Fitness Seller

Marina's road to succes!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.801
Hopelijk heb je genoten van je wel verdiende vrije dag! Je hebt dus eigenlijk ook al geruime tijd geen vakantie meer gehad dus?
Verder een goeie training en lekker die vpr op de db row! Binnenkort nog een dagje vrij pakken zou ik zeggen!
Nope... weinig vrije dag aan.. veel gebeld en veel mails ondertussen. Dus niet echt vrij geweest voor mijn gevoel.
Laatste vakantie was juni 2015... en eerste vakantie die eraan komt is begin juni...
Of het lukt om nog een dagje vrij te pakken... geen idee.. we zullen zien.

Goeie train weer!
Fijn dat je de DL weer kan oppakken, toch een klein overwinninkje omdat je iets weer kan doen ipv moet laten:)
Thanks. :)
Das waar.. al zou ik wel willen dat ik ed techniek wat sneller goed krijg. Dan kan ik pas gewicht verhogen. .:o

Klote dat gebel iedere keer
Zou er helemaal gek van worden
Dat word ik ook .. :o maar ja...

Tja idd wat Grosje zegt, krijg je de tijd en de energie die je daarin investeert ook uit betaald ?
Nee... komt niets voor terug.... Maar wil het daar volgende week wel over gaan hebben.. dat ik die dag niet alle uren als vrij neem..

Vrij is vrij. Telefoon uitzetten.
Dat kan op dit moment even niet... Maar volgende week ga ik dat dus wel aankaarten.

Vandaag een hele drukke dag. Laat thuis.. dus kijken of ik morgen weer even lekker een uurtje voor mezelf kan pakken. Zonder foon! :D

• Like
Waarderingen: Inb4
Heb je gisteren de lange, drukke dag nog overleefd?
Vandaag even lekker trainen, zonder telefoon hè.. ;)

• #1.803
Heb je gisteren de lange, drukke dag nog overleefd?
Vandaag even lekker trainen, zonder telefoon hè.. ;)
Yep. Ik heb het wel overleefd. Maar het zijn wel lange dagen. :o
Vandaag inderdaad foon in de kluis.. alleen wel k met peren dat ik tijdens trainen echt op 1 plek bij mijn abs een messcherpe pijn heb met inspannen. Het is echt een plek ter grootte van mijn vingertop.. Zo gek.. bij elke inspanning intense pijn :( misschien een spierscheurtje? kan dat?
In ieder geval niet echt lekker kunnen trainen helaas.. Wel ongestoord...

Training was dus flut.. weet niet meer precies wat ik gedaan heb.. even denken. Moest het veelal licht houden omdat aanspannen van mijn core dus niet ging door de pijn.... :(

Side raises opwarmen 3x10x3 kg
MP 10x15 kg 2x10x17,5 kg
EZ bar Biceps curl 10x17,5 kg 2x10x20 kg
face pulls 12x10 kg 2x12x12,5 kg en hier schoot met aanspannen core die messcherpe steek in mijn abs... :(
triceps cable overhead extension rope 3x12x12,5 kg
upright row 3x10x15 kg langzaam... aanspannen deed verdomd veel pijn...
triceps push down 2x10x15 kg --> pijn met aanspannen core werd echt teveel... Moest gewoon stoppen :sad:
DB Bent over side raise 10x6 kg 2x10x7 kg
DB conc curl (staand op leuning bench) 3x10x6kg

Balen, dat je pijn blijft hebben in je abs, misschien toch maar eens naar laten kijken.

Zou je abs een tijdje met rust laten en oefeningen doen die geen of vrij weinig last veroorzaken. Geef het even de tijd om te herstellen. Imo gaat dat bij jou gewoon minder snel gezien je kg en % en daarnaast drukke stresvolle baan etc.

Toch nog mooie train neergezet.

vervelend die pijntjes, sterkte :(

Nog steeds niet even naar je buik laten kijken?

Ik vind het toch wel bizar dat je al bijna een jaar lang geen vakantie hebt gehad op je werk en niet eens kunt genieten van een vrije dag. Dat je ook nog steeds dat pijntje bij je abs hebt lijkt me ook nog aardig vervelend, misschien toch maar eens naar laten kijken als je er zoveel last van blijft houden.

Ik vind het toch wel bizar dat je al bijna een jaar lang geen vakantie hebt gehad op je werk en niet eens kunt genieten van een vrije dag. Dat je ook nog steeds dat pijntje bij je abs hebt lijkt me ook nog aardig vervelend, misschien toch maar eens naar laten kijken als je er zoveel last van blijft houden.

Meissie, meissie, wat doe je jezelf toch aan...?

Precies een jaar geleden:

Het is erg druk op werk dus vandaar even kort... Ondanks drukte heb ik er 2 korte trainingen al opzitten deze week en spierpijn.

Misschien toch eens het afgelopen jaar met jezelf evalueren?

• #1.810
Balen, dat je pijn blijft hebben in je abs, misschien toch maar eens naar laten kijken.

Zou je abs een tijdje met rust laten en oefeningen doen die geen of vrij weinig last veroorzaken. Geef het even de tijd om te herstellen. Imo gaat dat bij jou gewoon minder snel gezien je kg en % en daarnaast drukke stresvolle baan etc.

Toch nog mooie train neergezet.

vervelend die pijntjes, sterkte :(

Nog steeds niet even naar je buik laten kijken?
Thanks allemaal. Ik geef het gewoon wat rust. Wel lastig als je wil trainen. Dus heb vandaag gewoon wat meer op hypertrofie gericht en kort getraind en alleen oefeningen waarbij ik geen last had. Zo krijgt het wat tijd om te herstellen.. en nu kan ik wss toch 3 dagen niet trainen.. Paas = gym dicht :(
maar dat is genoeg tijd om te herstellen hoop ik. Heb ik dan nog last dan zal ik wel even met mijn fysio overleggen.

Het is nu wel even balen. Maar als het goed is (en ik word niet gebeld... ) Dan heb ik nu echt 3 dagen vrij. :)
Abs zie ^ als ik volgende week nog last heb ga ik ermee aan de slag.

Meissie, meissie, wat doe je jezelf toch aan...?

Precies een jaar geleden:

Misschien toch eens het afgelopen jaar met jezelf evalueren?
I know... evaluatie is bezig... helaas niet in goede zin qua werk...
Ik maak in ieder geval wel 3 x per week tijd om te trainen.

Toch even wat beweging gehad vandaag. Nu wss 3 dagen niet ivm paas = alles dicht :(
Kon niet echt mijn core aanspannen dus lekke gewicht pakken ging niet. Dus even een training op hypertrofie. Meer reps lager gewicht...
En vanwege abs pijntje alleen oefeningen die geen last gaven. Training was dus niet echt om over naar huis te schrijven. Maar in ieder geval even wat bewogen.

SLDL 3x20x30 kg (75%)
Lying leg curl 3x15x15 kg (85%)
Kuiten staand 3x15x70 kg (85%)
Zittend leg curl 3x20x6 kg (85%)
Pull down wijd 3x15x30 kg (85%)
One arm row machine 3x20x10 kg (80%)

Kort.... en man wat is mijn conditie bagger…:o

• Like
Rug is je sterkste onderdeel ?

Paas = gym dicht :(
maar dat is genoeg tijd om te herstellen hoop ik. Heb ik dan nog last dan zal ik wel even met mijn fysio overleggen.
oh ja dat hadden we ook nog. Soms is rust de beste training die je kunt pakken en je hebt het verdiend, buik zal het mss ook kunnen waarderen. Je loopt er nu best al een tijdje mee en zou zeker even een check doen als het na maandag nog niet over is.
Kort.... en man wat is mijn conditie bagger…:o
Daar valt altijd wat in bij te schaven heb ik zelf gemerkt. Je kan niet alles tegelijk willen ;)
Fijn paasweekend!

• #1.813
Rug is je sterkste onderdeel ?
Yep. Gek genoeg wel ja.

oh ja dat hadden we ook nog. Soms is rust de beste training die je kunt pakken en je hebt het verdiend, buik zal het mss ook kunnen waarderen. Je loopt er nu best al een tijdje mee en zou zeker even een check doen als het na maandag nog niet over is.

Daar valt altijd wat in bij te schaven heb ik zelf gemerkt. Je kan niet alles tegelijk willen ;)
Fijn paasweekend!
Ik weet het wel.. maar ik train maar 3 x per week.. dus om daar nu nog meer van te missen.. :(
Buikje zal dankbaar zijn. Als het maandag nog zo is dinsdag even bellen :)

Nou ja.. ik mag geen cardio doen... heb er ook een hekel aan daar niet van. Maar ik kom op 3600 kcal al niet aan.. laat staan als ik nog cardio erbij ga doen... heb er ok de puf niet voor :o

• Like
Nou ja.. ik mag geen cardio doen... heb er ook een hekel aan daar niet van. Maar ik kom op 3600 kcal al niet aan.. laat staan als ik nog cardio erbij ga doen... heb er ok de puf niet voor
Mss je rust moment inkorten naar 30sec en meer trainen op volume ipv kracht? Zo ben ik ook begonnen met opbouw cardio. Een hele omschakeling maar mss een idee. Ik roep maar wat hoor, probeer een beetje in jouw straatje mee te denken.

• #1.815
Mag niet... kan er niet tegenop eten... :(
Maar ik train al meer op volume dan kracht. Doe nu alles op 3x10 reps... dus niet op max gewicht.

Mag niet... kan er niet tegenop eten... :(
Maar ik train al meer op volume dan kracht. Doe nu alles op 3x10 reps... dus niet op max gewicht.
Toch gezien je te snelle metabolisme is het naar mijn mening wel verstandiger om kortere zwaardere sessies te draaien en we te blijven bij alles wat op cardio lijkt..veel (set)volume..

Nog leuke paas-plannen?

• #1.817
Toch gezien je te snelle metabolisme is het naar mijn mening wel verstandiger om kortere zwaardere sessies te draaien en we te blijven bij alles wat op cardio lijkt..veel (set)volume..

Nog leuke paas-plannen?
Mijn trainingen zijn niet langer dan 45 min. Ik kreeg het advies om 3x10 te doen en altijd met goede vorm. Niet maxen maar weg te blijven van falen.
Paas plannen zijn er wel :) Morgen uit eten met mijn moeder zus en mannetje... overmorgen schoonmams jarig dus ook genoeg te doen. :)
Vandaag rustig aan en hopelijk alle 3 de dagen ook echt vrij!

Ben er inmiddels achter dat ik wss een spierscheurtje bij die abs heb.. :(
Heb het nu zelf met wat tips van fysio getaped.. Morgen naar haar toe en gaat zij kijken hoe en wat. Maar dat is bar klote... heb net mijn nieuwe voedingsschema binnen met wat aanpassingen om aan te komen. Ik moet er wel bij blijven trainen.. maar nu kan ik wss bijna niets trainen want alles wat ik doe span je je core bij aan en dat doet pijn. :( dus echt K met peren. Hopen dat die 2 dagen rust genoeg doen om daarna toch weer wat te trainen.

Uch, flink balen van je buikspieren.. Wel fijn dat je wat tips hebt kunnen krijgen, hopelijk kan je daar in ieder geval mee uit de voeten.. Komt de verplichte rust rond Pasen wat dat betreft gelukkig wel goed uit :).

Geniet ervan morgen en overmorgen, lekker bunkeren! :D

• #1.819
Uch, flink balen van je buikspieren.. Wel fijn dat je wat tips hebt kunnen krijgen, hopelijk kan je daar in ieder geval mee uit de voeten.. Komt de verplichte rust rond Pasen wat dat betreft gelukkig wel goed uit :).

Geniet ervan morgen en overmorgen, lekker bunkeren! :D
Het gaat van kwaad tot erger.. net bij de fysio geweest. Inderdaad een spierscheurtje en mag 4 weken niet trainen... daarna weer langzaam opbouwen.
Ik weet het even niet meer :( Ik wil niet dat beetje massa wat ik nog heb kwijt raken.

Iemand tips? Ik mag alleen oefeningen doen waarbij ik mijn core niet aanspan... dus zou op licht gewicht wat chest supported machine werk kunnen doen en mogelijk wat kuiten, shruggs, seated leg curl... oid..

Graag tips van wat er misschien nog wel mogelijk is??

Balen zeg!
Ik zit even aan mijn trainingsritme te denken en aan apparaten waarbij ik (denk ik) weinig tot geen core gebruik (helaas is de core een vaak gebruikt balansmiddel en zou je die balans dus nu uit je omgeving/machine moeten halen)
biceps trainen op zo'n kussen, kussen neemt functie van core over
triceps met cable en hoefijzer/stang op een bankje gaan zitten en elleboog steunen op benen
seated row met buikpad
peck machine (met stang ipv kussentjes), voorkant zal lastig worden maar met pad tegen buik kan je je rug pakken
Verder zou je eens gaan kijken of je liggend op de grond met dumbells iets kunt uitvoeren en puur op souplesse trainen
ohh en mss kan je een hip machine misbruiken als arm apparaat

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven