar ik doe het op deze manier nog een keer.. Wens je werkelijk het allerbeste voor 2016, ik hoop dan ook dat je lijf eindelijk een mee wil gaan werken. Zou het fantastisch vinden als je vooral enorm gaat genieten van het trainen en de yoga, in mijn optiek nog altijd het belangrijkst er werkelijk plezier in te hebben..
Knallen lieverd, je kan het! :kiss:
Dank je lieverd. :) Ik weet het.
Ik hoop inderdaad dat dat lijf eens mee gaat werken. Ik geniet van Yoga en van het trainen. Soms wat té..;) en ik denk dat je me wel snapt.. dan gaat het lekker en wil je meer.. en dat is niet de bedoeling als je even pas op de plaats moet doen. :rolleyes:
Ik heb er nog altijd veel plezier in! Ik ga er weer voor.. hopelijk kan ik nu mijn logtitel eens eer aan gaan doen!

Ik sluit me volledig aan bij de rest eigenlijk. Nieuw jaar, dus nieuwe kansen! Vers begin en 2015 lekker achter je laten. Schrijf een mooi nieuw hoofdstuk zou ik zeggen!

• #1.506
Ik sluit me volledig aan bij de rest eigenlijk. Nieuw jaar, dus nieuwe kansen! Vers begin en 2015 lekker achter je laten. Schrijf een mooi nieuw hoofdstuk zou ik zeggen!
Dank je. :) Ik ga mijn best doen om dit jaar een beter jaar te hebben.

Afgelopen week een keer benen gedaan. Merkte dat squat weer wat beter ging.. kracht komt weer een beetje terug.
Vanmorgen wat rug gedaan en 1 oefening borst en schouders erbij. Ging ook lekker. Het is niet echt logwaardig.. Maar voor nu voor herstellen beter.
Ik blijf voorlopig even op laag gewicht zo doorgaan. Kijken hoe het er over een paar weekjes uitziet.

Toch maar iets loggen...

Training van de week benen
squat 2x10x30 kg... opeens ging het beter en toch weer eens proberen 8x35 kg mijn ooit behaalde 55 kg is nog lang niet in zicht...
SLDL 3x10x40 kg
Lying leg curl 3x10x20 kg
kuiten staand 3x15x50 kg
lying leg raises 3x10
russian twist 3x20 met 5 kg schijf

Training vanmorgen:
pull down wijd 10x35 kg 2x10x32,5 kg (35 was net geen supernette vorm)
BOR (samen met iemand.. die wilde gewicht verhogen dus maar mee gedaan) 15x25 kg 15x27,5 kg 15x30 kg
incline BP 10x25 kg 10x30 kg 8x32,5 kg
DB Side raises 3x10x3 kg
face pulls 3x15x10 kg
shruggs 3x10x15 kg extra licht gehouden en goed knijpen
pull ups 6x 5x 5x

Laatst bewerkt:
Lekker getraind hoor. Je moet maar niet kijken naar wat je ooit deed, maar als dit goed blijft gaan, en er komt misschien over een tijdje weer een stijgende lijn dan kan je ook tevreden zijn.

Trainingen zien er best goed uit toch Marina!:thumbs:

Ik herken dat wel hoor (terug kijken naar wat je hebt gedaan), toch 8s het beter om naar je huidige progressie te kijken. Dan weet je iig dat je lekker op weg bent.

Vind het ook niet slecht hoor Marina, bewaar de rust, kijk vooruit.
Doe je nog aan Yoga ?

Soms moet je even (letterlijk) stilstaan om te kijken waar je vandaan komt en waar je naar toe wil. Nadenken over: "hoe geraak ik daar?", helpt je weer verder op weg.
Het blijft leuk en inspiratie-vol om te lezen hoe je door blijft gaan (op trainingsvlak, je werk, en de rest)

Keep up the Good Work!!

Gewoon doorgaan met wat goed voelt. Vooruit kijken en niet meer achterom!

• #1.513
Lekker getraind hoor. Je moet maar niet kijken naar wat je ooit deed, maar als dit goed blijft gaan, en er komt misschien over een tijdje weer een stijgende lijn dan kan je ook tevreden zijn.
Thanks. :) Ik weet het.. maar toch...

Trainingen zien er best goed uit toch Marina!:thumbs:
Dank je. :)

Ik herken dat wel hoor (terug kijken naar wat je hebt gedaan), toch 8s het beter om naar je huidige progressie te kijken. Dan weet je iig dat je lekker op weg bent.
Op zich wel... maar zie later...

Vind het ook niet slecht hoor Marina, bewaar de rust, kijk vooruit.
Doe je nog aan Yoga ?
Ik kijk ook echt wel vooruit.
En ja.. vanmorgen nog heerlijk yoga gehad. :)

Soms moet je even (letterlijk) stilstaan om te kijken waar je vandaan komt en waar je naar toe wil. Nadenken over: "hoe geraak ik daar?", helpt je weer verder op weg.
Het blijft leuk en inspiratie-vol om te lezen hoe je door blijft gaan (op trainingsvlak, je werk, en de rest)

Keep up the Good Work!!
Op zich doe ik dat ook. Maar soms is het gewoon erg lastig....
Dank je. Ik ga zeker door!
Gewoon doorgaan met wat goed voelt. Vooruit kijken en niet meer achterom!
Dat is dus wel lastig...
Ik heb er veel moeite mee... gezien ik 2 jaar terug gewoon 7 kg zwaarder was....veel meer massa... en sinds het hele gebeuren met die K hernia en uitval en alles daarbij ik dit allemaal kwijt ben... Van mooi opbouwend naar hoe het nu is... :sad: Ik kan er wel om janken.. doe zo mijn best en toch wil het niet echt...

Maar ik hou hoop.. het moet toch eens weer omhoog gaan! Hoop ik...

• Like
Waarderingen: Inb4
Je weet in ieder geval de oorzaak van je hele gewichtsverlies. Het is niet zo dat het onverklaarbaar is. Het is iets waar je weinig tot geen controle over hebt en lichamelijke klachten en stress hebben die invloed op je lichaam.

Je mag er best om janken. Helemaal niks mis mee. Maar blijf er niet in zitten. Daar schiet je niets mee op en blijft een alleen maar negatief.

Stapje voor stapje en plekje leren geven en je draai zien te vinden met de beperkingen die je eenmaal hebt opgelopen.

Doorzettingsvermogen heb je in ieder geval veel. Velen zouden het allang opgegeven hebben.

Ik vind dat je nog steeds ass kickt Marina! Hopelijk brengt 2016 je heel veel goeds

• #1.517
Je weet in ieder geval de oorzaak van je hele gewichtsverlies. Het is niet zo dat het onverklaarbaar is. Het is iets waar je weinig tot geen controle over hebt en lichamelijke klachten en stress hebben die invloed op je lichaam.

Je mag er best om janken. Helemaal niks mis mee. Maar blijf er niet in zitten. Daar schiet je niets mee op en blijft een alleen maar negatief.

Stapje voor stapje en plekje leren geven en je draai zien te vinden met de beperkingen die je eenmaal hebt opgelopen.

Doorzettingsvermogen heb je in ieder geval veel. Velen zouden het allang opgegeven hebben.
Tja.. enigzins weet ik het wel... alleen zo jammer dat het er zo slecht(niet) bijkomt... :sad:
Ik blijf er nooit in hangen.. ik ga gewoon door.. alleen soms dat je het je realiseert hoe ver ik 2 jaar terug was.. en hoeveel ik nu terug ben bij af...
Ik ga door. Dank je. :)

:) thanks
Ik vind dat je nog steeds ass kickt Marina! Hopelijk brengt 2016 je heel veel goeds
:o lief van je. Ik ga gewoon door. Nu rustig.. en hopelijk met de tijd weer echt Kick-ass! :D

Vandaag even getraind. Zin in wat freewheelen. Beetje UB van alles...
Pull down wijd 10x30 lg 2x10x32,5 kg
pull down small 3x10x32,5 kg
straight bar push down 3x15x10 kg
Face pulls 3x15x10kg
DB side raises 3x10x3 kg
EZ bar curl 3x10x17,5 kg
EZ bar lying triceps ext 3x12x17,5 kg

Zeker jammer dat het bij jou zo langzaam gaat. Hopelijk gaat dat ooit eens beter worden.

Positief blijven en zorgen voor zo min mogelijk stress.

Hoop echt voor je dat je geluk je een beetje mee zit dit jaar! Wat zijn je doelen op de korte termijn?

Best leuk dat freewheelen toch? Haalt iig de druk van "iets moeten" eraf

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven