MuscleMeat

Marina's road to succes!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Hoop dat je tijdens het trainen wel een beetje je hoofd 'leger' kunt maken en gewoon lekker in het trainen an sich op kunt gaan? Evenals bij yoga.. Toch belangrijk dat je een manier vindt om even aan helemaal niets te denken.. ^^

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.722
Denk dat als je werk rustiger wordt jij ook meer ontspannen bent. Vind het nog steeds niet normaal hoeveel jij moet werken ookal gaat een bedrijf wat slechter.
Dat denk ik ook wel. Maar het is niet "wat"slechter zeg maar... :(
Maar ik pas wel goed op mezelf. Moest vanavond een test doen onverwachts (werd achteraf weer afgeblazen.. :rolleyes: ) Maar dan ben ik wel van prima.. maar dan ga ik nu even een paar uur naar huis.. even trainen en boodschappen doen. :D zo kan je toch een beetje aan jezelf denken. Alhoewel trainen dan wel wat opgehaast voelt.

flinke training in 3kwartier neergezet.
dank je. :)

Snap ik hoor dat je er niet teveel over kwijt kan/wil. Niks mis met een beetje privacy:)
Bizar wel hoe snel jij je trains eruit knalt, ik zie t al helemaal voor me.
Doe je dat puur uit tijdsdruk of omdat je zo het fijnst traint?
Yep.. sommige dingen spui je niet zomaar overal. ;)
Tja... ik ga nu even niet zwaar.. moet eerst gewoon even helemaal top weer zijn en voelen. Dus als je lichter gaat en goed focus op mmc dan an je toch wat sneller doortrainen. En voordeel.. super rustig @ de gym :D
Het is dus even lichter voor nu.. maar tijdsdruk speelt wel mee. Als ik op zaterdag train doe ik er wat langer over en heb ik geen telefoon bij me :)
Hoop dat je tijdens het trainen wel een beetje je hoofd 'leger' kunt maken en gewoon lekker in het trainen an sich op kunt gaan? Evenals bij yoga.. Toch belangrijk dat je een manier vindt om even aan helemaal niets te denken.. ^^
ik kan op zich mijn hoofd wel leegmaken als ik na werk ga trainen of op zaterdag. Door de weeks is het soms wat lastiger.. ook omdat je vaak bereikbaar moet zijn. Ik heb mijn telefoon geluid uit staan.. maar toch omdat je weet dat je bereikbaar moet zijn let je er echt op. das irritant...
Ik merk wel dat als ik echt vrij ben en ga trainen dat het relaxter gaat en ik veel meer kan.. dus ik hoop dat het snel wat rustiger wordt.

even om 13:45 ertussenuit gepiept en mijn schouders losgewerkt. Zat wat vast... wss beetje spanning. Was kort en licht een beetje bloed doorstroming op gang brengen. Maar wel even lekker. Daarna meteen weer terug door naar werk.

warm up DB side raise 10x3 kg 2x10x4 kg
arnold press 10x7 kg (schouder wilde dit even niet :( ) 2x10x6 kg
MP 3x10x15 kg
face pulls 3x12x11 kg
triceps overhead ext rope 3x12x12,5 kg
lying leg raises ss straight arm pull down 3x10 ss 3x15x10kg
triceps push down V-bar 3x12x15 kg laatste set aan het praten en denk dat het eerder 15-16reps was .. tel kwijt :o
pulldown wijd (beetje pompen op licht gewicht en gewoon zin in) 3x10x30 kg
chin ups 7x 6x 6x armen wilden niet meer :o
DB bent over side raise 10x4 kg 10x5 kg 10x6 kg

Laatst bewerkt:
Alles lijkt me idd gehaast voelen. Het leven draait niet alleen om werk. Al ben je er wel afhankelijk van natuurlijk.

• #1.724
Alles lijkt me idd gehaast voelen. Het leven draait niet alleen om werk. Al ben je er wel afhankelijk van natuurlijk.
Gekke is dat niet alles gehaast voelt. Al is de tijd soms beperkt. Maar ik duim voor wat rustiger vaarwater.... maar het liefst wel met werk.. anders schiet het nog niet op :o

Nee maar slecht slapen.....en je hebt ook een privé leven natuulijk;)

• #1.726
Nee maar slecht slapen.....en je hebt ook een privé leven natuulijk;)
Dat klopt.
Het slapen gaat wel iets beter sinds ik wat supplementjes en aanpassingen in voeding heb gedaan. :) Daar ben ik al heel blij mee.
Vorige week heb ik me zelfs een keer verslapen :eek: wel al een paar keer wakker in de nacht.. maar toch! :D
Mijn mannetje is ook elke dag pas om 19:15 thuis. Dus op zich valt het nog mee. Maar een keer een heel weekend vrij zonder gebeld te worden zou ook wel eens fijn zijn.

Whaaaaa jij en verslapen! Goed zeg:D

Haha, ik dacht precies hetzelfde als @natty87, jij en verslapen dat is haast een wonder! Heel erg fijn dat je al wat beter slaapt.
Hoe komt het eigenlijk dat je altijd stand-by staat in het weekend? Zijn er niet meerdere mensen met dezelfde functie als jij zodat dat gerouleerd kan worden?

rust in je kop en regelmaat is belangrijk
weet er alles van..merk echt dat als ik te veel het idee heb dat ik overal naar moet haasten dat het trainen ook een soort van moetje wordt.
ff snel daarheen en trainen..terwijl je eigenlijk rustig je tijd moet kunnen nemen en focussen moet op de training ...maar ja dat is niet altijd mogenlijk
lekker slapen is wel heel belangrijk voor je herstel dus hoop dat je je vaker gaat verslapen :)

Hoop stiekem dat je jezelf snel weer verslaapt, dat bedoel ik natuurlijk vooral heel lief ^^

• #1.731
Whaaaaa jij en verslapen! Goed zeg:D
Is maar 1 keer gebeurd... maar toch. :D
Vanmorgen daarentegen weer 5:00 wakker... maar ja.. kan niet alles hebben.

Haha, ik dacht precies hetzelfde als @natty87, jij en verslapen dat is haast een wonder! Heel erg fijn dat je al wat beter slaapt.
Hoe komt het eigenlijk dat je altijd stand-by staat in het weekend? Zijn er niet meerdere mensen met dezelfde functie als jij zodat dat gerouleerd kan worden?
Tja.. niet verwacht... maar wie weet wordt het nog eens wat.
We zijn een beetje erg onderbemand.. 2 van de 3 voormannen zijn weg.. dus weekend is er geen dekking en we draaien 24/7... en vanuit PT-QA moet er altijd iemand bereikbaar zijn... En helaas niemand met eenzelfde functie. Daarbij moet je wel de juiste proces en product kennis hebben.. en dat maakt het lastig..

rust in je kop en regelmaat is belangrijk
weet er alles van..merk echt dat als ik te veel het idee heb dat ik overal naar moet haasten dat het trainen ook een soort van moetje wordt.
ff snel daarheen en trainen..terwijl je eigenlijk rustig je tijd moet kunnen nemen en focussen moet op de training ...maar ja dat is niet altijd mogenlijk
lekker slapen is wel heel belangrijk voor je herstel dus hoop dat je je vaker gaat verslapen :)
Gekke is dat trainen geen moetje is. Het is voor mij echt even een moment voor mij... maar het continu paraat moeten zijn maakt wel dat focus soms gewoon minder is. En daar baal ik van. Slapen... dat kan nog veeeeeel beter.. maar het begin is er.. het is al meer dan 2 uur op een nacht nu. :o

Hoop stiekem dat je jezelf snel weer verslaapt, dat bedoel ik natuurlijk vooral heel lief ^^
:roflol: thanks meid!

Vanmorgen 7:00 weer paraat.. eerste test mislukt. tweede deels gelukt.. en toen was ik echt even af.. heb 3 opmerkingen gehad dat ik er wel heel moe uitzag.. Gut.. hoe zou dat komen. :o Ben om 15:00 weggegaan. Dacht toch even zonder telefoon een keer squatten... rond de tijd is het altijd rustig @ de gym.. concentratie zonder telefoon was iig wel een stuk beter. Maar echt veel kwam er niet uit me. :o dus erg kort.. en daarna op de bank neergestreken en even oogjes toe.. slapen doe ik niet.. maar rusten wel.

kort eventjes @de gym
Squat 10x30kg 8x40 kg 3x45kg (lang geleden dat ik dat redde... maar durfde niet verder.. was alleen.. :o ) 10x30
SLDL 3x10x45 kg
Kuiten staand 3x15x70 kg (+10 kg)
Lying leg curl 3x15x15kg
leg extension (en toen kakte ik echt voledig in.. :( ) 3x12x40 kg meer zat er niet in.. was ooit 65 kg..
side bend 3x10x15 kg
lying leg raises 3x10

snel naar huis en lui hangen. :p

Heftig hoor dat je altijd bereikbaar moet zijn in t weekend, ik heb dat in t verleden ook gehad met m'n werk en dat brandde me op den duur echt op.

Je hebt weer een mooie train eruit geknald :)

• #1.733
Heftig hoor dat je altijd bereikbaar moet zijn in t weekend, ik heb dat in t verleden ook gehad met m'n werk en dat brandde me op den duur echt op.

Je hebt weer een mooie train eruit geknald :)
Ik hoop ook dat het met de tijd wat rustiger wordt. We zitten gewoon in wat heftig vaarwater.. en daar moet eerst een oplossing voor komen...

:o vind je.. was een beetje slappe was op de squats na... was al snel weer weg omdat het gewoon niet lekker ging..

Ach Marina, dit gaat toch gewoon niet zo, als nu ook al de dingen die je leuk vindt, lijden onder de werkdruk?

Lijkt me ook wel vervelend hoor, telkens die werkdruk en de gedachte dat je altijd gebeld kan worden tijdens een training. Ik vind het al vervelend om stand-by te staan en dat is niet eens zo heel erg vaak.
Ik hoop dat het binnenkort wat rustiger wordt op je werk en dat de leuke dingen weer leuk zijn en niet teveel lijden onder je werkdruk!

Vind toch altijd een behoorlijke lijst oefeningen terug als je zegt kort in de gym te zijn.

Het is vast al eens gepasseerd..maar wat doe je precies voor werk als ik vragen mag:o

• #1.738
Ach Marina, dit gaat toch gewoon niet zo, als nu ook al de dingen die je leuk vindt, lijden onder de werkdruk?
Tja..het is lastig..Maar ik heb een streep getrokken. Het kon zo niet langer en ik doe pas op de plaats.

Lijkt me ook wel vervelend hoor, telkens die werkdruk en de gedachte dat je altijd gebeld kan worden tijdens een training. Ik vind het al vervelend om stand-by te staan en dat is niet eens zo heel erg vaak.
Ik hoop dat het binnenkort wat rustiger wordt op je werk en dat de leuke dingen weer leuk zijn en niet teveel lijden onder je werkdruk!
Het is afwachten... het zal of nog een tijdje duren voor het rustig wordt... of het wordt heel rustig...en dan niet in de leuke zin zeg maar...

Vind toch altijd een behoorlijke lijst oefeningen terug als je zegt kort in de gym te zijn.
Het is vast al eens gepasseerd..maar wat doe je precies voor werk als ik vragen mag:o
Het is licht gewicht. Maar misschien moet ik ook maar eens wat zwaarder durven pakken.
Ik ben proces technoloog. Op het moment met een 3 dubbele functie in een productie bedrijf. QA manager, proces Engineer en doe R&D er ook bij. :o
die afdelingen waren er niet...nu wel.. Het is wel onwijs leuk werk. Maar dan moet het wel wat beter gaan..verkeerde mensen op verkeerde plekken wat veel problemen geeft om het even simpel te zeggen. Wil je wat meer info --> PM dan maar ;)

Sluit me bij Neet aan.. Krijg de indruk dat je nogal honds wordt behandeld bij je werkgever, vind ik niet leuk :(.
dat is het niet... het is erop of eronder... Ik vind het ook niet leuk. Maar ik ga voor erop!

maandag wat rug gedaan. Beetje zelfde als anders.
Vandaag een erg lange dag dus heb ik aangegeven.. morgen van 8:30-9:30 gaat mijn telefoon uit... dan is het me-time@ de gym :D
geen idee wat ik ga trainen. Als ik me goed voel en het squatrek is vrij... :D :D

al een tijdje aan het meelezen maar vind dat je goed bezig bent. Ik snap je situatie vrij goed wbt werk. Bij mij hing het bedrijf niet omvallen maar weet wel wat er gebeurd als je letterlijk en figuurlijk alle ballen hoog moet houden in een functie. Bij mij ging na een jaar het licht uit en ik heb daar veel van geleerd. Ben dan ook blij dat je even bewust een stap opzij doet, reken maar dat het heel fijn gaat zijn en als je dat inzet voor wat quality- time is het een win win situatie.

Dat ene uurtje was niet wat ik dacht, toen je zei dat je een streep getrokken had. Maar ik hoop wel dat het goeie quality time voor jezef is. Dat kan de batterij ook al een stukje opladen :)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven