AndroidHealthClinic

Contest Log Marvinnen met Skatermarvin in de zomer.

• Topic Starter Topic Starter
Zijn er hier ook nog liefhebbers van de combinatie appelstroop met kaas?:o

Zeker! Nu moet ik denken aan een pannenkoek met kaas, spek, appel en stroop drool:, krijg gelijk trek, en dat terwijl ik nu aan m'n dagelijkse portie havermout zit en net rijst/broccoli/panga heb geprept voor komende week!

Normale duo penotti is imo even lekker..ik had er meer van verwacht..
Calories don't count in the weekend..:rolleyes:
Iets met 5-2=0 (doordeweeks je 5 dagen aan je schema houden en dat in het weekend weer ongedaan maken, waardoor je maandag weer terug bij af bent).

Merk jij ook echt veel voordeel qua gewichtsverlies door die koppen koffie, preworkout en fasten de heletijd :D?
En vanwaar dat er nu geen clen meer tussen staat :P?

Jullie vergeten dat Marvin wat hulp heeft, dit kun je als 100% full true natty niet doen.

Zeker! Nu moet ik denken aan een pannenkoek met kaas, spek, appel en stroop drool:, krijg gelijk trek, en dat terwijl ik nu aan m'n dagelijkse portie havermout zit en net rijst/broccoli/panga heb geprept voor komende week!
Iets met 5-2=0 (doordeweeks je 5 dagen aan je schema houden en dat in het weekend weer ongedaan maken, waardoor je maandag weer terug bij af bent).
ik heb altijd zin in pannenkoeken..:o

Terug bij af valt wel mee..zet tegen het eind nog wel een tandje bij..en anders niet :trollface:

weeer of geen weer gewoon met de fiets marv, hup hup dat vet moet eraf!
Daaag..ik ga geen 15km door de regen fietsen..

Merk jij ook echt veel voordeel qua gewichtsverlies door die koppen koffie, preworkout en fasten de heletijd :D?
En vanwaar dat er nu geen clen meer tussen staat :P?
Fasted heeft wel zijn voordelen..of het ook meetbaar is..nee.

Verder hoef je van koffie, eca en pwo geen significant vetverlies te verwachten.

Waarom geen clen? Omdat clen niet best voor je lever is en je je nu niet echt fantastisch voelt op dat spul..

Misschien tegen het einde..want het is wel een stok achter de deur om wat netter te cutten..

Jullie vergeten dat Marvin wat hulp heeft, dit kun je als 100% full true natty niet doen.
hue hue..

Marvin wil gewoon dolgraag ook in de 30% club :marvin:

Waarom geen clen?
Misschien tegen het einde..want het is wel een stok achter de deur om wat netter te cutten..
Dit werkt bij mij precies zo, vanaf het moment dat ik een middel gebruik dat het proces versnelt ga ik ook extra clean eten enzo. Niet verkeerd natuurlijk maar je zou het andersom verwachten.

Ik neem je konijnen in beslag als je gaat kuren.

Hier is je nieuwe.
E41608AC-D3C3-42CC-A01E-37FC6F974925-9351-000008A2123A98B5.jpeg

Iedere procent is er 1 teveel..:o ;)

Marvin wil gewoon dolgraag ook in de 30% club :marvin:
De 30% club is voor mij makkelijker te halen dan de 5% club:o
Dit werkt bij mij precies zo, vanaf het moment dat ik een middel gebruik dat het proces versnelt ga ik ook extra clean eten enzo. Niet verkeerd natuurlijk maar je zou het andersom verwachten.
Heel raar eigenlijk, maar zie het om me heen ook veel. Als mensen gaan kuren, dan kunnen ze ineens wel 12 weken superdedicated zijn...daaromheen zullen we het maar niet over hebben.

En dat is bij mij met clen dus ook. Als ik het doe wil ik ook maximaal resultaat, maar dat bewaar ik dus eventueel voor de laatste weken..:o

Dat zal niet zo snel gebeuren hoor ;)

:roflol: Hoe kom jij toch aan die spuiten...:rolleyes:

De training van vanmorgen ging lekker! Verder alleen de hele dag een algeheel slap gevoel. Zeker omdat het niet echt weer voor Tuinesie is...de hele dag een beetje binnen tv kijken doet mij niet echt goed:o

UB1:
Incline benchpress:

30kg: 10
50kg: 8
60kg: 6, 6 (warmup, easy reps:D)
70kg: 8 (hard!), 8, 8 (lekker!:fire:)
75kg: 6 (pittig, maar lekker!), 5+2 (rest-pause, TUT & MMC:fire::fire:)

Pulldown:
40kg: 10 (warmup)
54kg: 12 (TUT & MMC:fire:), 12 (idem), 12 (hnnng:fire:)
Dropset: 61kg-->54kg-->40kg: 7, 5, 14 (P.O.M.P!:fire:)

Dumbel shoulder press:
16kg: 10 (warmup)
24kg: 6 (top MMC!)
28kg: 6 (hoppa, die vlogen omhoog!), 6 (nice!:fire:), 6 (nipt!)

Single arm Cable row:
24.5kg: 8 (warmup)
31.5kg: 8 (TUT & MMC), 8 (1f.), 8 (2f. heerlijk!:D)

Cable fly's (high puley):
10kg: 15
12.5kg: 15 (top!)
15kg: 10, 10 (nog iets over..)
7.5kg: 12 (concentrisch in 3 stappen:fire:)

Rope pushdown:
10kg: 10
12.5kg: 8 (warmup)
15kg: 15, 15 (hoppa!)
17.5kg: 18 (V-handle:fire:)

Dumbel curl (zo min mogelijk rust..):
4kg: 20
5kg: 20
6kg: 20
7kg: 20
8kg: 20
9kg: 20 (AU!!)
10kg: 20
9kg: 20 (man, man..)
8kg: 20
7kg: 20
6kg: 20
5kg: 20
4kg: 20 (zeau...biceps onbruikbaar voor een week:roflol:)

Extra, Machine shrugs (plate-loaded. gewicht/kant):
20-40kg: 4x15reps

Rating:
1uq71Ek.gif
1uq71Ek.gif
1uq71Ek.gif
(Tevreden!:D)

Die db curls:eek:

Iedere procent is er 1 teveel..:o ;)
De training van vanmorgen ging lekker! Verder alleen de hele dag een algeheel slap gevoel. Zeker omdat het niet echt weer voor Tuinesie is...de hele dag een beetje binnen tv kijken doet mij niet echt goed:o
Inderdaad; ik had mij voorgenomen na het trainen en meal preppen de rest van m'n extra vrije dag in de zon te braden, maar het weer valt tegen. Gelukkig morgen weer aan het werk;).

Hier in mijn regio is het tegenwoordig zelfs een hype dat iedereen aan de AAS gaat. Elke domme gast hier die nog niet eens weet hoe je je macro's moet berekenen zit al weer aan de AAS.

Inderdaad; ik had mij voorgenomen na het trainen en meal preppen de rest van m'n extra vrije dag in de zon te braden, maar het weer valt tegen. Gelukkig morgen weer aan het werk;).

Daarom ben ik net zonnestudio geweest:p

Gejat van @Cool Novice & @Pillz inderdaad..

Lekker, dat lijkt op de CT Fletcher biceps gauntlet, heb ik (ook) gejat van @Pilzz. 1 Week niet kunnen fappen;).
Tijdens de training voelde het zoals ik beschreef...echter voelt het nu weer prima! Kreeg zelfs geen eens kramp met het wassen van mijn haar..

Haha...en kutweer! Toch herken ik het wel..ik heb op werk echt een ritme...thuis kijk ik de wijzers van de klok om te zien of ik weer mag eten:roflol:

En krijg vreetneigingen van die klote honger..:o

Terug
Naar boven