Mag best, een beetje klagen als er zoveel zaken niet meezitten. Kom op meid laat je niet gek maken!
Ach ja.. klagen heeft zo weinig zin he... Maar ik laat me niet gek maken hoor.
Nog van harte met je trouwdag! Hopelijk een mooie dag gehad gister
Dank je. We hebben niet veel gedaan. Het was wel een mooie dag. Uiteindelijk de as van mijn vader opgehaald. Beetje gekke combi op je trouwdag.
Maar heb nu wel het gevoel dat ik wat af kan sluiten.
Weleens overwogen om iets van enzymen te gaan supplementeren? Er moet toch een reden zijn dat er wqeinig wordt opgenomen..
Dat heb ik al eens geprobeerd. Enzymen en probiotica. Tot nog toe geen effect helaas. Er zal toch een darmonderzoek moeten volgen.

niet fijn. Maar hopelijk levert het wat op.
Zou echt knettergek worden van al die stress. Ben je al beetje aan het zoeken naar eventueel andere baan? Het gaat toch slecht en kunt er alleen maar op vooruit gaan imo.
Heb het ook gedaan en wat een verademing. Soms moet je eens een sprong in het diepe maken al kan dat ook zeker weer onzekerheid met zich meebrengen (tijdelijke contracten etc etc).
Tja.. het stomme is dat het ook wel weer leuk is om een bedrijf te helpen opbouwen.. De sprong in het diepe kan inderdaad soms veel onzekerheid en tegelijkertijd rust geven. Ik zit ook zeker wel na te denken hoor.
Hopelijk word werk binnenkort wat minder druk voor je.
En de trainingen zolang je maar lekker bezig blijft toch

ik vind go with the flow wel goed concept. Forceren is alleen maar frustratie
Het wordt al wel iets minder druk. Ons hoogseizoen is nu voorbij.. dus nu moeten we alles aanpakken om op te bouwen en klaar te maken voor het volgened hoogseizoen. 1 juli wordt peildatum... dan horen we meer..
Ja ik blijf wel bezig.
Ben er in ieder geval wel deels achter waarom er niets meer uit me komt.. de ruimte waar wij ons lab/kantoor in hebben heeft nogal wat gebrek aan zuurstof.. ik dacht dat het aan mij lag.. maar de andere medewerkers hebben dezelfde klachten. Dus arbo inschakelen maar.
In ieder geval heb ik donderdag nog wat squats gedaan en wat BP en fly's en wat losse dingen.
Gisteren even lekker rug aangepakt en vandaag beetje gefreewheeled omdat ... Pinksteren en alles dicht.
effe denken... combinatie van oefeningen slaat werkelijk nergens op.

maar gewoon even bezig geweest.
SLDL 3x10x40 kg
lying leg raises 2x10
DB side raises 3x10x3 kg
triceps push down 3x15x15 kg
straight arm push down 3x12x10 kg
face pulls 3x10x10 kg
triceps overhead ext 3x12x10 kg
Shruggs 3x10x17 kg
seated cable row smalle grip 2x12x25 kg
side bends 3x10x10 ss frontraise met 5 kg schijf 3x10
Kan zijn dat de volgorde niet klopt.. maar zoiets was het.. geloof ik.