AndroidHealthClinic

Marina's road to succes!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.861
Ik ga met hoe ik eruit zie nu liever niet een grotere sauna in.. schaam me wel voor mijn lijf nu.. :(
Ik wil het nog wel eens op de sportschool doen. Gewoon zo een kleine zitsauna. Maar op het moment is mijn bloeddruk zodanig laag dat ik er gewoon beroerd van wordt... maar misschien van de week eens proberen weer. :) Weekend zal niet gaan omdat ze alleen op de ochtend open zijn.
Maar wel een goede tip! Thanks. :)

Ik ga met hoe ik eruit zie nu liever niet een grotere sauna in.. schaam me wel voor mijn lijf nu.. :(
Ik wil het nog wel eens op de sportschool doen. Gewoon zo een kleine zitsauna. Maar op het moment is mijn bloeddruk zodanig laag dat ik er gewoon beroerd van wordt... maar misschien van de week eens proberen weer. :) Weekend zal niet gaan omdat ze alleen op de ochtend open zijn.
Maar wel een goede tip! Thanks. :)
Mwah meestal kijken ze niet, zit meer in je hoofd. Ik bedoel ik heb mijn hele pens onder de littekens. In een zwembad gapen ze je aan. In een sauna schenken ze er zowat geen aandacht aan.

Bloeddruk goed in de gaten houden... zoute drop en een glaasje rode wijn ftw!

Las net dat je ook heel moe ben maar is dar geen stess ontlading?
Weet zelf uit ervaring dat ik vorig jaar een weekje op vakantie ging en ook moe was en ik sliep erg goed...ontlading van stress. Zolang je maar door gaat voel je de vermoeidheid niet altijd maar als je dan echt rust moet houden...dan komt het er uit.
Hoop verder dat deze rustperiode je toch sterker maakt.. ;)

• #1.864
Mwah meestal kijken ze niet, zit meer in je hoofd. Ik bedoel ik heb mijn hele pens onder de littekens. In een zwembad gapen ze je aan. In een sauna schenken ze er zowat geen aandacht aan.

Bloeddruk goed in de gaten houden... zoute drop en een glaasje rode wijn ftw!
Ik eet al teveel zout... :o zo uit het vaatje... Maar zal wel goedkomen. Bloeddruk is altijd al laag geweest.

Las net dat je ook heel moe ben maar is dar geen stess ontlading?
Weet zelf uit ervaring dat ik vorig jaar een weekje op vakantie ging en ook moe was en ik sliep erg goed...ontlading van stress. Zolang je maar door gaat voel je de vermoeidheid niet altijd maar als je dan echt rust moet houden...dan komt het er uit.
Hoop verder dat deze rustperiode je toch sterker maakt.. ;)
Denk wel dat het de ontlading is geweest ja.
Slapen gaat bij mij al 16 jaar bagger dus ja.. daar valt niet veel aan te doen. Accepteren maakt we dat het net wat beter soms gaat.

3 weken verder.... op het werk heb ik wat stappen terug gedaan en wat normalere weken gedraaid. Dat is best lekker ook.
Nu nog een weekend volle rust en maandag weer licht oppakken van mijn training. Ik heb er zin in.
Zal wel veel kracht kwijt zijn maar dat komt hopelijk wel weer terug. Gewicht.... gelijk gebleven. Ik weet dus in ieder geval wel dat mijn training niet heel veel invloed op mijn kcal inname. Want ik ben exact hetzelfde blijven eten.

Maar goed.. nu rust en op naar maandag.

Goed dat je rust hebt gepakt. Zal wel flink op je knokkels bijten zijn geweest, want je wilde er natuurlijk voor gaan de hele tijd.

• #1.867
  • #1.868
Vandaag getracht weer wat te doen... het ging niet van harte maar dat was omdat ik vannacht wat te lang op was.. :o wel voor iets positiefs. :)
Heb wat knopen doorgehakt en dat begint met een vrije dag nemen op mijn werk. Vannacht om 00:00 kon ik een paar daagjes weg goedkoop boeken dus wat langer op en geboekt. Vrijdag zaterdag en zodag een lang weekend weg. :D Hotelletje 2 nachtjes 3 dagen met ontbijt 2 personen 100 euro.. daar kan je het niet voor laten.
Dus ook meteen vrij geregeld gisteren al op voorhand. Ik kijk er echt naar uit! Kreeg al opmerkingen op mijn werk. Jij een vrije dag?? :eek: hahaha.. ja echt! Even me-time en kiezen voor mezelf. werd tijd!

Nou ja.. na een veel te korte nacht was de eerste training weer bagger.. Kracht zwaar dramatisch :sad: was niet noemenswaardig. Nu hopen dat dat een beetje vlot bijtrekt weer... nou ja.. het begin is er weer en het was wel fijn om weer te trainen. Heb een beetje gefreewheeled

Squats 3x10x30 kg
SLDL 3x12x30 kg extra langzaam en diep
lying leg raises 3x10
Pull down wijd 10x30 kg 2x10x32,5 kg
Straight arm push down 3x10x10 kg
Shruggs 3x10x17 kg
Seated cabe row smalle grip 3x10x30 kg
Kon het niet laten om toch even te proberen pull ups 3x6

flut training.. maar ja.. het begin is er weer.

Laatst bewerkt:
Ach, na 3 weken moet je weer inkomen. Komt goed. Wel lekker dat je weer wat hebt gedaan.
En een leuk weekendje voor de boeg!

Goed dat je er weer bent! Ik zou niet te hard roepen dat het een flut training is, je hebt weer wat stapjes gemaakt en je hebt goed je rust gepakt, dat is ook een hele stap! Goed dat je vrij hebt gepakt ook! Lekker genieten van dat weekendje weg!

Goed besluit om een vrije dag te vragen, en top dat je dan ook nog eens lekker een weekendje weg kan! Tijd dat ze daar op het werk in de smiezen krijgen dat je geen product bent dat vanzelfsprekend altijd overuren draait :).

• #1.872
Ach, na 3 weken moet je weer inkomen. Komt goed. Wel lekker dat je weer wat hebt gedaan.
En een leuk weekendje voor de boeg!
Tja.. nu maar hopen dat het inkomen een beetje lukt he.
Ik heb er inderdaad zin in. Lekker weg en telefoon offfff! :D

Goed dat je er weer bent! Ik zou niet te hard roepen dat het een flut training is, je hebt weer wat stapjes gemaakt en je hebt goed je rust gepakt, dat is ook een hele stap! Goed dat je vrij hebt gepakt ook! Lekker genieten van dat weekendje weg!
Tja.. het voelt flut omdat mijn gewichten echt zwaar teruggezakt zijn. Maar goed ik ben weg. En ja.. ben lekker vrij!
Moest er wel even voor zorgen dat een en ander niet stil zou vallen dit weekend.. anders blijven ze bellen. *ruimtshitvooreenanderop* Maar goed.. om te voorkomen dat ik gebeld word... beter dan maar zo :o

Goed besluit om een vrije dag te vragen, en top dat je dan ook nog eens lekker een weekendje weg kan! Tijd dat ze daar op het werk in de smiezen krijgen dat je geen product bent dat vanzelfsprekend altijd overuren draait :).
Yep. Het is wel even puzzelen allemaal.. maar ik denk dat het me goed zal doen. Alleen timing is wel ruk.. morgen is het daar 18 graden en vrij zat en zondag 5 :o
Maar goed... komen we wel overheen. Even helemaal weg van alles doet ook al goed! :)

vandaag weer wat geprobeerd. Beetje freewheelen en nog even iemand met squats geholpen. Die was aardig een rug aan het vern**ken... en was dankbaar met wat hulp. Het ging meteen een stuk beter... met gewicht eraf :rolleyes:
Maar goed mijn training werd er wel wat korter door. Maar ach. Heb weer wat gedaan. Gewichten waren nog wel erg licht....beetje rug/borst. best lekkere combi.

pull down wijd opwarmen 3x10x30 kg
incline BP 10x25kg 2x10x30kg 15x20 kg (paused)
Pull down wijd 3x10x32,5 kg
DB Incline fly's 3x10x8 kg
DB row 10x12 kg 2x10x13 kg
Machine cable row smalle grip 2x10x30 kg 10x35 kg
DB pull over 3x10x16 kg
pull ups 7x 6x

Fijn dat het wat beter gaat. Wat een heerlijk vooruitzicht een lang weekend weg.

• #1.874
Dat klopt @natty87 Ik heb er echt zin in! Het weer werkt alleen niet zo mee.. zaterdag en zondag 5 graden en regen. :o maar goed we vermaken ons wel.
Vandaag nog even licht wat schouders gedaan. Ik wilde eerst morgen voor vertrek nog trainen... maar ga gewoon voor 3 dagen volledig weg en rust.
Maandag weer trainen. Zien wat het me oplevert.. even nul met werk bezig zijn en lekker alleen ego aan mezelf denken. :D
Morgen na de file gaan we rijden en dan helemaal weg!

GENIETEN!
Veel plezier :heart:

Leuk weekend gehad? Het weer viel nog zat mee, toch?

hmz, hetzelfde speelt nog steeds hier geloof ik. STeeds een kleine keus voor jezelf en tegelijkertijd het schuldgevoel daarvoor. Lastig te doorbreken he?

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven