- Waardering
- 17.420
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 15%
Haha. Maar je krijgt geen loon voor die tijd. Dus zoveel extra is dat niet

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Fixed
Enkel die waarbij de deelnemer het meeste gebulkt heeft sinds de start van de cutting wedstrijd

Normaal gaat dit over een periode van 3 weken maar dat gaan ze verdelen over de rest van het jaar dus ga ik normaal niet al te veel van merkenHaha. Maar je krijgt geen loon voor die tijd. Dus zoveel extra is dat niet![]()

Normaal gaat dit over een periode van 3 weken maar dat gaan ze verdelen over de rest van het jaar dus ga ik normaal niet al te veel van merken![]()
En dus niet de 30 a 40% wat hoort 
Dat zullen we volgend jaar zien, dit jaar zou ik zelfs terug trekken, zeiden ze op de belastingsdienstEn dan BOEM! Dikke belastingsbrief gezien ze op de ziekenkas maar iets van een 14% rsz afhoudenEn dus niet de 30 a 40% wat hoort
![]()

Dat zullen we volgend jaar zien, dit jaar zou ik zelfs terug trekken, zeiden ze op de belastingsdienst
Maar volgend jaar kan ik dan hopelijk mijn woonlening invoeren![]()
Ik heb net weer €3000 losgeld voor @Skatermarvin gehad![]()

Klopt. Maar het volgende jaar niet. Bij mijn vrouw was dat net zo btw.
En je woonlening staat sowieso op een max een 1.500eur dacht ik pp

Als elke log volger op hem stemt wint hij zonder concurrentie terwijl ik mijn geld op bv. Pleister gezet zou hebben.
Is dit ondertussen al het grootste contestlog ever qua pagina's/reacties?

Wat een vertrouwen weer...
Ook een overwinning!Enkel die waarbij de deelnemer het meeste gebulkt heeft sinds de start van de cutting wedstrijd

@Sanca Tot nu toe, gemiddeld aantal posts in de contest logs: 200, bij Marvin: +1000![]()

Qua populariteit wint marvin sws.. Ik geloof dat geen enkel ander log altijd zo druk bezocht is![]()

In!Moet er volgend jaar trouwens niet naast de DBB contest ook een Marvin-to-the-max contest komen? Zo veel mogelijk cheat meals gecombineerd met zo veel mogelijk progressie (of minimaliseren verlies).

Is ook niet moeilijk, zodra je ergens anders off-topic gaat stuurt @Sanca je naar hier... Moderator supported spamming

Als elke log volger op hem stemt wint hij zonder concurrentie terwijl ik mijn geld op bv. Pleister gezet zou hebben.

Schoten gevuurd!Sorry man, ik zie je post nu pas........gaat een beetje snel hier........kan denk ik beter ON gaan, want word blijkbaar oud........zo doe jij dat toch ook?![]()
Wie wel

Nice! HGH bestellen!!!

Hue hue..Haha. Maar je krijgt geen loon voor die tijd. Dus zoveel extra is dat niet![]()

Normaal gaat dit over een periode van 3 weken maar dat gaan ze verdelen over de rest van het jaar dus ga ik normaal niet al te veel van merken![]()

En dan BOEM! Dikke belastingsbrief gezien ze op de ziekenkas maar iets van een 14% rsz afhoudenEn dus niet de 30 a 40% wat hoort
![]()

...Dat zullen we volgend jaar zien, dit jaar zou ik zelfs terug trekken, zeiden ze op de belastingsdienst
Maar volgend jaar kan ik dan hopelijk mijn woonlening invoeren![]()
..Klopt. Maar het volgende jaar niet. Bij mijn vrouw was dat net zo btw.
En je woonlening staat sowieso op een max een 1.500eur dacht ik pp
geen

Ach, dat zien we dan wel, voor nu gaat het voorlopig lekker de spaarrekening op.
![]()
Thanks!Ik vind het vrij moeilijk deze contest. Pleister en Marvin zijn niet echt te vergelijken.. Uit bodybuildoogpunt zou Pleister inderdaad voorop staan, maar we moeten het Marvin natuurlijk wel meegeven dat hij, ondanks dat hij ontzettend binged en vrijwel altijd eet wat hij lekker vindt, vrijwel 24/7 een pleasing fysiek heeft, en daar dan ook wel weer het nodige voor doet.
. Ik vind het zelf ook moeilijk te kiezen denk..Ga je voor algehele shape, progressie, hard werken etc etc..

Ik vind mezelf hoe dan ook niet de winnaar! Maar zou het leuk vinden wanneer ik niet laatste word... Ik vind het zelf ook moeilijk te kiezen denk..
Ga je voor algehele shape, progressie, hard werken etc etc..
Wat is dan meer bijwonderingswaardig... een ijzeren discipline zonder cheaten, of wel cheaten en dan een ijzeren discipline om te compenseren en alsnog resultaat hebben.
. Maar dat is ook wat persoonsgebonden denk ik, de één heeft niet zoveel zin in eten en de andere wel.En je woonlening staat sowieso op een max een 1.500eur dacht ik pp
Ik heb net 3040 per persoon ingevuld op mijn belastingsbrief...
Lening afgesloten in 2010:
Belastingvermindering voor de enige en eigen woning (woonbonus) | Vlaanderen.be
Maar Sanca moet zijn nog afsluiten 
Als ik één keer in de groove van niet cheaten zit gaat het mij vrij goed af. Maar zodra ik begin te cheaten blijven de binges er met ene regelmaat in zitten, om dan vervolgens dat weer in te houden vind ik vrij knap. Maar dat is ook wat persoonsgebonden denk ik, de één heeft niet zoveel zin in eten en de andere wel.

.