marina1975
Never give up!
Super Mod
Elite Member
10 jaar lid
Voeding
10.000 likes
10.000 berichten
10 media-items
- Waardering
- 18.481
- Lengte
- 1m68
Nope... weinig vrije dag aan.. veel gebeld en veel mails ondertussen. Dus niet echt vrij geweest voor mijn gevoel.Hopelijk heb je genoten van je wel verdiende vrije dag! Je hebt dus eigenlijk ook al geruime tijd geen vakantie meer gehad dus?
Verder een goeie training en lekker die vpr op de db row! Binnenkort nog een dagje vrij pakken zou ik zeggen!
Laatste vakantie was juni 2015... en eerste vakantie die eraan komt is begin juni...
Of het lukt om nog een dagje vrij te pakken... geen idee.. we zullen zien.
Thanks.Goeie train weer!
Fijn dat je de DL weer kan oppakken, toch een klein overwinninkje omdat je iets weer kan doen ipv moet laten![]()

Das waar.. al zou ik wel willen dat ik ed techniek wat sneller goed krijg. Dan kan ik pas gewicht verhogen. .

Dat word ik ook ..Klote dat gebel iedere keer
Zou er helemaal gek van worden
maar ja...Nee... komt niets voor terug.... Maar wil het daar volgende week wel over gaan hebben.. dat ik die dag niet alle uren als vrij neem..Tja idd wat Grosje zegt, krijg je de tijd en de energie die je daarin investeert ook uit betaald ?
Dat kan op dit moment even niet... Maar volgende week ga ik dat dus wel aankaarten.
Vandaag een hele drukke dag. Laat thuis.. dus kijken of ik morgen weer even lekker een uurtje voor mezelf kan pakken. Zonder foon!

misschien een spierscheurtje? kan dat?