- Waardering
- 2.449
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mooie verzameling heb je man. Ziet er ook degelijk uit.

Ah! Playseat, om te racen...

Dank je Neet. Dubbele garage is nog beter!Mooie verzameling heb je man. Ziet er ook degelijk uit.
Mokkookhe. Moet nog even een huis aanschaffen met een garage of een extra slaapkamer![]()

Mij lijkt een huge kelder geweldig. En daar dan een goeie muziekinstallatie, zodat de buren er ook geen last van hebben. Als ik de loterij zou winnen, zou ik echt een dikke basement gym inrichten met op de muur posters van de BB-legendes van vroeger en motiverende citaten en een goeie muziekinstallatie.Ah! Playseat, om te racen...
Dank je Neet. Dubbele garage is nog beter!![]()
Ow, en natuurlijk gratis toegang voor de actieve volgers in dit logMij lijkt een huge kelder geweldig. En daar dan een goeie muziekinstallatie, zodat de buren er ook geen last van hebben. Als ik de loterij zou winnen, zou ik echt een dikke basement gym inrichten met op de muur posters van de BB-legendes van vroeger en motiverende citaten en een goeie muziekinstallatie.
. Maar dan geldt wel een apart hoekje voor het houden van een theekransje houden en vrijdagmiddagrellen, zodat dat de training niet verstoort.Done.Ow, en natuurlijk gratis toegang voor de actieve volgers in dit log. Maar dan geldt wel een apart hoekje voor het houden van een theekransje houden en vrijdagmiddagrellen, zodat dat de training niet verstoort.
ik heb bewust geen bb posters hangenOw, en natuurlijk gratis toegang voor de actieve volgers in dit log. Maar dan geldt wel een apart hoekje voor het houden van een theekransje houden en vrijdagmiddagrellen, zodat dat de training niet verstoort.
Dit soort dingen:
Quite accurate.Nog even mbt tot het crossfit-debat (ik weet ik ben wat laat), maar deze laat mij toch iedere keer wel een beetje glimlachen als ie in m'n instafeed verschijnt
![]()

Hij gaat gewoon door marvinnen voor de rest van zijn leven
Ahhh.... jammer. Het waren wel een stuk of 5 bladzijden

Zie hieronder..voor die minimale gains die naturel nog maak. Ga ik niet bulken om vervolgens een vet varken te worden..en daarna weer te cutten en weer te zijn waar ik nu ben

Dit dusHij gaat gewoon door marvinnen voor de rest van zijn leven
:roflol; Ja daaag!Ahhh.... jammer. Het waren wel een stuk of 5 bladzijden![]()
)
), 10 (nipt!), 6+2 normal reps (
)
), 8, 8 (lekker!
), 8 (sqeez
)
)
), 5 (meeh!), 3+1 (rest-pause), 3+2 (rest-pause)
)
)
)
)
)
pompen of verzuipen?)

UIt etenNice train!!
zelfgemaakte pizza? want die diepvriesdingen halen vaak maar 800-900 kcal....

nice!