marina1975
Never give up!
Super Mod
Elite Member
10 jaar lid
Voeding
10.000 likes
10.000 berichten
10 media-items
- Waardering
- 18.482
- Lengte
- 1m68
Het was een leuk weekend. Maar ook te merken dat we aan rust toe waren.. om 16:30 lagen we al voor pampus op bed in het hotelLeuk weekend gehad? Het weer viel nog zat mee, toch?
echt bek af gewoon... Maar goed de andere dagen waren leuk.
het weer.. sneeuwstormen en hagelbuien bij 3 graden
daar hadden we nu ook weer niet op gerekend. Maar al met al was het leuk! Alleen maandag op werk kwamen de vliegen op me af of ik stront aan mijn reet had... en dan ben je maar 1 dag weggeweest

^ zie bovenBen ook wel benieuwd! Waar ben je geweest eigenlijk?
We zaten in Monheim am Rhein. (tussen keulen en Dusseldorf). We hebben Neanderthal (ja.. het dal van de neanderthalers met museum... ) bezocht en Wuppertal met zijn zwevende tram en wat musea daar en Solingen... In een stoeltjeslift in een sneeuwbui omhoog.
Maar het was leuk!Tja.. dat klopt ja.. Het is lastig te doorbreken. Maar het was leuk om er even uit te zijn.hmz, hetzelfde speelt nog steeds hier geloof ik. STeeds een kleine keus voor jezelf en tegelijkertijd het schuldgevoel daarvoor. Lastig te doorbreken he?
Na terugkomen waren we allebei gesloopt. Ik zou maandagochtend weer wat gaan doen.. maar kon wel janken
geen kracht en energie niets.. dus maar zo gelaten.. Gisteren middag na het werk nog even wat gedaan. Ging al een stuk beter gelukkig... Vandaag vrij.. en 3 x raden.. jahoor.. 5:00 wakker en op.. zal je net zien. 
Gisteren niet echt logwaardig.. effe denken wat ik heb gedaan...
pull down wijd 3x10x32,5 kg
DB row 3x10x14 kg
Cable seated row smalle grip 3x10x32,5 kg
incline BP (gewoon omdat ie vrij was beetje licht) 3x10x25 kg paused
shrugs 3x10x17 kg
pulls ups hammer grip 8x 6x 5x
one arm row machine 10x10 kg 2x10x15 kg
ik vergeet vast nog wat... was gewoon een klein uurtje me-time.
Morgen maar weer eens kijken.. vandaag alles dicht en morgen eerst tandarts... Zo geen zin in...