marina1975
Never give up!
Super Mod
Elite Member
10 jaar lid
Voeding
10.000 likes
10.000 berichten
10 media-items
- Waardering
- 18.481
- Lengte
- 1m68
Ikheb me al een keer eerder over de kopgewerkt.. en dat ga ik niet nog een keer doen.al een tijdje aan het meelezen maar vind dat je goed bezig bent. Ik snap je situatie vrij goed wbt werk. Bij mij hing het bedrijf niet omvallen maar weet wel wat er gebeurd als je letterlijk en figuurlijk alle ballen hoog moet houden in een functie. Bij mij ging na een jaar het licht uit en ik heb daar veel van geleerd. Ben dan ook blij dat je even bewust een stap opzij doet, reken maar dat het heel fijn gaat zijn en als je dat inzet voor wat quality- time is het een win win situatie.
Me time is belangrijk. Het zal niet bij dat ene uurtje blijven. .

Het zal niet bij dat ene uurtje blijven hoor.Dat ene uurtje was niet wat ik dacht, toen je zei dat je een streep getrokken had. Maar ik hoop wel dat het goeie quality time voor jezef is. Dat kan de batterij ook al een stukje opladen![]()

Ik ga ook proberen de komende tijd zo nu en dan een uurtje eerder weg te gaan. En indien mogelijk het weekend vrij te houden.Ik heb al aangegeven zaterdag niet bereikbaar te zijn. We gaan de as van mijn vader halen.. dus zonder storen... want dat wordt al moeilijk genoeg.

alleen zo nu en dan even een foto maken.