MuscleMeat

Contest Log Marvinnen met Skatermarvin in de zomer.

Goed topic, wait whut:rolleyes:

Ik ben geen specifieke voorstander van crossfit hoor en ga ook geen pro - anti strijd aan...Maar als je je een keer verdiept hebt en bijvoorbeeld de docu Fittest on Earth hebt gekeken, dan moet je niet aankomen met een dom verhaal dat je een certificaatje binnen 5 uur haalt. Dan kun je alleen maar respect hebben voor hun sportieve prestaties...
Injury rate in crossfit:
SAGE Journals: Your gateway to world-class journal research
RIPPERONI LUL

Probleem met crossfit is zeker niet hoe hun topatleten eruit zien, maar eerder hun programming en het feit dat je op 5u een lvl 1 trainer certification vast hebt.
Het grote probleem van Crossfit is Crossfit.

Als je al die bullshit van Crossfit schrapt, dan houd je alleen nog maar olympisch gewichtheffen over. Het is echt totaal debiel.

Het grote probleem van Crossfit is Crossfit.

Als je al die bullshit van Crossfit schrapt, dan houd je alleen nog maar olympisch gewichtheffen over. Het is echt totaal debiel.
Ja , en dan worden de olympische lifts niet eens op voldoende reguliere basis getraind door bad programming en dan verschieten dat de injury rate belachelijk hoog is :roflol:

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.645
:popcorn2: wat fijn een keer een rel in mijn log waarbij ik zijdelings betrokken ben ipv het doelwit..

:roflol:
Gast, de course duurt gewoon 5 uur wtf is daar zo moeilijk aan te snappen zelfs de grootste r*tard kan in principe trainer worden in 5 uur dat is het punt, niet dat ik persoonlijk dat zou willen of kunnen. Niet op de man beginnen spelen omdat ik je uit je crossshitdroomwereld heb gehaald :roflol:

We hebben een happer!! Jihoeee.... :woot: Kan mij het schelen of iemand BB, CrossFit, fitness, cardio of wat mij part Zumba leuk vindt man...Ik zit de gewoon te trollen. Het is vijdag weet je nog?

:roflol:

We hebben een happer!! Jihoeee.... :woot: Kan mij het schelen of iemand BB, CrossFit, fitness, cardio of wat mij part Zumba leuk vindt man...Ik zit de gewoon te trollen. Het is vijdag weet je nog?
En ik probeer de rel op gang te trekken... waarom stop je nu???

Gaat dit boek ons in de toekomst geld besparen of geld kosten ? :D:D:D??????

Ideaal voor op vakantie. Neem het mee naar het zwembad, het strand, de bergen, de kroeg, de h**ren, enz. Gegarandeerd leesplezier.

Gaat dit boek ons in de toekomst geld besparen of geld kosten ? :D:D:D??????
Het bespaart je een hoop geld, en als iemand je dat boek ziet lezen vinden ze je al snel heel intelligent.

Boek is maar 39,95 incl. verzendkosten, snelle levering, hoge kwaliteit, 500+ wetenschappelijke referenties, groen, GA VOOR GOUD.

Daar begon in eerste instantie de rel al mee toch? Squats zijn voor :homo:'s !!

uFmCE92.gif

Ideaal voor op vakantie. Neem het mee naar het zwembad, het strand, de bergen, de kroeg, de h**ren, enz. Gegarandeerd leesplezier.

Het bespaart je een hoop geld, en als iemand je dat boek ziet lezen vinden ze je al snel heel intelligent.
Dan toch niet dat anabolen boek van jouw :D. Paar dagen geleden is er in België een jongeman van 25 door het lint gegaan en heeft zijn vriendin en haar groutouders dacht ik neergestoken
en op de foto's zie je duidelijk dat hij bodybuilding doet en waarschijnlijk anabolen neemt. Jongen als je leest wat voor reacties daar opkomen :roflol:.
'Opgespoten janet ' ' aggressief ventje aan de anabolen ' etc

Dan toch niet dat anabolen boek van jouw :D. Paar dagen geleden is er in België een jongeman van 25 door het lint gegaan en heeft zijn vriendin en haar groutouders dacht ik neergestoken
en op de foto's zie je duidelijk dat hij bodybuilding doet en waarschijnlijk anabolen neemt. Jongen als je leest wat voor reacties daar opkomen :roflol:.
'Opgespoten janet ' ' aggressief ventje aan de anabolen ' etc
Dat had voorkomen kunnen worden als hij mijn boek had gelezen.

Terug
Naar boven