beeldkijker
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 1.047
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 86kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Die kans acht ik Nihil!dikz*k blijft gewoon eten en gaat die contest winnen![]()
Oeps...10 kasteeltjes op!
J/k mijn collega's willen ook...maar er blijft nog weleens wat over, dus dat wordt mijn best doen om er vanmiddag af te blijven
.Als ons kat een koe was dan kon ik ze melken aan de stoofMarvin zou de contest winnen als die zichzelf ook maar een kleine maand kan inhouden.
Nadruk op als
Misschien, maar als ik zie wat ik allemaal moet doen en laten om ook maar een beetje droog en gespierd te worden/blijven dan denk ik dat jij toch ook wel redelijk genetisch gezegend bent. Toch een heel goede shape met een voedings regime waar driekwart van ons totaal geen resultaten van zou zien.

Ik zou ze waarschijnlijk hersenloos meteen op eten.
Zo ging het gisteravond met de pizza...
Hmm..ik heb toch wel te weinig massa in het huidig deelnemersveld hoor. Zelfs als ik een shape op 5% weet neer te zetten zou ik het puur moeten hebben van vriendjes politiek of heeeeel gede foto'sMarvin zou de contest winnen als die zichzelf ook maar een kleine maand kan inhouden.
Nadruk op als

Als ons kat een koe was dan kon ik ze melken aan de stoof

Vergeet niet dat ik veel compenseer en inmiddels bijna 11 jaar train, zonder ook maar een maand niet getraind te hebben. Vergeet ook niet dat ik buiten alle zooi al jaren op zondagochtend vroeg in de keuken sta om netjes mijn meals te preppen en iedere avond als een autist alles op de weegschaal zet voor de volgende dag (havermout, whey, pwo etc..)Misschien, maar als ik zie wat ik allemaal moet doen en laten om ook maar een beetje droog en gespierd te worden/blijven dan denk ik dat jij toch ook wel redelijk genetisch gezegend bent. Toch een heel goede shape met een voedings regime waar driekwart van ons totaal geen resultaten van zou zien.![]()
)Zo ging het gisteravond met de pizza...
Ineens was die weg![]()
Hey! Een serieus antwoord!Vergeet niet dat ik veel compenseer en inmiddels bijna 11 jaar train, zonder ook maar een maand niet getraind te hebben. Vergeet ook niet dat ik buiten alle zooi al jaren op zondagochtend vroeg in de keuken sta om netjes mijn meals te preppen en iedere avond als een autist alles op de weegschaal zet voor de volgende dag (havermout, whey, pwo etc..)
Was vroeger altijd een beetje het dikkertje van de klas en zou mezelf nooit genetisch bevoordeeld noemen. Slecht is het ook niet..maar ook zeker niet als bijvoorbeeld @Wengstertje of @CoolBuilder ...dat zijn IMO goede genetics voor deze sport! (Neemt niet weg dat ik van @Wengstertje ook weet dat die dedicated as f**k is... @CoolBuilder volg ik daarvoor nog niet lang genoeg..)

We zien de ene pizza voorbijkomen en de andere pizza komt er al weer aan.Zo ging het gisteravond met de pizza...
Ineens was die weg![]()
.
Hey! Een serieus antwoord!
Dat weet ik eigenlijk ook wel, maar je vergeet het zo snel door het image wat jezelf een beetje kweekt en aanneemt in je log.We zien de ene pizza voorbijkomen en de andere pizza komt er al weer aan.
.Zo ging het gister ook..Haha zo herkenbaar.....dat ik ook op zondagavond.......heerlijke NY-pizza en mijn vriendin zat al snel vol dus ook daar nog van meegegeten. Gelukkig heft het geen schade gedaan.......

Klopt..Ik zit vol tegenstrijdigheden, maar dat maakt mijn log denk ook zo vermakelijk voor velen.Hey! Een serieus antwoord!
Dat weet ik eigenlijk ook wel, maar je vergeet het zo snel door het image wat jezelf een beetje kweekt en aanneemt in je log.We zien de ene pizza voorbijkomen en de andere pizza komt er al weer aan.
Die spoiler...nice...Mijn vader wou gisteravond ook pizza bestellen en dan haal ik ook meestal shoarma pizza i.c.m. knoflooksaus. Gelukkig dat ik daar vanaf gezien heb.
Ik help je stiekem wel met photoshop

Herkenbaar...Dan moet ik ook wel goeie "genetics" hebben want kom er vaak ook nog wel goed vanaf. Maar was ook altijd wat meer mollig maar dat kwam voornamelijk omdat ik altijd al van eten gehouden heb.

Ik wel hoor. Ook de trainingen vind ik interessant om door te lezen. Rellen is leuk, maar het gaat uiteindelijk om de tips die je elkaar kunt geven toch? Niet om elkaar op een dwaalspoor te brengen.Ik kan natuurlijk ook foto's posten van mijn oats met water of mijn prep-meals, maar dat willen we niet zien..of wel?
Ik wel hoor. Ook de trainingen vind ik interessant om door te lezen. Rellen is leuk, maar het gaat uiteindelijk om de tips die je elkaar kunt geven toch? Niet om elkaar op een dwaalspoor te brengen.
De "balansdag".Ik denk dat Marvin zijn grootste tip aan ons is "compenseren".

De "balansdag".
Compenseren is het toverwoord. Dat snap ik, ik zou het alleen niet kunnen.

Gelukkig maar!Ik wel hoor. Ook de trainingen vind ik interessant om door te lezen. Rellen is leuk, maar het gaat uiteindelijk om de tips die je elkaar kunt geven toch? Niet om elkaar op een dwaalspoor te brengen.
owwwwwww nu heb ik trek in een limburgse Pizza taco

Precies...die pizza gister overigens niet, die zat er doodleuk bovenopIk denk dat Marvin zijn grootste tip aan ons is "compenseren".
Iedereen staart zich blind op alle fastfood maar hij zegt wel steeds dat het meestal binnen zijn macro's past. Dat laatste lezen de meeste dan blijkbaar niet omdat ze te hard kijken naar de pizza's, hamburgers, ...

Balansdag klinkt een beetje Sonja BakkerDe "balansdag".
Compenseren is het toverwoord. Dat snap ik, ik zou het alleen niet kunnen.
Als ik echt droger wil moet ik natuurlijk wel even wat normaler doen. Heb momenteel wat social events, waardoor ik het wel even prima vind. Zet tzt wel even een tandje bij..Ik volg ook liever 5-6 dagen per week een strikt dieet om dan 1-2 dagen break even te draaien qua kcal, met paar lekkere cheatmeals...
Maar dat is idd persoonlijk, voor Marvin werkt zijn manier blijkbaar goed![]()
Wat is een Limburgse pizza nou weer?owwwwwww nu heb ik trek in een limburgse Pizza taco