- Waardering
- 10.225
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 72kg
- Vetpercentage
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Yes

Was ook gewoon omdat ik tijd had en dan kan ik vandaag ipv UB een push training doen. Wel lekker voor de afwisseling..Hngg. Prima taartje volgens mij! Gefeliciteerd met het trouwen van je zus. Ik zie weer een AYCE aankomen.
Doe je zo een extra training nou ter compensatie of zo?![]()

Thanks!Gefeliciteerd met de trouw van je zus! En ondanks het trainen zonder plan toch nog een paar keer!
True, true..

Merci!
Dank, dank!

) en BBQ (niet AYCE..)Mijn vriendin werkt zondag tot 18:00. Heb een bioscoop gereserveerd om 19:45uur en moeten tussendoor iets eten..Plan jij op woensdag al dat je zondag naar de MacDonalds gaat?Dat is wel echt Marvinnen 2.0
Man man man wat een leven..

En de bioscoop heeft megabakken popcorn?Mijn vriendin werkt zondag tot 18:00. Heb een bioscoop gereserveerd om 19:45uur en moeten tussendoor iets eten..
Vriendin werkt in Utrecht...komt met de trein naar Woerden...in Woerden zit o.a een McD...![]()

Als je allebei van McD houdt is dat best romantisch ja..

Ook ja..

Nee..mijn zus is gister getrouwd

Zoete popcorn!

Jij snapt het

Thanks!
Godver

Niets mis met een romantisch diner in mcdonalds. Als je marvint zijn alle diners samen goed![]()