SanneF
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 3.024
- Lengte
- 1m70
- Massa
- 75kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat denk ik ook wel. Maar het is niet "wat"slechter zeg maar...Denk dat als je werk rustiger wordt jij ook meer ontspannen bent. Vind het nog steeds niet normaal hoeveel jij moet werken ookal gaat een bedrijf wat slechter.

) Maar dan ben ik wel van prima.. maar dan ga ik nu even een paar uur naar huis.. even trainen en boodschappen doen.
zo kan je toch een beetje aan jezelf denken. Alhoewel trainen dan wel wat opgehaast voelt.dank je.

Yep.. sommige dingen spui je niet zomaar overal.Snap ik hoor dat je er niet teveel over kwijt kan/wil. Niks mis met een beetje privacy
Bizar wel hoe snel jij je trains eruit knalt, ik zie t al helemaal voor me.
Doe je dat puur uit tijdsdruk of omdat je zo het fijnst traint?

ik kan op zich mijn hoofd wel leegmaken als ik na werk ga trainen of op zaterdag. Door de weeks is het soms wat lastiger.. ook omdat je vaak bereikbaar moet zijn. Ik heb mijn telefoon geluid uit staan.. maar toch omdat je weet dat je bereikbaar moet zijn let je er echt op. das irritant...Hoop dat je tijdens het trainen wel een beetje je hoofd 'leger' kunt maken en gewoon lekker in het trainen an sich op kunt gaan? Evenals bij yoga.. Toch belangrijk dat je een manier vindt om even aan helemaal niets te denken.. ^^
) 2x10x6 kg

Gekke is dat niet alles gehaast voelt. Al is de tijd soms beperkt. Maar ik duim voor wat rustiger vaarwater.... maar het liefst wel met werk.. anders schiet het nog niet opAlles lijkt me idd gehaast voelen. Het leven draait niet alleen om werk. Al ben je er wel afhankelijk van natuurlijk.

Dat klopt.Nee maar slecht slapen.....en je hebt ook een privé leven natuulijk![]()
Daar ben ik al heel blij mee.
wel al een paar keer wakker in de nacht.. maar toch! 

Is maar 1 keer gebeurd... maar toch.

Tja.. niet verwacht... maar wie weet wordt het nog eens wat.Haha, ik dacht precies hetzelfde als @natty87, jij en verslapen dat is haast een wonder! Heel erg fijn dat je al wat beter slaapt.
Hoe komt het eigenlijk dat je altijd stand-by staat in het weekend? Zijn er niet meerdere mensen met dezelfde functie als jij zodat dat gerouleerd kan worden?
Gekke is dat trainen geen moetje is. Het is voor mij echt even een moment voor mij... maar het continu paraat moeten zijn maakt wel dat focus soms gewoon minder is. En daar baal ik van. Slapen... dat kan nog veeeeeel beter.. maar het begin is er.. het is al meer dan 2 uur op een nacht nu.rust in je kop en regelmaat is belangrijk
weet er alles van..merk echt dat als ik te veel het idee heb dat ik overal naar moet haasten dat het trainen ook een soort van moetje wordt.
ff snel daarheen en trainen..terwijl je eigenlijk rustig je tijd moet kunnen nemen en focussen moet op de training ...maar ja dat is niet altijd mogenlijk
lekker slapen is wel heel belangrijk voor je herstel dus hoop dat je je vaker gaat verslapen![]()

Hoop stiekem dat je jezelf snel weer verslaapt, dat bedoel ik natuurlijk vooral heel lief ^^
thanks meid!
Ben om 15:00 weggegaan. Dacht toch even zonder telefoon een keer squatten... rond de tijd is het altijd rustig @ de gym.. concentratie zonder telefoon was iig wel een stuk beter. Maar echt veel kwam er niet uit me.
dus erg kort.. en daarna op de bank neergestreken en even oogjes toe.. slapen doe ik niet.. maar rusten wel.
) 10x30
) 3x12x40 kg meer zat er niet in.. was ooit 65 kg.. 
Ik hoop ook dat het met de tijd wat rustiger wordt. We zitten gewoon in wat heftig vaarwater.. en daar moet eerst een oplossing voor komen...Heftig hoor dat je altijd bereikbaar moet zijn in t weekend, ik heb dat in t verleden ook gehad met m'n werk en dat brandde me op den duur echt op.
Je hebt weer een mooie train eruit geknald![]()
vind je.. was een beetje slappe was op de squats na... was al snel weer weg omdat het gewoon niet lekker ging..Sluit me bij Neet aan.. Krijg de indruk dat je nogal honds wordt behandeld bij je werkgever, vind ik niet leukAch Marina, dit gaat toch gewoon niet zo, als nu ook al de dingen die je leuk vindt, lijden onder de werkdruk?
.Tja..het is lastig..Maar ik heb een streep getrokken. Het kon zo niet langer en ik doe pas op de plaats.Ach Marina, dit gaat toch gewoon niet zo, als nu ook al de dingen die je leuk vindt, lijden onder de werkdruk?
Het is afwachten... het zal of nog een tijdje duren voor het rustig wordt... of het wordt heel rustig...en dan niet in de leuke zin zeg maar...Lijkt me ook wel vervelend hoor, telkens die werkdruk en de gedachte dat je altijd gebeld kan worden tijdens een training. Ik vind het al vervelend om stand-by te staan en dat is niet eens zo heel erg vaak.
Ik hoop dat het binnenkort wat rustiger wordt op je werk en dat de leuke dingen weer leuk zijn en niet teveel lijden onder je werkdruk!
Het is licht gewicht. Maar misschien moet ik ook maar eens wat zwaarder durven pakken.Vind toch altijd een behoorlijke lijst oefeningen terug als je zegt kort in de gym te zijn.
Het is vast al eens gepasseerd..maar wat doe je precies voor werk als ik vragen mag![]()

dat is het niet... het is erop of eronder... Ik vind het ook niet leuk. Maar ik ga voor erop!Sluit me bij Neet aan.. Krijg de indruk dat je nogal honds wordt behandeld bij je werkgever, vind ik niet leuk.