Fitness Seller

Marina's road to succes!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.701
prima training. mooie lijst.
woensdag wat rug gepakt... geen tijd om te loggen. Gisteren verplicht rustdag en beetje chaos op werk.
Vandaag zou ik voor het werk gaan trainen. Maar gisteravond kreeg ik bericht om 9:00 spoedoverleg.. dus ging niet door. :(
Maar omdat het toch een lange chaotische dag zou worden heb ik voorgesteld gebroken dienst te draaien.. dus om 11:00 even een korte training gedaan tussendoor.
ca 45 min... maar gaf op zich wel een voldaan gevoel. :)

Squat 10x20 kg(opwarmen) 10x30 kg 8x40 kg 6x40 kg
SLDL (vooraf even foamrollen) 3x10x40 kg Gaat nu zoveel beter! lekker diep en langzaam
lying leg curl 3x12x17,5 kg
kuiten staand 3x15x60 kg
incline BP (zin in en was vrij) 10x25 kg 10x30 kg 5x35 kg 10x25 kg laatste set paused
pull down wijd 2x10x32,5 kg 10x35 kg
pull down behind nek 3x12x25 kg lekker langzaam MMC
Split squat smith 2x10xstang+10kg per been.

Tijd op en snel terug naar het werk.... toch even mijn uurtje gehad :D

Dat heb je rap gedaan!

Lekkere training, al moest hij er even 'tussendoor gepropt' worden.
Even me-time ;).

• #1.704
Thanks, :)
Lekkere training, al moest hij er even 'tussendoor gepropt' worden.
Even me-time ;).
Yep.. me time is zooo belangrijk!

vandaag omdat het kon en het er volgende week wss niet inzit dat ik lekker kan trainen (troubles @Work) dus gewoon even lekker wat volume gepakt.
Beetje vreemde volgorde en dingen door elkaar... en ja beetje veel volume :o... maar het voelde zo lekker... dus een lekker uurtje in ieder geval. :)

PD wijd 10x32,5 kg 2x10x35 kg
Lying leg raises 3x10
PD smal 3x10x35 kg
DB row 3x10x13 kg
Cable seated row smalle grip 3x10x32,5 kg
shruggs 3x10x17kg
straight arm push down 3x12x10kg
Face pulls 3x12x10kg
Side bends 10x10 kg per zijde 2x10x15 kg per zijde
pull ups (hammer grip) 9x 6x 5x
crunches 100x (voetjes op de grond) 2x50 (benen gestrekt)
triceps overhead rope extension 3x10x12,5 kg

Ik had energie te over.. geen idee waarom ??? gewicht lijkt iets te stijgen...Misschien was dat de reden wel. :p
Maar ik juich niet te vroeg.. eerst volgende week afwachten... kan een toevaltreffer zijn met dat rare lijf van me.

Even tussendoor.... maar wel 8 oefeningen. Goed gedaan :)

Zo dan!! Een hoop oefeningen over zo een korte tijd!:D

Goed bezig hoor! Heb je je voeding iets aangepast nu je wat aan lijkt te komen?

• #1.707
Even tussendoor.... maar wel 8 oefeningen. Goed gedaan :)
Thanks. >:)

Zo dan!! Een hoop oefeningen over zo een korte tijd!:D

Goed bezig hoor! Heb je je voeding iets aangepast nu je wat aan lijkt te komen?
Yep. even lekker bezig geweest. :)

Er is niet heel veel aangepast. Er zijn wat dingen uitgegaan om mijn darmen wat meer rust te geven... daarbij vnl wat supplementen om mijn darmen op gang te krijgen gezien die niet echt goed functioneren (als zijnde eten neemt niet op en komt er soms gewoon totaal onverteerd uit :eek: )
Maar ik juich niet té vroeg.. eerst volgende week maar afwachten of dit niet een toevallig piekje was. Al hoop ik echt van niet. Heb in ieder geval meer energie. :)

Gisteren uit eten geweest. Fors gebunkerd :o Laat naar bed en te vroeg wakker... mijn nek en schouders zaten wat vast dus voor de yoga even kort wat oefeningen op extreem p*ssy licht gewicht gepakt. Daarna relaxen met de yoga.

DB bend over side raise 3x10x3 kg
Pull down wijd 3x10x30 kg
MP press strict 2x12x15 kg 10x17,5 kg
straight arm push down 3x15x10kg
triceps push down v-bar 3x10x15kg
incline BP 10x25 kg 2x10x27,5 kg
Lying incline DB side raise (op bench liggend) 10x2 kg 8x3 kg (zwaar.. :o ) 10x2 kg
DB side raise 3x10x3 kg MMC zeer gecontroleerd en langzaam
DB curl alternating 2x10x6 kg

tussendoor foamrollen. Hamstring werkt zo goed als helemaal weer mee. :)

Lekker hoor bunkeren! Hopelijk heb je ook lekker gegeten! Goede training weer en daarna lekker gerelaxed bij Yoga. Fijne zondag nog :D

Lekker aan het rollen :D

• #1.710
Lekker hoor bunkeren! Hopelijk heb je ook lekker gegeten! Goede training weer en daarna lekker gerelaxed bij Yoga. Fijne zondag nog :D
Yep en lekker ook! combi van carpaccio en sashimi van tonijn en zalm vooraf. Daarna een heerlijk stuk gebakken vis met groenten en rosevalaardappelen en frietjes. En nog wat van mijn moeder mee gesprokkeld van de tournedos. :D vers fruit toe en wat pure chocolade... en dan vergeet ik de hapjes vooraf. hahaha.. heerlijk!
Alleen met zo een volle maag (daarna thuis nog braaf mijn avond td gepakt.. ) slaapt het niet zo lekker. :o
Dank je. Heerlijk genoten van het mooie weer met een wandeling om het meer hier. :D
hahaha... uit bed rollen inderdaad. ;)

• #1.711
Vanmorgen even kort benen. Morgen rustdag... en overmorgen weet ik niet of ik kan trainen ivm werk...
Was wel balen dat ik vanmorgen net te laat was om het squatrek te nemen. Dus wat zitten kloten met de benchpress rack en cleanen..
Was niet het je van het allemaal...

Squat 10x20kg (opwarmen) 10x30 kg 5x40 kg.. kostte teveel moeite om hem over mijn hoofd te halen en dan nog te squatten.. gelukkig hielp iemand me hem terug te leggen. :o 10x30 kg :mad: Hopelijk is volgende keer wel het squatrek vrij..
SLDL 10x40 kg 2x10x45 kg (eindelijk weer eens wat hoger)
Lying leg curls 3x15x17,5 kg (meer repjes)
Kuiten staand 3x15x70 kg (10 kg meer)
pull down wijd 3x10x30 kg ... zomaar even zin in.. moest wachten :o
Split squat smith 3x10xstang+10 kg per been
zittend leg curl 3x15x7kg

Zijn behoorlijke gewichten voor je kuiten :) altijd fijn als iemand even kan komen helpen, al helemaal als je half in de penarie zit.

Mooie trains heb je gedaan!
Hopelijk geen al te erge troubles op je werk?

Lekker volume! Fijn dat iemand je even wilde hebben, hatelijk is het als iemand 'jouw' rek bezet houdt :o.

Altijd vervelend als het squatrek bezet is. @flexx123 en ik zijn zaterdag en zondag ook altijd zo vroeg mogelijk aanwezig in de sportschool om gelijk de benchpress of het squatrek te claimen.
Lekkere training weer en fijn dat iemand je inderdaad even kon helpen met die squat, een barbell van 40kg in je nek en hem vervolgens niet kwijt kunnen lijkt me best lastig..

• #1.716
Mooie trains heb je gedaan!
Hopelijk geen al te erge troubles op je werk?
Kan er niet teveel op ingaan.. maar t gaat niet lekker ... ligt overigens totaal niet aan mij gelukkig!

Lekker volume! Fijn dat iemand je even wilde hebben, hatelijk is het als iemand 'jouw' rek bezet houdt :o.
Yep Ging wel redelijk. en inderdaad wel fijn als iemand je even helpt... :o voelt toch wel genant als je staat met 40 kg op je nek en echt denkt waar kan ik dat ding nu kwijt. :o
Ik hoop maar dat vrijdag net squatrek weer vrij is. Zou dan legday zijn... mits werk niet weer roet in het eten strooit.

Altijd vervelend als het squatrek bezet is. @flexx123 en ik zijn zaterdag en zondag ook altijd zo vroeg mogelijk aanwezig in de sportschool om gelijk de benchpress of het squatrek te claimen.
Lekkere training weer en fijn dat iemand je inderdaad even kon helpen met die squat, een barbell van 40kg in je nek en hem vervolgens niet kwijt kunnen lijkt me best lastig..
Ik haat het inderdaad.. ik was al 20 minuten voor de officiele openingstijd aanwezig.. maar net 1 minuut te laat... we zijn altijd met een groepje van 4 a 5 man die voor de deur liggen voor ze opengaan. :roflol: Alleen de twee die het squatrek bezet houden komen in sportkleding aan en ja.. ik moet me nog omkleden.. ik moet daarna aan het werk.. zij niet... Maar duimen voor vrijdag! op squatrek en dat het lukt met werk.
Het is inderdaad best genant ja.. daar sta je dan. :o

Gisteren tot laat in de avond aan de telefoon en app gehangen omdat er problemen waren in productie op werk. Slapen dus niet ideaal .. kop te druk... maar in ieder geval voor het werk even wat gedaan. Lekker wat later op werk begonnen. Ben evengoed om 6:00 op.. ben toch altijd al wakker.. Maar in ieder geval op mijn gemakje even opstarten. Ging niet helemaal lekker voor mijn gevoel...alhoewel ik wel meer kracht had. Beetje gek dus. Maar een lekkere freewheel training weer.

Pull down wijd 3x10x35 kg
pull down small 3x10x35 kg
DB row 3x10x13 kg
cable row smalle grip 3x10x32,5 kg
straight arm pull down 3x12x10kg
db shrugs 3x10x17 kg die ging zo makkelijk. volgende keer echt hoger pakken
pull ups hammer grip 10x (vpr) 6x 6x
one arm row machine 3x10x12,5kg per arm
pull down behind nek 3x10x25 kg lekker licht

start 8:14 eind 9:00

Denk dat als je werk rustiger wordt jij ook meer ontspannen bent. Vind het nog steeds niet normaal hoeveel jij moet werken ookal gaat een bedrijf wat slechter.

flinke training in 3kwartier neergezet.

Snap ik hoor dat je er niet teveel over kwijt kan/wil. Niks mis met een beetje privacy:)
Bizar wel hoe snel jij je trains eruit knalt, ik zie t al helemaal voor me.
Doe je dat puur uit tijdsdruk of omdat je zo het fijnst traint?

Snap ik hoor dat je er niet teveel over kwijt kan/wil. Niks mis met een beetje privacy:)
Bizar wel hoe snel jij je trains eruit knalt, ik zie t al helemaal voor me.
Doe je dat puur uit tijdsdruk of omdat je zo het fijnst traint?

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven