- Waardering
- 2.449
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hahaha

Deze had ik bij voorbaat al gekocht, hetgeen mijn verwachtingen voor mijn contestdeelname ook gelijk duidelijk maakt. Kut depleten en laden, ik zie geen verschil.
Deze al gelezen? Glycogeen laden - PeterBond.nlDeze had ik bij voorbaat al gekocht, hetgeen mijn verwachtingen voor mijn contestdeelname ook gelijk duidelijk maakt. Kut depleten en laden, ik zie geen verschil.
Zal er zo even een foto van maken.OK, dat is vast 900 Euro in huidige prijzen.... ik heb een el cheapo bankje, alle waar naar zijn geld.![]()
Wat voor bankje
Multi.
A o jij hebt ook een homegym ?
Yep.
wat heb jij allemaal staan?
at is dat ding links ?
OK, dat is vast 900 Euro in huidige prijzen.... ik heb een el cheapo bankje, alle waar naar zijn geld.![]()
Welk ding? Dat bankje achteraan? Zie post hierboven...
Nee, bedankt! Ga ik lezen. Ik denk inderdaad dat ik te weinig heb geladen, maar toch heb ik het gevoel dat mijn huid dikker en definitie minder is. Misschien sta ik er morgen beter bij, maar het nadeel is dat ik dan weer heb gedronken. Ik heb afgelopen dagen nauwelijks gedronken, maar realiseer mij dat ik misschien enkel 'droge' carbs had moeten eten i.p.v. ook veel groenten. Ik heb in ieder geval foto's en ga nu wel weer drinken. Eventueel schiet ik morgen alsnog foto's. Het zou ook goed kunnen dat ik gewoon nog te veel vet heb en niet op het niveau zit dat depleten en laden echt wat toevoegt. Of ik ben gewoon een schijterd die niet ineens 4000 kcals op een dag durft te eten omdat ik bang ben dat ik dan aankom of dat het fout uitpakt. Het was in ieder geval een goed leerproces.
Bestaat dat hier; weet je wel in welk topic we hier zitten? O ja... het mag niet over BB'en of alles daaromtrent gaan, het is immers vrijdagmiddag in @Skatermarvins topic
.