- Waardering
- 2.335
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 100kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het is geen kramp.. dat gevoel ken ik wel.sterkte met je buikspier, was het geen kramp? Dit heb ik meestal na een paar setjes buik.

Ik kijk het even aan.. als het met een paar dagen wegtrekt is het wel goed. Alleen even geen abwheel meer voorlopig.Als het echt pijnlijk is kan je aan scheurtje in de buikwand denken (hernia). Even dokter naar laten kijken dan!

Het zit niet tussen mijn ribben. Het is zeg maar onder mijn ribben. Het is puur de spier. Als ik aanspan en erop druk voel ik het ook...Hmmm rot blessure
Tussen je ribben zitten ook spieren misschien wat klem daar?
Zit je nou nooit eens mee

Daar zit ik eigenlijk ook niet mee.Balen van je pijntje. Maar even geen buikpieren meer doen dan![]()
ben er geen fan van.. heb alleen vorige week die uitdaging aangegaan met die ab-wheel..
maar dat weet ik dan nu ook meteen.. niet echt iets voor mij 
Ik zat een beetje in hetzelfde schuitje. Vorige week voor het eerst ab wheels gedaan en had toen zo'n 5 dagen precies hetzelfde als wat jij omschrijft. Bij drukken op die plek voelde zowel de spier als m'n onderste rib alsof die zwaar gekneusd/blauw/oid was. Zelfs bij omdraaien in bed gaf het al een verschrikkelijke pijn... Afijn, hoe is de stand van zaken momenteel bij jou? En dat wordt dus voorlopig niet meer abwheelen?Ik heb nog wel last.. dus even geen buikspieren trainen. Die pak ik wel met compounds meeGaat het al weer wat beter, of heb je nog steeds last?

Hmm... dat klinkt inderdaad wel heel bekend..Wat vervelend van je buikspier(en)...Ik zat een beetje in hetzelfde schuitje. Vorige week voor het eerst ab wheels gedaan en had toen zo'n 5 dagen precies hetzelfde als wat jij omschrijft. Bij drukken op die plek voelde zowel de spier als m'n onderste rib alsof die zwaar gekneusd/blauw/oid was. Zelfs bij omdraaien in bed gaf het al een verschrikkelijke pijn... Afijn, hoe is de stand van zaken momenteel bij jou? En dat wordt dus voorlopig niet meer abwheelen?
niet fijn. Op dit moment kan ik wel weer normale dingen doen en trainen. Maar buikspieren even niet. Iig voorlopig geen ab wheel. 

Hmm... dat klinkt inderdaad wel heel bekend..niet fijn. Op dit moment kan ik wel weer normale dingen doen en trainen. Maar buikspieren even niet. Iig voorlopig geen ab wheel.
![]()
that damn abwheelHet is niet echt doen waar ik zin in heb. Maar mogelijk kan het wel weer wat opleveren op gebied van gezondheid.Heerlijk meid, geniet van je vrije dag, lekker alleen maar doen waar je zin in hebt!
Ja het is echt irritant. Maar lying leg raises gaan alweer. Nu die ab wheel nog eens proberen.. maar ik ben wat huiverig zeg maarVervelend dat het zo lang aan blijft houden hethat damn abwheel

Het is niet echt doen waar ik zin in heb. Maar mogelijk kan het wel weer wat opleveren op gebied van gezondheid.
en al 6 x gebeld op de ochtend en vanmiddag nog 4 x... dus ja.. echt vrij....