Fitness Seller

Marina's road to succes!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
sterkte met je buikspier, was het geen kramp? Dit heb ik meestal na een paar setjes buik.

Als het echt pijnlijk is kan je aan scheurtje in de buikwand denken (hernia). Even dokter naar laten kijken dan!

Oeh, klinkt pijnlijk! Wellicht was het vorige week al een kleine waarschuwing bij de ab wheel? Hopelijk niets ernstigs!

Hmmm rot blessure
Tussen je ribben zitten ook spieren misschien wat klem daar?
Zit je nou nooit eens mee

Balen van je pijntje. Maar even geen buikpieren meer doen dan :o

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.786
sterkte met je buikspier, was het geen kramp? Dit heb ik meestal na een paar setjes buik.
Het is geen kramp.. dat gevoel ken ik wel. :o

Als het echt pijnlijk is kan je aan scheurtje in de buikwand denken (hernia). Even dokter naar laten kijken dan!
Ik kijk het even aan.. als het met een paar dagen wegtrekt is het wel goed. Alleen even geen abwheel meer voorlopig. :D

Hmmm rot blessure
Tussen je ribben zitten ook spieren misschien wat klem daar?
Zit je nou nooit eens mee
Het zit niet tussen mijn ribben. Het is zeg maar onder mijn ribben. Het is puur de spier. Als ik aanspan en erop druk voel ik het ook...
Tja.. sommige mensen hebben gewoon wat meer pech. :sad:

Balen van je pijntje. Maar even geen buikpieren meer doen dan :o
Daar zit ik eigenlijk ook niet mee. :o ben er geen fan van.. heb alleen vorige week die uitdaging aangegaan met die ab-wheel..
Ik deed het voor het eerst ... en het ging bij mij beter dan bij anderen die het vaker deden. :roflol: maar dat weet ik dan nu ook meteen.. niet echt iets voor mij :D

Gaat het al weer wat beter, of heb je nog steeds last?

Wat vervelend van je buikspier(en)... :( Ik zat een beetje in hetzelfde schuitje. Vorige week voor het eerst ab wheels gedaan en had toen zo'n 5 dagen precies hetzelfde als wat jij omschrijft. Bij drukken op die plek voelde zowel de spier als m'n onderste rib alsof die zwaar gekneusd/blauw/oid was. Zelfs bij omdraaien in bed gaf het al een verschrikkelijke pijn... Afijn, hoe is de stand van zaken momenteel bij jou? En dat wordt dus voorlopig niet meer abwheelen?

• #1.789
Gaat het al weer wat beter, of heb je nog steeds last?
Ik heb nog wel last.. dus even geen buikspieren trainen. Die pak ik wel met compounds mee :D

Wat vervelend van je buikspier(en)... :( Ik zat een beetje in hetzelfde schuitje. Vorige week voor het eerst ab wheels gedaan en had toen zo'n 5 dagen precies hetzelfde als wat jij omschrijft. Bij drukken op die plek voelde zowel de spier als m'n onderste rib alsof die zwaar gekneusd/blauw/oid was. Zelfs bij omdraaien in bed gaf het al een verschrikkelijke pijn... Afijn, hoe is de stand van zaken momenteel bij jou? En dat wordt dus voorlopig niet meer abwheelen?
Hmm... dat klinkt inderdaad wel heel bekend.. :( niet fijn. Op dit moment kan ik wel weer normale dingen doen en trainen. Maar buikspieren even niet. Iig voorlopig geen ab wheel. ;)

vanmorgen even getraind. Ging niet optimaal... squatrek bezet... en na wat techniek en ma gewicht geprobeerd op DL ging squat bagger. :o

DL (techniek) 10x30 kg 8x40 kg 6x50 kg twijfel.. toch proberen 2x5x55 kg maar laatste set werd techniek slecht.. maar was ook pas de derde keer dat ik DL doe :o
lying leg curl 3x12x17,5 kg
kuiten staand 3x15x80 kg
squat 10x30 kg 10x40 kg 2x45 kg .. en toen was het op... niet zo gek met squat als vierde oefening :rolleyes:
seated leg curl 3x15x7 kg

was wat lang met DL techniek bezig... dus uiteindelijk niet veel gedaan... Maar voelde het wel goed :o

Hey wat leuk dat je ook (weer?) met DL bent begonnen!
Hoe gaat t nu met je buik?

• #1.791
Deadlift heb ik alleen dat ik net begon een paar weken gedaan. Vanaf 2014 niet meer ivm mijn hernia en toen de uitval en mijn schouder....
Buikje gaat redelijk. Vandaag weer wat lying leg raises gedaan. :)

Vandaag voor het eerst sinds juni 2015 een vrije dag... en dan toch alweer 4 x gebeld zijn. :rolleyes:
Maar de telefoon gaat zo uit. Even me time en net tijdens trainen ook me time. :D

Pull down wijd 2x10x32,5 kg 10x35 kg
pull down small 3x10x32,5 kg
DB row 10x14 kg 2x10x15 kg vpr
Shruggs 3x10x20 kg pr
Straigh arm push down (klote cable loopt aan ... ) 3x12x10 kg lekker langzaam...
Pull ups 9x 7x 7x
one arm machine row 3x10x12,5 kg
lying leg raises 3x10 easy :D
kon het niet laten.. cable seated row smalle grip 3x10x30 even licht omdat ik er nog zin in had. :)

Die vrije dag heb je verdient. Mooi van genieten!

Heerlijk meid, geniet van je vrije dag, lekker alleen maar doen waar je zin in hebt!

• #1.795
Die vrije dag heb je verdient. Mooi van genieten!

Heerlijk meid, geniet van je vrije dag, lekker alleen maar doen waar je zin in hebt!
Het is niet echt doen waar ik zin in heb. Maar mogelijk kan het wel weer wat opleveren op gebied van gezondheid. ;)
en al 6 x gebeld op de ochtend en vanmiddag nog 4 x... dus ja.. echt vrij....

Vervelend dat het zo lang aan blijft houden he :( that damn abwheel
Ja het is echt irritant. Maar lying leg raises gaan alweer. Nu die ab wheel nog eens proberen.. maar ik ben wat huiverig zeg maar :o

Hopelijk heb je genoten van je wel verdiende vrije dag! Je hebt dus eigenlijk ook al geruime tijd geen vakantie meer gehad dus?
Verder een goeie training en lekker die vpr op de db row! Binnenkort nog een dagje vrij pakken zou ik zeggen!

Goeie train weer!
Fijn dat je de DL weer kan oppakken, toch een klein overwinninkje omdat je iets weer kan doen ipv moet laten:)

Klote dat gebel iedere keer
Zou er helemaal gek van worden

Het is niet echt doen waar ik zin in heb. Maar mogelijk kan het wel weer wat opleveren op gebied van gezondheid. ;)
en al 6 x gebeld op de ochtend en vanmiddag nog 4 x... dus ja.. echt vrij....

Tja idd wat Grosje zegt, krijg je de tijd en de energie die je daarin investeert ook uit betaald ?

Vrij is vrij. Telefoon uitzetten.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven