MuscleMeat

Marina's road to succes!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.881
Leuk weekend gehad? Het weer viel nog zat mee, toch?
Het was een leuk weekend. Maar ook te merken dat we aan rust toe waren.. om 16:30 lagen we al voor pampus op bed in het hotel :o echt bek af gewoon...
Maar goed de andere dagen waren leuk. :) het weer.. sneeuwstormen en hagelbuien bij 3 graden :roflol: daar hadden we nu ook weer niet op gerekend. Maar al met al was het leuk!
Alleen maandag op werk kwamen de vliegen op me af of ik stront aan mijn reet had... en dan ben je maar 1 dag weggeweest :rolleyes:

Ben ook wel benieuwd! Waar ben je geweest eigenlijk?
^ zie boven
We zaten in Monheim am Rhein. (tussen keulen en Dusseldorf). We hebben Neanderthal (ja.. het dal van de neanderthalers met museum... ) bezocht en Wuppertal met zijn zwevende tram en wat musea daar en Solingen... In een stoeltjeslift in een sneeuwbui omhoog. :roflol: Maar het was leuk!

hmz, hetzelfde speelt nog steeds hier geloof ik. STeeds een kleine keus voor jezelf en tegelijkertijd het schuldgevoel daarvoor. Lastig te doorbreken he?
Tja.. dat klopt ja.. Het is lastig te doorbreken. Maar het was leuk om er even uit te zijn.

Na terugkomen waren we allebei gesloopt. Ik zou maandagochtend weer wat gaan doen.. maar kon wel janken :sad: geen kracht en energie niets.. dus maar zo gelaten.. Gisteren middag na het werk nog even wat gedaan. Ging al een stuk beter gelukkig... Vandaag vrij.. en 3 x raden.. jahoor.. 5:00 wakker en op.. zal je net zien. :o

Gisteren niet echt logwaardig.. effe denken wat ik heb gedaan...
pull down wijd 3x10x32,5 kg
DB row 3x10x14 kg
Cable seated row smalle grip 3x10x32,5 kg
incline BP (gewoon omdat ie vrij was beetje licht) 3x10x25 kg paused
shrugs 3x10x17 kg
pulls ups hammer grip 8x 6x 5x
one arm row machine 10x10 kg 2x10x15 kg

ik vergeet vast nog wat... was gewoon een klein uurtje me-time.
Morgen maar weer eens kijken.. vandaag alles dicht en morgen eerst tandarts... Zo geen zin in...

Lijkt erop dat je meer rust nodig hebt dan dat ene weekeinde...
(En ja, ik eet wie het zegt een hoe moeilijk toegeven is)

O jee, Duitsland heeft idd wel de volle laag van het slechte weer gekregen. Maar er is toch van alles te doen als je een beetje flexibel bent.
Eens met Nicky dat het lijkt of je wel nog meer rust nodig hebt. Ik hoop dat je dat binnenkort kan inplannen!

Erg stil hier. Hoe gaat het, en op je werk, was toch een beetje crisis?

• #1.885
Lijkt erop dat je meer rust nodig hebt dan dat ene weekeinde...
(En ja, ik eet wie het zegt een hoe moeilijk toegeven is)
Dat klopt.... dat weet ik wel zeker... Maar dat is op het moment lastig. Niet alleen omdat toegeven moeilijk is..

O jee, Duitsland heeft idd wel de volle laag van het slechte weer gekregen. Maar er is toch van alles te doen als je een beetje flexibel bent.
Eens met Nicky dat het lijkt of je wel nog meer rust nodig hebt. Ik hoop dat je dat binnenkort kan inplannen!
Ja het was zeker slecht weer. Maar evengoed is het gewoon lekker weggeweest te zijn.
Ik heb in juni een weekje vrij. Dan ben ik ook echt weg. Daar ben ik inderdaad heel hard aan toe..

Erg stil hier. Hoe gaat het, en op je werk, was toch een beetje crisis?
Werk is druk en onzeker... heel onzeker.. Meer kan ik er hier niet over kwijt..
Met mij .. ik merk dat ik moe ben.. heb een ontstoken teen erbij en vanmiddag een zware metalen schot van een stellage op mijn vinger gehad.. blauwe nagel :o

Vanmorgen even wat getraind. Het is meer in beweging blijven. Gewichten stellen niets voor. beetje freewheelen waar ik zin in heb en wat lukt. Dat is voor nu wat telt.. als ik me goed kan herinneren vanmorgen...Volgorde slaat nergens op en logica qua spiergroepen ook niet :o maar gewoon even bezig zijn was al lekker.

Squat 5x5x30 kg
Lying leg curl 3x12x15 kg
Kuiten staand 3x15x70 kg
Incline BP 2x10x30 kg 6x32,5 kg
zittend barbell MP 3x10x20 kg
side raises 3x10x3 kg
incline fly 3x10x8 kg
facepulls 15x10 kg 10x12,5 kg 12x10 kg
Triceps push down 3x15x15 kg zeer langzaam

lastig hoor die situatie waar je telkens in raakt

• #1.887
lastig hoor die situatie waar je telkens in raakt
Ach.. wat is lastig... Iedereen heeft zo wel zijn dingen.
Ik probeer het positief te blijven zien. Soms wel verdomd lastig maar beter uitgaan van een half vol glas he! ;)

Vandaag omdat het kan toch even wat rug gedaan. Ging nog niet optimaal maar gaf wel een lekker voldaan gevoel. Geen telefoon mee.. heerlijk op standje relaxt.
Aan het eind van de korte training nog even wat pull ups geprobeerd.. en was met 9x 6x 5x BW pull ups als afsluiter niet ontevreden.
Rest van het weekend is rust en morgen yoga. :)

Dat klopt.... dat weet ik wel zeker... Maar dat is op het moment lastig. Niet alleen omdat toegeven moeilijk is..

Ja het was zeker slecht weer. Maar evengoed is het gewoon lekker weggeweest te zijn.
Ik heb in juni een weekje vrij. Dan ben ik ook echt weg. Daar ben ik inderdaad heel hard aan toe..

Werk is druk en onzeker... heel onzeker.. Meer kan ik er hier niet over kwijt..
Met mij .. ik merk dat ik moe ben.. heb een ontstoken teen erbij en vanmiddag een zware metalen schot van een stellage op mijn vinger gehad.. blauwe nagel :o

Vanmorgen even wat getraind. Het is meer in beweging blijven. Gewichten stellen niets voor. beetje freewheelen waar ik zin in heb en wat lukt. Dat is voor nu wat telt.. als ik me goed kan herinneren vanmorgen...Volgorde slaat nergens op en logica qua spiergroepen ook niet :o maar gewoon even bezig zijn was al lekker.

Squat 5x5x30 kg
Lying leg curl 3x12x15 kg
Kuiten staand 3x15x70 kg
Incline BP 2x10x30 kg 6x32,5 kg
zittend barbell MP 3x10x20 kg
side raises 3x10x3 kg
incline fly 3x10x8 kg
facepulls 15x10 kg 10x12,5 kg 12x10 kg
Triceps push down 3x15x15 kg zeer langzaam

Vind de gewichten nog helemaal niet zo tegenvallen.
Goede incline bench ook....

• #1.889
  • Like
Waarderingen: Inb4
positief bekijken ;) Je krijgt een compliment over je huidige stats

• #1.891
positief bekijken ;) Je krijgt een compliment over je huidige stats
Tja.. je vergelijkt toch als je een aardige slag terug hebt gehad... :sad:Maar goed je hebt gelijk. Thanks @marr

Vandaag toch even wat getraind. Stelt op zich niet zoveel voor. Maar voelde op zich wel lekker. Beetje benen en rug. Volgorde was een zooitje door elkaar :o

SLDL 3x10x35 kg lekker langzaam.
Lying leg curl 3x12x15kg
Pull down wijd 3x10x32,5 kg
Pull ups hammer grip 7x 6x 6x
seated row smalle grip 3x10x32,5 kg
Box squat smith 10x stang 10xstang+10kg 2x10xstang+15kg
DB row 3x10x12kg
seated leg curl 3x15x7 kg

Er is in ieder geval weer getraind! Soms is een beetje bezig blijven voldoende.

Nog wat gemerkt van de kleine aanpassingen in je voedingsschema (had je het voor mijn vakantie over geloof ik)?

Het is lastig om elke keer het presteren los te laten, maar door pre dag te bekijken hoe je je voelt en je training daar op aan te passen ga je denk ik wel verder komen dan wanneer je jezelf te erg pusht :kiss:

Kom ook weer eens binnenvallen... :D

Maar soms kan presteren loslaten en gewoon even trainen voor het lekkere gevoel je ook weer een boost geven. Soort deloaden-maar-dan-anders. Mentaal deloaden? En onthoud: jij bent weer gewoon gaan trainen, misschien geen perfecte training, maar nog altijd meer in de buurt gekomen dan wanneer je helemaal niet was gegaan.

Ik zie er trouwens genoeg mooie trainingen tussenstaan :)

Kom hier ook eens lezen, heel wat gemist tijdens mijn afwezigheid. Vervelend die situatie nog steeds op je werk Marina. Hopelijk wel snel meer duidelijkheid. Fijn dat je in ieder geval weer kunt trainen na je blessure van een tijdje terug, ook al is het freewheelen!

• #1.896
Er is in ieder geval weer getraind! Soms is een beetje bezig blijven voldoende.

Nog wat gemerkt van de kleine aanpassingen in je voedingsschema (had je het voor mijn vakantie over geloof ik)?
Ja ik ga niet stil zitten. Ook al is het niet echt een training maar meer in beweging blijven...
Ik merkte heel licht wat tot ik niet zo lekker werd met het weekend weg.. beetje weerslag van de vermoeidheid. Toen was er weer een paar ons af :( Maar dat is er alweer bij! Dus doorzetten.

Het is lastig om elke keer het presteren los te laten, maar door pre dag te bekijken hoe je je voelt en je training daar op aan te passen ga je denk ik wel verder komen dan wanneer je jezelf te erg pusht :kiss:
Ik pas alle dagen aan naar hoe ik me voel. Ook met trainen. Daarom ook dat ik relatief vaker wat rug pak. Dat voelt goed. Benen doe ik alleen als ik echt genoeg energie heb.. en gewichten.. tja.. blijven wel laag.. maar het is nu even zoals het is... Al wil ik graag meer... :sad:

Kom ook weer eens binnenvallen... :D

Maar soms kan presteren loslaten en gewoon even trainen voor het lekkere gevoel je ook weer een boost geven. Soort deloaden-maar-dan-anders. Mentaal deloaden? En onthoud: jij bent weer gewoon gaan trainen, misschien geen perfecte training, maar nog altijd meer in de buurt gekomen dan wanneer je helemaal niet was gegaan.

Ik zie er trouwens genoeg mooie trainingen tussenstaan :)
Ik train al heel lang op go with the flow en freewheelen..
de trainingen die je ziet waren al oud.. heb 3 weken niets kunnen doen door een spierscheurtje.. maar ik ben het weer aan het oppakken.

Kom hier ook eens lezen, heel wat gemist tijdens mijn afwezigheid. Vervelend die situatie nog steeds op je werk Marina. Hopelijk wel snel meer duidelijkheid. Fijn dat je in ieder geval weer kunt trainen na je blessure van een tijdje terug, ook al is het freewheelen!
Het is lastig.. ik ben wel aan duidelijkheid toe.. het komt erop neer dat ik meer weet dan de rest... Wat soms ook best lastig is als je er met niemand over kan praten...
Maar goed.. trainen weer even lekker mijn uurtje. al is het p*ssy weights en verre van een echte training... :o

Gisteren rustdag door wat teveel drukte op werk en met mijn moeder. Morgen helaas verplicht weer rust.. dus vandaag even wat gedaan.. moet echt even denken wat.. het was weer een "go with the flow net waar ik zin in had" volgorde bagger.. gewichten p*ssy.. maar voelde wel redelijk.

pull down wijd 3x10x32,5 kg
pull down smal 10x32,5 kg 2x10x35 kg
Straight arm push down 15x10 kg 2x10x12,5 kg
DB Side raises 10x3 kg 10x4 kg 10x3 kg
Arnold press 3x10x6 kg
Cable seated row smalle grip 3x10x32,5 kg
DB Shruggs 3x10x17 kg
Pull ups 8x 7x 6x
Nog een oefening.. geen idee hoe hij heet. 10 kg schijf met twee gestrekte armen voor je houden en boven je hoofd bewegen en terug.. 2 setjes van 10 reps. Voel dit goed in buik en schouders..

ik vergeet nog wel wat... was iig 45 min trainen. Ging wel lekker.
Merk alleen dat ik eigenlijk geen biceps en triceps meer pak.. Toch maar weer eens meenemen ergens....

• #1.897
Vandaag even kort maar voelde lekker. Beentjes lekker aangepakt in ieder geval. Met wat afwisseling tussendoor.. Freewheelen.

Squat 10x30kg 8x35kg 5x40 kg (moeizaam maar voor het eerst in tijden weer!)
SLDL 3x10x40 kg ging lekker! faal op grip en niet op rug of benen.
lying leg curl 15x15 kg 2x12x16 kg
Kuiten staand 3x15x70 kg burn!
triceps push down (even rust voor benen) 3x15x15 kg
Box squat smith 10xstang 10xstang+10kg 10xstang+20 kg
Split squat smith 10xstang+10kg 6xstang+10kg --> leeg (aantal reps per been)
even tussendoor 2x10x30 kg pull down wijd (nek en rug beetje losmaken)
zittend leg curl 2x15x7 kg 12x7 kg en leeg...

Ziet er toch weer een lekkere training uit

• #1.899
Dat was t ook zeker @Franskem :)
heb nu spierpijn in mijn hammies :D

net even wat rug gepakt en ook dat ging gewoon even heerlijk! Was wel zweten met dit weer.. :o
Nu opmaken voor de 3 dagen uit eten :D moet goedkomen! Vandaag nog even relaxen en dan bunkeren.

Lekker genieten de komende dagen! Hmm, lekker 3 dagen uit eten, klinkt goed :-) Enjoy!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven