IEDEREEN die een beetje lacherig over die ab-wheel doet, moet daar op terug komen. gewoon een erg goeie core oefening. En dat voel je
Het is inderdaad een goede oefening... probeerde hem vandaag weer na 4 dagen.. NOT dus.. man wat deed dat pijn.. buikspieren waren nog niet hersteld
Huh..had je nog nooit ab-wheels gedaan?
Ehm.. nope.. nekhernia/schouderblessure en uitval aan 1 kant.. ging nooit.. en daarbij heb ik een hekel aan buikspieren. Doe ze eigenlijk nooit...

maar moet het wel van de fysio.. sterke core = minder pijn in mijn nek...
en heb al een sixpack.. al zou ik liever wat meer massa hebben..
IEDEREEN die oefeningen voor abs doet weet niet wat goed voor hem is.
Ok. Of ik ben gewoon lui.
Nee hoor.. heb er een hekel aan.. sla ze altijd over.. maar moet van de fysio..

dus bij zeldzaamheid doe ik ze...
Ik moet binnenkort ook nog zo een ding aanschaffen, hoor er veel goede dingen over en ben er ook wel van overtuigd dat het mij gaat helpen met het nog meer verstevigen van mijn core. Nog even het juiste model zien te vinden en eentje die lief is voor mijn laminaatvloer.
Het werkt wel.. alleen nu na zaterdag nog steeds enorme spierpijn dat het nog niet lukt..
vandaag dus wel foon mee de gym in.. vanmorgen is de auto van mijn mannetje afgesleept.. hij deed t niet meer... dus moest voor hem even standby staan.
Maar niet gebeld door werk

Weer wat focus op techniek en met DL gestart.. blijft wel zwak nog.. was pas de tweede keer dat ik hem deed. Techniek heeft echt aandacht nodig.
DL (techniek) 10x30 kg 5x35 kg 5x40 kg 5x45 kg de 45 kg gaat nog niet netjes.
SQ 2x10x30 kg 5x40 kg valt toch tegen na DL

SLDL 10x40 kg 10x45 kg 6x50 kg (pr)
lying leg curl 3x12x17,5 kg
pull down wijd (wachten op calf raise) 3x10x30kg even licht losmaken
kuiten staand 3x15x80 kg

ab wheel 4x... deed gewoon echt veel pijn (had nog last van zaterdag

)--> stoppen
lying leg raises 3x10 en dat gaat dan weer easy
Zittend leg curl 3x15x7 kg