marina1975
Never give up!
Super Mod
Elite Member
10 jaar lid
Voeding
10.000 likes
10.000 berichten
10 media-items
- Waardering
- 18.481
- Lengte
- 1m68
Thanks.Ik zit even aan mijn trainingsritme te denken en aan apparaten waarbij ik (denk ik) weinig tot geen core gebruik (helaas is de core een vaak gebruikt balansmiddel en zou je die balans dus nu uit je omgeving/machine moeten halen)
biceps trainen op zo'n kussen, kussen neemt functie van core over
triceps met cable en hoefijzer/stang op een bankje gaan zitten en elleboog steunen op benen
seated row met buikpad
peck machine (met stang ipv kussentjes), voorkant zal lastig worden maar met pad tegen buik kan je je rug pakken
Verder zou ik eens gaan kijken of je liggend op de grond met dumbells iets kunt uitvoeren en puur op souplesse trainen
ohh en mss kan je een hip machine misbruiken als arm apparaat
Machine row chest suppported kan inderdaad. Biceps concentration curl en triceps zat ik nog te denken aan kick backs.
We hebben inderdaad zo en rug machine waar je tegen een kussen zit en met rollen je armen/schouders naar achteren beweegt.
Ik zat zelf nog te denken aan BW squats. Maar echt goed trainen lijkt zo goed als onmogelijk...
Wat zou ik kunnen doen om dat beetje massa wat ik heb nog te kunnen behouden?

) en dan zal er vast een lichtje gaan branden...
ik waardeer je mening en berichten altijd heel erg! Ben blij dat je er weer bent ook.
, even alleen Yoga, lekker eten, genieten van het leven, van het mooie weer wat weer komt.