- Waardering
- 10.225
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 72kg
- Vetpercentage
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik denk dat jij gewoon enkel cycle moet runne als je op vakantie bent, is wel duidelijk dat jij dan meeste true muscle bulk gains maakt. Dus gewoon spuit erin bij volgende vakantie.

), 3, 3 (MMC
), 3, 3 (hoppa!
), 3 (TUT & MMC
), 3 (t*ring..), 3 (laatste rep slowmotion..)
), 8 (explosief)
), 6 (1 paused..)
), 12 (nipt..), 8 (laaaange TUT
)
)
)
)
)
), 15 (fucking sore!), 12 (fik erin!
)
), 4 (1 supertraag negatief..)
Dan kan ik in ieder geval weinig mensen belachelijk maken..
Pindakaas op je buik smeren..
Ik denk dat jij gewoon enkel cycle moet runne als je op vakantie bent, is wel duidelijk dat jij dan meeste true muscle bulk gains maakt. Dus gewoon spuit erin bij volgende vakantie.
Aardige gains denk...
Ik weet het ook niet...Wat is dat hier toch weeral, aanvallen langs alle kanten![]()

Lekker ED prikken...test+tren-A ofzo..Cycle tijdens een weekje vakantie? Dan wel korte esters gebruiken![]()

Dat lukt natuurlijk wel met al dat AAS in je bloed.

Wel fijn, kan ik er elke paar minuten wat aflikken. Hmmmmm....

Incline smithDat lukt natuurlijk wel met al dat AAS in je bloed.
Hitte haalt bij mij altijd een beetje de energie uit de training maar toch een goede treen zie ik.
Waarom de smith achter de gewone BP aan? Niet beter een DB Press?
Voelt goed qua MMC..beter dan DB's bij mij..
Beter dan sperti!Eerst pindakaas aan je sterretje smeren anders weet je het niet zeker...
Wel fijn, kan ik er elke paar minuten wat aflikken. Hmmmmm....![]()
Nee joh dat kan niet........je moet t inwikkelen in vershoudfolie......al denk ik dat alu-folie ook wel kan hoor......Tja, dan kan ik er met mijn tong niet meer bij...

Gewoon een week spuit erin to confuseCycle tijdens een weekje vakantie? Dan wel korte esters gebruiken![]()

the body 
Dat werkt echt! Ik roep altijd hardop dat ik ga benchen en dan ga ik stiekum curls doen. To confuse the muscle!

Yes! I love itLekker getraind Marv! Flinke dosis TUT en MMC weer aanwezig![]()
In de spiegel leek mijn fysiek zowaar wat..
Eerst pindakaas aan je sterretje smeren anders weet je het niet zeker...
*nohomo*Dat zijn gezellige gezichten

Nee joh dat kan niet........je moet t inwikkelen in vershoudfolie......al denk ik dat alu-folie ook wel kan hoor......
Pro-tips!*nohomo*
En dan 100 reps per set 4 extra confusion..
Dat werkt echt! Ik roep altijd hardop dat ik ga benchen en dan ga ik stiekum curls doen. To confuse the muscle!![]()

Stelletje rellers! Heel mijn training weer onder gesneeuwdJuist....snap je t nou........?.....oh en vergeet niet te filmen en te plaatsen voor de juiste opbouwende feedback, zodat je de dag erna nog betere resultaten neer kan zetten.......
@Skatermarvin ..... sorry man, ik zal kappen....volgens mij is IF met dit weer en op vrijdag niet zo goed voor mij![]()

val ik doen, damn! nu vit m'n tong tuvven de vervhoudfolie!!!Juist....snap je t nou........?.....oh en vergeet niet te filmen en te plaatsen voor de juiste opbouwende feedback, zodat je de dag erna nog betere resultaten neer kan zetten.