MuscleMeat

Marina's road to succes!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Huh..had je nog nooit ab-wheels gedaan?

IEDEREEN die een beetje lacherig over die ab-wheel doet, moet daar op terug komen. gewoon een erg goeie core oefening. En dat voel je :o

Ik moet binnenkort ook nog zo een ding aanschaffen, hoor er veel goede dingen over en ben er ook wel van overtuigd dat het mij gaat helpen met het nog meer verstevigen van mijn core. Nog even het juiste model zien te vinden en eentje die lief is voor mijn laminaatvloer.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.764
IEDEREEN die een beetje lacherig over die ab-wheel doet, moet daar op terug komen. gewoon een erg goeie core oefening. En dat voel je :o
Het is inderdaad een goede oefening... probeerde hem vandaag weer na 4 dagen.. NOT dus.. man wat deed dat pijn.. buikspieren waren nog niet hersteld :o

Huh..had je nog nooit ab-wheels gedaan?
Ehm.. nope.. nekhernia/schouderblessure en uitval aan 1 kant.. ging nooit.. en daarbij heb ik een hekel aan buikspieren. Doe ze eigenlijk nooit... :o maar moet het wel van de fysio.. sterke core = minder pijn in mijn nek... en heb al een sixpack.. al zou ik liever wat meer massa hebben.. :sad:

IEDEREEN die oefeningen voor abs doet weet niet wat goed voor hem is.
Ok. Of ik ben gewoon lui.
:D
Nee hoor.. heb er een hekel aan.. sla ze altijd over.. maar moet van de fysio.. :o dus bij zeldzaamheid doe ik ze...

Ik moet binnenkort ook nog zo een ding aanschaffen, hoor er veel goede dingen over en ben er ook wel van overtuigd dat het mij gaat helpen met het nog meer verstevigen van mijn core. Nog even het juiste model zien te vinden en eentje die lief is voor mijn laminaatvloer.
Het werkt wel.. alleen nu na zaterdag nog steeds enorme spierpijn dat het nog niet lukt.. :o

vandaag dus wel foon mee de gym in.. vanmorgen is de auto van mijn mannetje afgesleept.. hij deed t niet meer... dus moest voor hem even standby staan.
Maar niet gebeld door werk :) Weer wat focus op techniek en met DL gestart.. blijft wel zwak nog.. was pas de tweede keer dat ik hem deed. Techniek heeft echt aandacht nodig.

DL (techniek) 10x30 kg 5x35 kg 5x40 kg 5x45 kg de 45 kg gaat nog niet netjes.
SQ 2x10x30 kg 5x40 kg valt toch tegen na DL :o
SLDL 10x40 kg 10x45 kg 6x50 kg (pr)
lying leg curl 3x12x17,5 kg
pull down wijd (wachten op calf raise) 3x10x30kg even licht losmaken
kuiten staand 3x15x80 kg :fire:
ab wheel 4x... deed gewoon echt veel pijn (had nog last van zaterdag :roflol: )--> stoppen
lying leg raises 3x10 en dat gaat dan weer easy
Zittend leg curl 3x15x7 kg

IEDEREEN die oefeningen voor abs doet weet niet wat goed voor hem is.
Ok. Of ik ben gewoon lui.
:D
Lui niet, bang misschien :D
In mijn hal ligt novilon, nooit een spoor of zwarte strepen gezien daar hoor :)

Lekker DL, blijft bij mij een haat-liefde verhouding, maar imo blijft het toch een belangrijke oefening omdat je zo veel spieren er mee pakt..
En voel je abs vanaf hier, wees een beetje lief voor ze, even niet meer met dat stomme ab-wheel-ding voordat je abs zijn bijgekomen ;).

• #1.768
Het gras is altijd groener..

Huh...een zwaardere SLDL dan je deadlift? Dan moet je inderdaad even wennen ;) Gewoon doorzetten, moet goed komen!
Yep.. sldl heb ik al eens op 65 kg gehad... Maar DL lukt gewoon niet met techniek en nooit gedaan ivm nekhernia/schouderblessure/uitval en hele rambam.. :o
dus tijd om dat eens te gaan oefenen nu.

Lui niet, bang misschien :D

In mijn hal ligt novilon, nooit een spoor of zwarte strepen gezien daar hoor :)
Ikvondhet best lekker gaan.. had alleen niet verwacht na 4 dagen nog geen buikspieren te kunnen doen van ed spierpijn. :o

Lekker DL, blijft bij mij een haat-liefde verhouding, maar imo blijft het toch een belangrijke oefening omdat je zo veel spieren er mee pakt..
En voel je abs vanaf hier, wees een beetje lief voor ze, even niet meer met dat stomme ab-wheel-ding voordat je abs zijn bijgekomen ;).
Daarom ook dat ik die DL techniek wil oefenen.
Ik kan op dit moment geen buikspier oefening doen zonder pijn.. zelfs triceps push down en core aanspannen is al niet fijn. :roflol:

Lekkere PR op die SLDL! Niet gek trouwens dat je het zwaar had, 3 compounds achter elkaar! Doe je de ab wheel op je knieën of al echt de hardcore houding? :D

pr is altijd goed. motivatie

• #1.771
Lekkere PR op die SLDL! Niet gek trouwens dat je het zwaar had, 3 compounds achter elkaar! Doe je de ab wheel op je knieën of al echt de hardcore houding? :D
Ging gisteren inderdaad redelijk. :)
als jeniet veel tijd hebt en benen flink wil pakken.. tja... maar ja DL was ook nog heel licht :o
Tja.. wel op knietjes.. nek en schouder zijn blijvende klachten dus wil ik wel voorzichtig zijn.
enne.. dit was al zwaar genoeg. :o na 5 dagen nog spierpijn :roflol:

pr is altijd goed. motivatie
Yep! :)

Die deadlift komt wel!

Vind het knap hoe je maar door blijft gaan Marina..al die aandoeningen, pijntjes, ellende:eek:

Na zooo'n spierpijn mogen je buikspiertjes wel een weekje rust. Maar de 2e keer gaat het vast beter ;)
Niet opgeven...

• #1.775
Na zooo'n spierpijn mogen je buikspiertjes wel een weekje rust. Maar de 2e keer gaat het vast beter ;)
Niet opgeven...
Nou ik ben bang langer... Vandaag rug gedaan en opeens met pull ups een extreme pijnscheut in mijn bovenste buikspier aan de linkerkant.. Ik flikkerde zowat naar beneden :o Training wilde daarna echt niet meer. Hoop toch wel dat dit snel overgaat... Maar voorlopig dus geen buikspieren.

drukke dagen gehad. Trainen kwam er niet van en ik was aardig moe van het de *broekophoudenomeenanderzijnshitopteruimenopwerk* Maar goed. Vanmorgen dus even rug gedaan.. ik keek er zo naar uit.. Rugtraining vind ik zalig! maar dat was dus een tegenvaller. Met straight arm push down voelde ik die linkerkant van mijn buikspieren al steken.. en met pull ups zo een scherpe steek dat trainen niet meer wilde.. Baal er echt van. :sad: iemand ooit last van gehad? wat dit kan zijn?

pull down wijd 10x32,5 2x10x35 kg
pull down small 3x10x32,5kg langzaam uitgevoerd
lying leg raise 3x10
DB row 10x14 kg 2x10x15 kg pr nog nooit gehaald! Stond er best verbaasd van.
Straight arm push down 3x12x10 kg en hier dus al last van die buikspier met aanspannen core.. scherpe pijn :(
Shruggs 3x10x18 kg pr
seated cable row smalle grip 3x10x30 kg licht gehouden ivm die stomme buikspier. langzaam uitgevoerd
Pull ups 9x 7x --> scherpe steek in buikspier.. ging daarna dus niet meer :( afgemaakt met 1 setje pull down wijd 10x30kg
row machine one arm 3x10x10 kg

heb echt de pest in.. Kon ook geen oefening meer normaal doen. Aanspannen core lukt niet zonder pijn in die spier..
iemand ervaring mee? Hoe lang dit kan duren?

Wat vreemd, die steek aan de linkerkant van je buikspieren.. Wellicht toch nog een klein staartje van de insane hoeveelheid spierpijn die je daar hebt gehad? Ben vooral benieuwd of in het in de loop van de dag nog gaat zakken..
Geen scherpe pijn bij bijvoorbeeld diep inademen of hoesten/niesen?

Moet ik ook echt doen. Hij zei het vandaag zelf ook tegen me.. ik moet het niet persoonlijk opvatten (was wat gebeurt.. veel boe en bah en geblaat.. maar komt goed) en ook aan mezelf denken. Ik zei toen ook wijs.. ik maak vandaag een lange dag.. maar morgen begin ik daarom ook laat. Kon ie zich helemaal in vinden.
Morgen eerst even trainen.. zonder foon! :)

Heel wijs, gewoon jezelf goed begrenzen.
Ze moeten blij zijn met je inzet.

• #1.778
Wat vreemd, die steek aan de linkerkant van je buikspieren.. Wellicht toch nog een klein staartje van de insane hoeveelheid spierpijn die je daar hebt gehad? Ben vooral benieuwd of in het in de loop van de dag nog gaat zakken..
Geen scherpe pijn bij bijvoorbeeld diep inademen of hoesten/niesen?
Ik denk op zich dat het mogelijk wel nog van die spierpijn kan komen.
Als ik niets doe zakt het wel. maar zodra ik aanspan... :o
opstaan is al niet leuk. Inademen gaat wel maar niezen/hoesten dan zijn het toch wel scherpe pijnscheuten.. :(

Heel wijs, gewoon jezelf goed begrenzen.
Ze moeten blij zijn met je inzet.
Yep. Vanmorgen heb ik ook bewust de hele ochtend mijn foon uitgezet.. Nou ja.. geluid in ieder geval. En niet meegenomen.
Ben ook niet gebeld. Zal je net zien. :D

• Like
Waarderingen: Inb4
Ik denk op zich dat het mogelijk wel nog van die spierpijn kan komen.
Als ik niets doe zakt het wel. maar zodra ik aanspan... :o
opstaan is al niet leuk. Inademen gaat wel maar niezen/hoesten dan zijn het toch wel scherpe pijnscheuten.. :(
Wat raar joh.. Dat in je rust minder last hebt en weer meer last krijgt bij aanspannen vind ik wel passen bij zeer intense spierpijn. Maar niesen en hoesten en dan pijnscheuten.. Zo je bijna denken dat je iets gekneusd hebt? :scratch:

• #1.780
Wat raar joh.. Dat in je rust minder last hebt en weer meer last krijgt bij aanspannen vind ik wel passen bij zeer intense spierpijn. Maar niesen en hoesten en dan pijnscheuten.. Zo je bijna denken dat je iets gekneusd hebt? :scratch:
Maar er zit daar niet... geen ribjes oid.. enkel mijn buikspieren... Dus ik zou het echt niet weten... :(
het is in ieder geval K met peren.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven