MuscleMeat

Contest Log Marvinnen met Skatermarvin in de zomer.

Normaal gaat dit over een periode van 3 weken maar dat gaan ze verdelen over de rest van het jaar dus ga ik normaal niet al te veel van merken :D

En dan BOEM! Dikke belastingsbrief gezien ze op de ziekenkas maar iets van een 14% rsz afhouden :p En dus niet de 30 a 40% wat hoort :)

En dan BOEM! Dikke belastingsbrief gezien ze op de ziekenkas maar iets van een 14% rsz afhouden :p En dus niet de 30 a 40% wat hoort :)
Dat zullen we volgend jaar zien, dit jaar zou ik zelfs terug trekken, zeiden ze op de belastingsdienst :)
Maar volgend jaar kan ik dan hopelijk mijn woonlening invoeren :trollface:

Dat zullen we volgend jaar zien, dit jaar zou ik zelfs terug trekken, zeiden ze op de belastingsdienst :)

Klopt. Maar het volgende jaar niet. Bij mijn vrouw was dat net zo btw.

En je woonlening staat sowieso op een max een 1.500eur dacht ik pp

Fuaarrkk, die BBQ Marvin!!

Wat doe je jezelf aan :roflol:

proxy.php?image=https%3A%2F%2Fwww.mupload.nl%2Fimg%2Fzle7xzu4wkeyo.png

Als elke log volger op hem stemt wint hij zonder concurrentie terwijl ik mijn geld op bv. Pleister gezet zou hebben.

Ik vind het vrij moeilijk deze contest. Pleister en Marvin zijn niet echt te vergelijken.. Uit bodybuildoogpunt zou Pleister inderdaad voorop staan, maar we moeten het Marvin natuurlijk wel meegeven dat hij, ondanks dat hij ontzettend binged en vrijwel altijd eet wat hij lekker vindt, vrijwel 24/7 een pleasing fysiek heeft, en daar dan ook wel weer het nodige voor doet.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.112
Is dit ondertussen al het grootste contestlog ever qua pagina's/reacties?
:woot:

:devilnana:

Dat weet ik zeker :D.

Komt nog wel :sd:.
Wat een vertrouwen weer...

De snoeppot thuis zit wel vol apenkoppen...

Enkel die waarbij de deelnemer het meeste gebulkt heeft sinds de start van de cutting wedstrijd
Ook een overwinning!:1e:

Marvin verdient wel een banner.
:woot: @Sanca

Tot nu toe, gemiddeld aantal posts in de contest logs: 200, bij Marvin: +1000 :roflol:
Qua populariteit wint marvin sws.. Ik geloof dat geen enkel ander log altijd zo druk bezocht is :roflol:
:cheer:
Moet er volgend jaar trouwens niet naast de DBB contest ook een Marvin-to-the-max contest komen? Zo veel mogelijk cheat meals gecombineerd met zo veel mogelijk progressie (of minimaliseren verlies).
In!:marvin:
Is ook niet moeilijk, zodra je ergens anders off-topic gaat stuurt @Sanca je naar hier... Moderator supported spamming
:roflol:

:D

Als elke log volger op hem stemt wint hij zonder concurrentie terwijl ik mijn geld op bv. Pleister gezet zou hebben.

Mogen er stemmen geronseld worden..hue hue:trollface:

Sorry man, ik zie je post nu pas........gaat een beetje snel hier........kan denk ik beter ON gaan, want word blijkbaar oud........zo doe jij dat toch ook?:p
Schoten gevuurd!
Wie wel:sad:

Ik heb net weer €3000 vakantiegeld gehad :eyebrow:
Nice! HGH bestellen!!!
Ik ga op jou stemmen, aesthetics :flexing:.
Haha. Maar je krijgt geen loon voor die tijd. Dus zoveel extra is dat niet :p
Hue hue..
:o

Normaal gaat dit over een periode van 3 weken maar dat gaan ze verdelen over de rest van het jaar dus ga ik normaal niet al te veel van merken :D
:sad:

:sad:

...

Klopt. Maar het volgende jaar niet. Bij mijn vrouw was dat net zo btw.

En je woonlening staat sowieso op een max een 1.500eur dacht ik pp
..

geen :hoody:

Ach, dat zien we dan wel, voor nu gaat het voorlopig lekker de spaarrekening op.

:thumb:

Ik vind het vrij moeilijk deze contest. Pleister en Marvin zijn niet echt te vergelijken.. Uit bodybuildoogpunt zou Pleister inderdaad voorop staan, maar we moeten het Marvin natuurlijk wel meegeven dat hij, ondanks dat hij ontzettend binged en vrijwel altijd eet wat hij lekker vindt, vrijwel 24/7 een pleasing fysiek heeft, en daar dan ook wel weer het nodige voor doet.
Thanks!

Ik vind mezelf hoe dan ook niet de winnaar! Maar zou het leuk vinden wanneer ik niet laatste word..:3e:. Ik vind het zelf ook moeilijk te kiezen denk..

Ga je voor algehele shape, progressie, hard werken etc etc..

Ik vind mezelf hoe dan ook niet de winnaar! Maar zou het leuk vinden wanneer ik niet laatste word..:3e:. Ik vind het zelf ook moeilijk te kiezen denk..

Ga je voor algehele shape, progressie, hard werken etc etc..

Wat is dan meer bijwonderingswaardig... een ijzeren discipline zonder cheaten, of wel cheaten en dan een ijzeren discipline om te compenseren en alsnog resultaat hebben.

Laten we gaan voor degene met de meeste bladzijden in zijn log :P

Wat is dan meer bijwonderingswaardig... een ijzeren discipline zonder cheaten, of wel cheaten en dan een ijzeren discipline om te compenseren en alsnog resultaat hebben.

Als ik één keer in de groove van niet cheaten zit gaat het mij vrij goed af. Maar zodra ik begin te cheaten blijven de binges er met ene regelmaat in zitten, om dan vervolgens dat weer in te houden vind ik vrij knap :D. Maar dat is ook wat persoonsgebonden denk ik, de één heeft niet zoveel zin in eten en de andere wel.

Als ik één keer in de groove van niet cheaten zit gaat het mij vrij goed af. Maar zodra ik begin te cheaten blijven de binges er met ene regelmaat in zitten, om dan vervolgens dat weer in te houden vind ik vrij knap :D. Maar dat is ook wat persoonsgebonden denk ik, de één heeft niet zoveel zin in eten en de andere wel.

Mensen die geen zin in eten hebben? Bestaan die? :D???:D

Terug
Naar boven