Fitness Seller

Contest Log Marvinnen met Skatermarvin in de zomer.

Nette training weer Marv, je kan het toch wel... :D
Gefeli met je zusje en eet ze vanavond!

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.186
:heart:

Nette training weer Marv, je kan het toch wel... :D
Gefeli met je zusje en eet ze vanavond!
Heb ik afgelopen week alleen maar waardeloze trainingen gepost dan?
Ik neem soms vrij om te gaan sporten...Is dat dan ook lui? :flexbiceps: :laugh:
Ehm...:thinking:
:sukkeltje:

:clap:

Dat valt me tegen... Vandaag maar wat minder eten, maw ik doe aan Marvinnen. Ik voel me vuil. :(
Uurtje strafcardio ;)

was het nou jij die malibu poffertjes had geliked?

f**k man, ik zoop altijd Malibu 'vroeger' :D

zo fucking lekker!!

• #1.188
Heb jij ook tips om uit een cheatflow te komen? Als ik gewoon dagelijks naar school moet heb ik er totaal geen moeite mee maar door een 4 maanden lange vakantie wel :eek::D.

• #1.190
Heb jij ook tips om uit een cheatflow te komen? Als ik gewoon dagelijks naar school moet heb ik er totaal geen moeite mee maar door een 4 maanden lange vakantie wel :eek::D.
Meal-preppen! En de figuurlijke knop omzetten..het is lastig, maar niet onmogelijk ;)

Meal-preppen! En de figuurlijke knop omzetten..het is lastig, maar niet onmogelijk ;)

Meal preppen is inderdaad wel echt iets waar ik aan moet gaan beginnen, maar moet altijd wel alles een beetje budget zien te houden aangezien mijn ouders het wel moeten betalen. Vind het ook een beetje zielig om 50 euro aan boodschappen te halen en denk dat ze dat ook wat te ver zullen vinden gaan haha.
Die knop omzetten is altijd een vreemd iets, de ene keer gebeurt het zo in eens maar soms dan wil het niet :D. Mijn probleem is gewoon vooral dat ik teveel thuis zit waardoor ik constant naar eten kan grijpen :P.

€50 aan mealprep? Dan doe je iets niet goed hoor! 2 kilo kip, beetje rijst/pasta en een paar kilo groenten, kosten je echt geen €50. Dan ben je voor €20 euro klaar joh! ;)

€50 aan mealprep? Dan doe je iets niet goed hoor! 2 kilo kip, beetje rijst/pasta en een paar kilo groenten, kosten je echt geen €50. Dan ben je voor €20 euro klaar joh! ;)

Overdreef ook wel een beetje maar riep gewoon een random bedrag haha. Maar ja dat is wel weer 20 euro aan eten per week voor een mealprep en dan heb je nog niet eens eten voor een volle 7 dagen toch?

Overdreef ook wel een beetje maar riep gewoon een random bedrag haha. Maar ja dat is wel weer 20 euro aan eten per week voor een mealprep en dan heb je nog niet eens eten voor een volle 7 dagen toch?

Met die ingredienten van zojuist maak ik 12 bakken eten, voor 2 bakken per dag. Soms hou ik over, soms maak ik 's-avonds een omelet of pannekoeken. Dus dan red je het wel de week door. Tussendoortjes niet meegerekend...

Met die ingredienten van zojuist maak ik 12 bakken eten, voor 2 bakken per dag. Soms hou ik over, soms maak ik 's-avonds een omelet of pannekoeken. Dus dan red je het wel de week door. Tussendoortjes niet meegerekend...

En dan komen er nog tussendoortjes bij op inderdaad. Om mijn ouders dat allemaal te laten betalen, terwijl er nog meer mensen in huis zijn waar ook boodschappen voor moeten komen. Vervolgens zijn mijn ouders ook nog gescheiden dus moeten ze het elk in hun eentje betalen :D. Ik mag altijd wel veel meenemen dus zal eens een keer goed moeten gaan puzzelen om het nog wat normaal te houden.

Vind het ook een beetje zielig om 50 euro aan boodschappen te halen en denk dat ze dat ook wat te ver zullen vinden gaan haha..

Hup naar de supermarkt en eigen portemenee mee, weet je zeker dat je die kip en rijst op eet als je het zelf betaald! Jij wilt de gains, wat is die 20 euro's dan?

Marvin
proxy.php?image=https%3A%2F%2Fwww.mupload.nl%2Fimg%2Fzle7xzu4wkeyo.png

• #1.199
Meal preppen is inderdaad wel echt iets waar ik aan moet gaan beginnen, maar moet altijd wel alles een beetje budget zien te houden aangezien mijn ouders het wel moeten betalen. Vind het ook een beetje zielig om 50 euro aan boodschappen te halen en denk dat ze dat ook wat te ver zullen vinden gaan haha.
Die knop omzetten is altijd een vreemd iets, de ene keer gebeurt het zo in eens maar soms dan wil het niet :D. Mijn probleem is gewoon vooral dat ik teveel thuis zit waardoor ik constant naar eten kan grijpen :P.
Ik herken het wel hoor! Ik zit momenteel ook thuis en moet een hoop moeite doen niet de kast of vriezer leeg te vreten!

Je geeft aan dat je nog thuis woont en niet je ouders wilt belasten met die kosten. Ik ben ergens wel benieuwd wat je nu ongeveer eet dan..

Verder denk ik dat je een flinke win-win situatie kunt creeeren door vakantie werk te gaan doen. Minder thuis..minder tijd om te vreten en geld om te preppen:thumbs:

Ik ben op week basis ook niet veel kwijt..

Ik gebruik per maand ongeveer een pot whey (45euro), iedere week a twee weken een pak havermout (1a2euro)en dan nog per week 1.5kg kip (7a8euro), wat rijst en 1250g diepvriesspinazie en wat olie.

Avondeten komt daar natuurlijk nog bovenop..

Ik prep voor 5 dagen. Weekend zien we vaak wel wat er gebeurt..:marvin:

Wat neem je als 'tussendoortje' dan?

En dan komen er nog tussendoortjes bij op inderdaad. Om mijn ouders dat allemaal te laten betalen, terwijl er nog meer mensen in huis zijn waar ook boodschappen voor moeten komen. Vervolgens zijn mijn ouders ook nog gescheiden dus moeten ze het elk in hun eentje betalen :D. Ik mag altijd wel veel meenemen dus zal eens een keer goed moeten gaan puzzelen om het nog wat normaal te houden.
Ik at op een gegeven moment zoveel broodbeleg en kwark dat het voor mijn ma goedkoper was geweest wanneer ik alles prepte. Echter toen ik besloot meals te gaan preppen ben ik dat zelf gaan betalen..

Geen idee :o Vooral veel BBQ, cocktails en snoeperijen gezien volgens mij.... oh ja en een snelle fietsrit met ZW5 in de rug :D
True, true...het was niet de beste week voor de contest-cut. En het gaat nog even door vandaag en morgen.

Vandaar de damage control overdag ;)

Hup naar de supermarkt en eigen portemenee mee, weet je zeker dat je die kip en rijst op eet als je het zelf betaald! Jij wilt de gains, wat is die 20 euro's dan?
Precies...
Wat is er :hoody: ?

Terug
Naar boven