XXL Nutrition

Marina's road to succes!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.741
al een tijdje aan het meelezen maar vind dat je goed bezig bent. Ik snap je situatie vrij goed wbt werk. Bij mij hing het bedrijf niet omvallen maar weet wel wat er gebeurd als je letterlijk en figuurlijk alle ballen hoog moet houden in een functie. Bij mij ging na een jaar het licht uit en ik heb daar veel van geleerd. Ben dan ook blij dat je even bewust een stap opzij doet, reken maar dat het heel fijn gaat zijn en als je dat inzet voor wat quality- time is het een win win situatie.
Ikheb me al een keer eerder over de kopgewerkt.. en dat ga ik niet nog een keer doen.
Me time is belangrijk. Het zal niet bij dat ene uurtje blijven. .;)

Dat ene uurtje was niet wat ik dacht, toen je zei dat je een streep getrokken had. Maar ik hoop wel dat het goeie quality time voor jezef is. Dat kan de batterij ook al een stukje opladen :)
Het zal niet bij dat ene uurtje blijven hoor. :)
Ik ga ook proberen de komende tijd zo nu en dan een uurtje eerder weg te gaan. En indien mogelijk het weekend vrij te houden.Ik heb al aangegeven zaterdag niet bereikbaar te zijn. We gaan de as van mijn vader halen.. dus zonder storen... want dat wordt al moeilijk genoeg.

Ik ben proces technoloog. Op het moment met een 3 dubbele functie in een productie bedrijf. QA manager, proces Engineer en doe R&D er ook bij. :o
die afdelingen waren er niet...nu wel.. Het is wel onwijs leuk werk. Maar dan moet het wel wat beter gaan..verkeerde mensen op verkeerde plekken wat veel problemen geeft om het even simpel te zeggen. Wil je wat meer info --> PM dan maar ;)
... :D :D
O wow! Dat is wel een uitdagende functie! Maar dat vreet ook tijd als ik het zo lees:eek!:

Jeetje dan krijg je veel op je bordje!! Heb echt een ontiegelijk suffe baan, maar gelukkig ook niet echt druk. Die drukte is er thuis al genoeg:p

• #1.744
O wow! Dat is wel een uitdagende functie! Maar dat vreet ook tijd als ik het zo lees:eek!:
Het iszeker een uitdaging...vooral omdat het op het moment even niet zo goed gaat zeg maar...
Maar het vreet ook tijd. Dat klopt. Maar ik maak echt wel een paar keer per week tijd om te trainen. Al is het bijna altijd wel met telefoon mee helaas..

Jeetje dan krijg je veel op je bordje!! Heb echt een ontiegelijk suffe baan, maar gelukkig ook niet echt druk. Die drukte is er thuis al genoeg:p
Yep.. druk en uitdagend.. Gen enkele dag loopt zoals je plant. :D

Vandaag dus even een uurtje me-time. Geen telefoon mee. Die heb ik gewoon in de auto laten liggen. :D en zal je net zien.. dan wordt je niet gebeld. :p
Vandaag leg day. Het ging niet optimaal maar op zich best aardig.

Squat (opwarmen 10x20kg) 10x30 kg 8x40 kg 4x45 kg (1 repje meer.. )
SLDL2x10x45 kg 8x47,5kg (2,5 kg meer... maar wel 2 repjes minder.. )
Lying leg curl 3x15x17,5 kg
Staand kuiten 3x15x80 kg (+10kg... laatste 2 repjesgingen wel heeeel moeizaam :o )
Pull down wijd (gewoon even licht tussendoor omdat ik er zin in had) 3x10x30 kg
Zittend leg curl 3x15x7 kg
Box squat in smith 10xstang 10xstang+10 kg 10xstang+20 kg
Split squat in smith 2x10xstang+10kg per been

Lekkere legday. Sterkte zaterdag. Je moet gewoon met je moeder of wie er bij is over dingen praten die je met hem hebt meegemaakt, of gekke voorvallen die je altijd bij zullen blijven. Ook een beetje over de lichte dingen van het leven dus :)

Leuke blog :-). Kom vaker even meelezen hier :-)

Top, laat die telefoon maar vaker in je auto liggen, lijkt me heerlijk om gewoon je gang te gang zonder je mobiel ;).

• #1.748
Lekkere legday. Sterkte zaterdag. Je moet gewoon met je moeder of wie er bij is over dingen praten die je met hem hebt meegemaakt, of gekke voorvallen die je altijd bij zullen blijven. Ook een beetje over de lichte dingen van het leven dus :)
Het ging inderdaad redelijk. :)
We praten er veel over. We gaan met zijn vieren. Mijn moeder, zus mijn man en ik... Het wordt vast en zeker wel emotioneel.. maar de leuke dingen zullen vast ook wel opkomen.. Denk ik.

Leuke blog :-). Kom vaker even meelezen hier :-)
Welkom. :) dank je.

Top, laat die telefoon maar vaker in je auto liggen, lijkt me heerlijk om gewoon je gang te gang zonder je mobiel ;).
Ik denk dat ik dat morgenochtend ook maar even doe. :)
was vandaag ook weer overwerken.. en heb nu thuiswerk.. testen staan op tafel. :roflol: alleen zo nu en dan even een foto maken.

Sterkte zaterdag

• #1.750
Thanks.. we werden gisteren opgebeld.. de urn was niet binnen.. :(

Vanmorgen even wat gefreewheeled.. SLDL kan ik prima met 50 kg.. alleen normale DL lukte me nooit ivm mijn schouder.
Vandaag wat hulp erbij gevraagd omdat er nu iemand was met ervaring :) Dus puur op techniek met laag gewicht geoefend.
Het ging maar moeizaam. Misschien ook omdat ik eerst al lying leg curl en squats had gedaan :o
Maar ik denk gewoon dat ik hele slappe hamstrings heb. Het was in ieder geval een training met veel praten en oefenen en niet echt veel trainen.
Maar wel nuttig. Beetje zooitje door elkaar ook.

Lying leg curl 3x15x15 kg
squats paused 3x10x30 kg
DL (oefenen techniek eerste keer) even losse stang.. daarna met p*ssy weights 3x10x30 kg Maar techniek ging redelijk.
kuiten staand 3x14x80 kg (+10 kg)
lying leg raises 3x10 (wat foamrollen tussendoor)
Moest even wachten dus even licht pulldown wijd 3x10x30 kg
Zittend leg curl 3x10x7 kg heel langzaam.. Brand lekker!

ab wheel roll out (op knietjes) 3x7 en ging prima. Navel naar binnen en goed spannen.. Daar heeft de yoga een goeie bijdrage aan geleverd! Die hou ik erin
Er was een hele discussie tussen mensen over ab wheel roll out.. Ik heb dat nooit gekund.. schouder wilde dat niet en rug ook niet. Maar toch even geprobeerd.

Triceps push down v bar 3x15x15kg

al met al weer wat nieuwe dingen gedaan en ging nog redelijk ook. Voelde niet echt als een training. Maar ach.. even bewegen is ook goed.
En ondertussen 2 telefoontjes van mijn werk gemist.. want telefoon lag in de auto :roflol:

Schema een beetje omgegooid dus :)
Netjes van de ab-wheels. Toch een teken dat het beter gaat met je schouders...

• #1.752
Schema een beetje omgegooid dus :)
Netjes van de ab-wheels. Toch een teken dat het beter gaat met je schouders...
Eigenlijk gewoon een zooitje ervan gemaakt. :D
Maar is op zich niet erg.
Ik denk dat vooral mijn core sterker geworden is. Schouder gaat ook wel beter inderdaad. :)

• Like
Waarderingen: Inb4
Niets mis met een training waar veel gepraat en geoefend wordt, je steekt er allicht weer wat van op.
Zolang je het maar naar je zin hebt :).

Lekker bezig en eens aan je techniek werken zo nu en dan ook niks mis mee:)

Zwakkere hams? Doet imo vrij zware sldl en flink wat curlzzzz. Maar idd na squat etc is dl ook gewoon best ruk:D

• #1.755
Niets mis met een training waar veel gepraat en geoefend wordt, je steekt er allicht weer wat van op.
Zolang je het maar naar je zin hebt :).
Het was in ieder geval nuttig. :) Maar het voelt gewoon wat minder voldaan. :o

Lekker bezig en eens aan je techniek werken zo nu en dan ook niks mis mee:)

Zwakkere hams? Doet imo vrij zware sldl en flink wat curlzzzz. Maar idd na squat etc is dl ook gewoon best ruk:D
Klopt. Ik kon nooit DL. Nu moet ik zeggen dat gewicht ook niet hoog kan. Maar wie weet wat dit nog brengt. .:)
Ja.. ik dacht eerst ook valt wel mee met die hammies.. Maar kan ook de squats geweest zijn.Volgende keer maar starten met DL

gisteren enkel wat Yoga. Vandaag weer even wat gedaan. (zonder foon mee). Maar man.. wat heb ik het geweten die ab roller zaterdag.. heb nog spierpijn in mijn buikspieren.. :roflol: nooit eerder gehad. Wist niet dat zitten zoveel vergt van buikspieren... laat staan lachen en niezen. Ik dacht vandaag nog wat te doen met die ab roller.. maar dat ging dus echt niet. :o

Pull downs wijd 3x10x32,5 kg
Pull downs small 3x10x32,5 kg
DB row 2x10x13 kg --> what the hell.. proberen die 14 kg. 10x14 kg :D
Straight arm push down 3x15x10kg .. .oef.. that dere spierpijn in de abs :roflol:
Cable seated row (smalle grip) 3x10x30 kg
shrugs 3x10x17 kg
Pull ups hammer grip 10x 7x 7x
Ab roller 5x 4x --> niet te doen met zoveel spierpijn in mijn buikspieren.

Ik heb echt bij elke oefening die spierpijn in mijn buikspieren gevoeld....:o Maar nu valt het wel mee. Tweede dag is altijd het ergste toch?
Zal ook wel gekomen zijn omdat ik die ab roller voor het eerst deed.

Lekker toch die spierpijn? (of juist niet?). Ik had het dit afgelopen weekend ook, als ik moest niezen voelde ik het ook in mijn rug gheghe! Lekker hoor, die dumbbell rows!

Haha, spierpijn in je buik is echt waardeloos.. Voel je werkelijk heel de dag door bij alles wat je doet, sterkte ermee :o

Echt FF tijd voor je zelf nemen hoor
Ben zelf ook te veel voor de baas en daarmee ook voor mijzelf bezig geweest maar er zit wel een grens in wat goed voor jou of goed voor de baas is. Snap je denken heel goed...maar denk ook aan je zelf

• #1.759
Lekker toch die spierpijn? (of juist niet?). Ik had het dit afgelopen weekend ook, als ik moest niezen voelde ik het ook in mijn rug gheghe! Lekker hoor, die dumbbell rows!
Hahaha.. op zich wel.. maar soms ook wel lastig.. als je weer even lekker wil trainen. :o
Thanks. :)

Haha, spierpijn in je buik is echt waardeloos.. Voel je werkelijk heel de dag door bij alles wat je doet, sterkte ermee :o
Het is echt waardeloos.. voel het nog:o

Echt FF tijd voor je zelf nemen hoor
Ben zelf ook te veel voor de baas en daarmee ook voor mijzelf bezig geweest maar er zit wel een grens in wat goed voor jou of goed voor de baas is. Snap je denken heel goed...maar denk ook aan je zelf
Moet ik ook echt doen. Hij zei het vandaag zelf ook tegen me.. ik moet het niet persoonlijk opvatten (was wat gebeurt.. veel boe en bah en geblaat.. maar komt goed) en ook aan mezelf denken. Ik zei toen ook wijs.. ik maak vandaag een lange dag.. maar morgen begin ik daarom ook laat. Kon ie zich helemaal in vinden.
Morgen eerst even trainen.. zonder foon! :)

• Like
Waarderingen: Inb4
IEDEREEN die een beetje lacherig over die ab-wheel doet, moet daar op terug komen. gewoon een erg goeie core oefening. En dat voel je :o

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven