Fitness Seller

Marina's road to succes!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.901
Yep @FREAKJAM De vierde dag hebben we maar geskipped :o
dinsdag trouwdag.. maar die nemen we maandag wel mee in het uit eten. :D

Lekker gefreewheeld :)
Geniet van de etentjes! En de trouwdag!

Leuke dagen heb je gehad en gewoon lekkere trainingen gedaan.
Niks p*ssy aan, 90% van de bevolking zou in jouw geval met een zak chips op de bank hangen.

• #1.906
Dat lukt wel hoor. :)

Lekker gefreewheeld :)
Geniet van de etentjes! En de trouwdag!
Thanks. :) enjoying all the way! :D

Alvast gefeliciteerd! Lekker kunnen genieten al afgelopen dagen?
Dank je. :) ja zeker lekker kunnen genieten! :)

Leuke dagen heb je gehad en gewoon lekkere trainingen gedaan.
Niks p*ssy aan, 90% van de bevolking zou in jouw geval met een zak chips op de bank hangen.
Ach ja.. trainingen kunnen beter.. maar ja.. ik doe in ieder geval nog wat. :o

Gisteren dus AYCE life cooking brunch en je kon me naar huis rollen.. Maar omdat ik zo vroeg weg moest geen Yoga en geen training..
Terugreis zat wat tegen.. veel file en uiteindelijk in bed beland door de pijn in mijn nek (Tja.. nekhernia speelt soms nog wel eens op :sad: )
dus kotsmisselijk en met koppijn een uurtje gelegen.. het is nu nog steeds niet weg maar evengoed vanmorgen even kort wat getraind om daarna te werken en daarna weer uit eten te gaan. Was weer genieten in ieder geval! :D en nu braaf aan mijn pre bedtime snack *zogeentreknahetuiteten* :o

Training van vanmorgen was door mijn nek en slecht slapen meer wat veredeld bewegen.. Maar goed.. beter iets dan niet en morgen komt het er wss toch niet van.

maar even geen barbell in mijn nek.. dus geen squats vandaag...

SLDL 3x10x40 kg
lying leg curl 3x12x15kg
straight arm push down 3x15x10kg
pull down wijd 10x30 kg 2x10x32,5 kg
pull up hammer grip 7x 6x 5x ging moeizaam...
DB shruggs 2x10x17 kg 10x18 kg
Cable seated row 3x10x30 kg
one arm row machine 3x10x15 kg

alles een beetje op lichter gewicht... nu eerst maar zien of ik een beetje kan slapen.

Hmm..ik had in dat geval mooi mijn pre bedtime snack geskipt hoor!

Ondanks het wat lichtere gewicht (verstandig!) een goede training hoor Marina!

• #1.909
Hmm..ik had in dat geval mooi mijn pre bedtime snack geskipt hoor!

Ondanks het wat lichtere gewicht (verstandig!) een goede training hoor Marina!
Tja... maar jij hoeft geen 3800 kcal te eten om net aan op gewicht te blijven. :o Ik durf dan gewoon echt niets over te slaan.. :(
Ach.. ik was bezig en dat is wat telt. Maar zou leuk zijn om weer eens lekker te knallen.

Sluit me aan bij de man der wonderen van het voedschel van hierboven aan, alles op lichter gewicht is prima, mmc enzo, wordt @Skatermarvin helemaal blij van ;).
:) soms moet verstand even voorgaan he.

Vandaag geen training.. werd een rare dag. Hopelijk morgenochtend een lekkere training om daarna tot 22:00 op werk te vertoeven. Wel met uit eten uiteraard :roflol:
Vandaag werd een vreemde dag. Bij het halen van de as van mijn vader was de urn van mijn moeder beschadigd. Die moest opnieuw besteld worden. Ook de kleine urn voor mijzelf moest besteld worden. Gisteren was dat eindelijk binnen. Het duurde al bijna 3 maanden... We hadden dus meteen zoiets van nu ook meteen halen. Dus vanmorgen gebeld en vanmiddag om 15:00 konden we terecht. Aangegeven op mijn werk en dus vroeg weg.. Was weer even een lastig moment. Maar nu is alles geregeld. Mijn vader is thuis. Ik denk en hoop dat ik het nu een plek kan geven. Mogelijk dat ik dan ook weer iets beter slaap en er wat stress wegvalt.

Op werk loopt het ook niet lekker... veel onzekerheid en veel stress en extreem druk. Ik weet echt niet wat het gaat brengen.. kan echt zomaar in ene over zijn allemaal. Maar goed.. dat brengt ook veel stress mee wat mijn gewicht niet ten goede komt. Nou ja.. het is afwachten dus. Hoop echt dat het trainen morgen me wat goed zal doen. Vandaag dus maar extra veel rust genomen en met mijn moeder meegegaan naar huis.

Mijn gewicht wil ook niet mee. Gewicht blijft hangen tussen 42,5-43 kg en voel me er niet goed bij. Moet dus weer terug voor darmonderzoeken. Voeding wordt gewoon niet opgenomen en we moeten nu echt gaan uitvinden wat er mis is.
Kortom.. blablabla... heb het een beetjegehad... *eindeklaagmoduszweeperoverendoorgaan*

Mag best, een beetje klagen als er zoveel zaken niet meezitten. Kom op meid laat je niet gek maken!

Nog van harte met je trouwdag! Hopelijk een mooie dag gehad gister :)

Weleens overwogen om iets van enzymen te gaan supplementeren? Er moet toch een reden zijn dat er wqeinig wordt opgenomen..

Zou echt knettergek worden van al die stress. Ben je al beetje aan het zoeken naar eventueel andere baan? Het gaat toch slecht en kunt er alleen maar op vooruit gaan imo.
Heb het ook gedaan en wat een verademing. Soms moet je eens een sprong in het diepe maken al kan dat ook zeker weer onzekerheid met zich meebrengen (tijdelijke contracten etc etc).

Hopelijk word werk binnenkort wat minder druk voor je.

En de trainingen zolang je maar lekker bezig blijft toch :D ik vind go with the flow wel goed concept. Forceren is alleen maar frustratie

• #1.915
Mag best, een beetje klagen als er zoveel zaken niet meezitten. Kom op meid laat je niet gek maken!
Ach ja.. klagen heeft zo weinig zin he... Maar ik laat me niet gek maken hoor. :)

Nog van harte met je trouwdag! Hopelijk een mooie dag gehad gister :)
Dank je. We hebben niet veel gedaan. Het was wel een mooie dag. Uiteindelijk de as van mijn vader opgehaald. Beetje gekke combi op je trouwdag.
Maar heb nu wel het gevoel dat ik wat af kan sluiten.

Weleens overwogen om iets van enzymen te gaan supplementeren? Er moet toch een reden zijn dat er wqeinig wordt opgenomen..
Dat heb ik al eens geprobeerd. Enzymen en probiotica. Tot nog toe geen effect helaas. Er zal toch een darmonderzoek moeten volgen. :( niet fijn. Maar hopelijk levert het wat op.

Zou echt knettergek worden van al die stress. Ben je al beetje aan het zoeken naar eventueel andere baan? Het gaat toch slecht en kunt er alleen maar op vooruit gaan imo.
Heb het ook gedaan en wat een verademing. Soms moet je eens een sprong in het diepe maken al kan dat ook zeker weer onzekerheid met zich meebrengen (tijdelijke contracten etc etc).
Tja.. het stomme is dat het ook wel weer leuk is om een bedrijf te helpen opbouwen.. De sprong in het diepe kan inderdaad soms veel onzekerheid en tegelijkertijd rust geven. Ik zit ook zeker wel na te denken hoor. ;)

Hopelijk word werk binnenkort wat minder druk voor je.

En de trainingen zolang je maar lekker bezig blijft toch :D ik vind go with the flow wel goed concept. Forceren is alleen maar frustratie
Het wordt al wel iets minder druk. Ons hoogseizoen is nu voorbij.. dus nu moeten we alles aanpakken om op te bouwen en klaar te maken voor het volgened hoogseizoen. 1 juli wordt peildatum... dan horen we meer..
Ja ik blijf wel bezig.

Ben er in ieder geval wel deels achter waarom er niets meer uit me komt.. de ruimte waar wij ons lab/kantoor in hebben heeft nogal wat gebrek aan zuurstof.. ik dacht dat het aan mij lag.. maar de andere medewerkers hebben dezelfde klachten. Dus arbo inschakelen maar.

In ieder geval heb ik donderdag nog wat squats gedaan en wat BP en fly's en wat losse dingen.
Gisteren even lekker rug aangepakt en vandaag beetje gefreewheeled omdat ... Pinksteren en alles dicht. :mad:

effe denken... combinatie van oefeningen slaat werkelijk nergens op. :roflol: maar gewoon even bezig geweest.
SLDL 3x10x40 kg
lying leg raises 2x10
DB side raises 3x10x3 kg
triceps push down 3x15x15 kg
straight arm push down 3x12x10 kg
face pulls 3x10x10 kg
triceps overhead ext 3x12x10 kg
Shruggs 3x10x17 kg
seated cable row smalle grip 2x12x25 kg
side bends 3x10x10 ss frontraise met 5 kg schijf 3x10

Kan zijn dat de volgorde niet klopt.. maar zoiets was het.. geloof ik. :o

Gebrek aan zuurstof, dan zal er flink op los worden gegaapt bij jullie op de werkvloer :p.
Klote hè, met dat Pinkstergebeuren.. Is er sowieso iemand die dat echt gaat vieren? :p

• #1.917
Gebrek aan zuurstof, dan zal er flink op los worden gegaapt bij jullie op de werkvloer :p.
Klote hè, met dat Pinkstergebeuren.. Is er sowieso iemand die dat echt gaat vieren? :p
Ja... ik zat eraan te denken.. ben door de weeks ook eigenlijk altijd aan de diarree... weekend niet. Darmen zijn wel de eerste die stoppen met goed functioneren bij zuurstof gebrek. Nu zal dit niet het enige zijn.. maar wel iets om eens even te onderzoeken in mijn geval.. met het niet aankomen op 3800 kcal er ook nog bij in gedachte houden..

Pinksteren is altijd alles dicht. enige is een vrije dag vieren.. Maar zo K met peren dat alles dicht is... Gisteren was ook wel een wat rare dag ook. Was de trouwdag van mijn ouders. Dus even bij mijn moeder geweest.. toch wel weer even een rottig dagje al met al..

Vandaag was de gym gelukkig dan even open. van 10:00-13:00.. dus ik lag om 9:45 voor de deur en was ook als eerste binnen. Zalig! de eerste 15 min volledige rust en daarna mierennest :mad: Maar wel een lekkere freewheel training gehad. Wel wat licht gehouden want voelde wat wiebelig in mijn benen. Maar toen ik na een uurtje klaar was had ik het gevoel nog wel een uur door te kunnen gaan. Maar braaf gestopt. :engel:

Squat 3x10x30 kg voelde me te wiebelig om zwaarder te gaan.. dus deze maar ATG
SLDL 3x10x35 kg lekker langzaam :fire: in hammies
Lying leg curl 3x12x15 kg en toen werd het mega druk en werd de training een mengelmoes met nadruk op rug...
pull down wijd 3x10x32,5 kg
pull down smal 3x10x30 kg
straight arm pull down 3x12x10 kg
barbell BOR 3x12x25 kg
seated cable row 3x10x30 kg
pull ups 8x 7x 6x
DB shruggs 3x10x17 kg

Lichte training maar gaf wel een redelijk voldaan gevoel. En ik weet het.. beetje veel volume op rug maar rug is zo een zalige training! echt een favo van me :)

't was dus niet alleen in onze sportschool belachelijk druk lees ik. Net of iedereen blaast opnieuw z'n goede voornemens leven in.
Ziet er toch weer een lekkere training uit.

• #1.919
't was dus niet alleen in onze sportschool belachelijk druk lees ik. Net of iedereen blaast opnieuw z'n goede voornemens leven in.
Ziet er toch weer een lekkere training uit.
Ja echt niet normaal zo druk! en bij ons is het al niet zo groot. Zelfs de 4 benches die we hebben waren bezet... en dat komt eigenlijk nooit voor als ik er ben.
Maar ja.. ik train meestal om 8:00 of 16:00... en 10:00 is dan toch wel de drukste tijd heb ik begrepen... en helaas waren ze ook toen pas open.
Ik pleit er nog steeds voor dat ze om 7:00 open gaan.. maar dat gaat niet gebeuren.. maandag 8:00 rest van de week 8:30 helaas...

Maar inderdaad wel even lekker getraind. :)

Rare dag, zoals je trouwdag is verlopen.. Moet ook wel emotioneel voor je zijn geweest, maar je hebt je er wederom doorheen geslagen :kiss:
Vervelend is dat, als het ineens zo'n mierennest wordt in de gym.. Vandaag was het bij mij precies hetzelfde. Toch fijn dat onze beide gyms gewoon open waren vandaag!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven