AndroidHealthClinic

Contest Log Marvinnen met Skatermarvin in de zomer.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.221
Die rondjes zagen er allemaal prima uit... mmmm :eating:, misschien de laatste 2 niet, maar ik ben geen toetjes mens :o Beetje mager in de groentjes, maar dat kan je vandaag weer compenseren (oeps.... McD... :( )

Hup naar de supermarkt en eigen portemenee mee, weet je zeker dat je die kip en rijst op eet als je het zelf betaald! Jij wilt de gains, wat is die 20 euro's dan?

Ik eet gewoon goed alleen niet op een mealprep manier. En zit echt op een budget om mijn ouders geld te besparen, daar hebben ze nooit naar gevraagd dat dat moest. Waarom zou ik het zelf gaan betalen als dat niet hoeft? Opeten doe ik altijd wel hoor, daar heb ik geen moeite mee :D.

Ik herken het wel hoor! Ik zit momenteel ook thuis en moet een hoop moeite doen niet de kast of vriezer leeg te vreten!

Je geeft aan dat je nog thuis woont en niet je ouders wilt belasten met die kosten. Ik ben ergens wel benieuwd wat je nu ongeveer eet dan..

Verder denk ik dat je een flinke win-win situatie kunt creeeren door vakantie werk te gaan doen. Minder thuis..minder tijd om te vreten en geld om te preppen:thumbs:

Jup haha, heb er niet 24/7 last van of zo. Maar er zit wel met regelmaat van die dagen tussen.
Ik eet nu vooral dingen als eieren, magervlees als het in de aanbieding is, af en toe kippenlever, pangasius filet, havermout, kwark, tonijn en soms iets als zalm of sardines. Alle vis komt uit blik overigens. En voor de rest eet ik 's avonds gewoon wat er op tafel staat.

Ik heb al werk, 10 uurtjes in de week :o. Ik weet ook niet precies wat er uit gegeven word onder mijn invloed maar zal wel eens 1 weekje meal preppen uit proberen en kijken hoe dat uitkomt.

Lekker, maar werken met de airco binnen vind ik ook geen probleem ;). Trouwens, iedereen heeft recht op vakantie; 'k heb dit jaar nog geen vakantie genomen, dus af en toe een middagje of vrijdagje vrij kan wel. Over warm weer gesproken, ik was afgelopen week in Parijs voor het werk, was 36-37 graden daar. Dat was pas werken :P.

Ik geef je groot gelijk hoor, ik vind het met warm weer ook geen probleem om aan het werk. In supermarkten is het lekker koel :D.
Dat lijkt me wel heerlijk trouwens om in Parijs of iets dergelijks aan het werk te moeten, nou zul je dan van het land wel weer niet super veel zien.

Ik geef je groot gelijk hoor, ik vind het met warm weer ook geen probleem om aan het werk. In supermarkten is het lekker koel :D.
Dat lijkt me wel heerlijk trouwens om in Parijs of iets dergelijks aan het werk te moeten, nou zul je dan van het land wel weer niet super veel zien.
We hadden vergaderingen 2 dagen (contractbespreking). Op zich wel prima, maar geen tijd om te fitnessen en verplichte diners en lunches enzo, dus vasthouden aan voedingsschema was lastig, maar het eten was best prima en op onderhoud gegeten. 's Ochtends vroeg voor het werk nog wel hardgelopen, dat kan altijd, kwestie van vroeger opstaan :D.

• #1.228
Die rondjes zagen er allemaal prima uit... mmmm :eating:, misschien de laatste 2 niet, maar ik ben geen toetjes mens :o Beetje mager in de groentjes, maar dat kan je vandaag weer compenseren (oeps.... McD... :( )
Ik heb nog een halve komkommer en 100g sla liggen..en vergeet de augurk en sla op de bigMc niet. En friet is ook gewoon gefrituurde aardappel..:o

3-4keer in mijn leven tot nu toe :D
:eek!:

Ik eet gewoon goed alleen niet op een mealprep manier. En zit echt op een budget om mijn ouders geld te besparen, daar hebben ze nooit naar gevraagd dat dat moest. Waarom zou ik het zelf gaan betalen als dat niet hoeft? Opeten doe ik altijd wel hoor, daar heb ik geen moeite mee :D.
Gewoon zo doorgaan en met je klauwen uit de junk-kast blijven dan ;)

Of powerlifter worden...:chocoslag:
Jup haha, heb er niet 24/7 last van of zo. Maar er zit wel met regelmaat van die dagen tussen.
Ik eet nu vooral dingen als eieren, magervlees als het in de aanbieding is, af en toe kippenlever, pangasius filet, havermout, kwark, tonijn en soms iets als zalm of sardines. Alle vis komt uit blik overigens. En voor de rest eet ik 's avonds gewoon wat er op tafel staat.

Ik heb al werk, 10 uurtjes in de week :o. Ik weet ook niet precies wat er uit gegeven word onder mijn invloed maar zal wel eens 1 weekje meal preppen uit proberen en kijken hoe dat uitkomt.
:thumbs:

Ik haat werk gerelateerde tripjes...:o

We hadden vergaderingen 2 dagen (contractbespreking). Op zich wel prima, maar geen tijd om te fitnessen en verplichte diners en lunches enzo, dus vasthouden aan voedingsschema was lastig, maar het eten was best prima en op onderhoud gegeten. 's Ochtends vroeg voor het werk nog wel hardgelopen, dat kan altijd, kwestie van vroeger opstaan :D.
Je was bijna niks aangekomen toch? Doe je goed...ik ga bij externe zaken als cursussen altijd helemaal of the map qua eten:roflol:

Enfin..moest nog wat dingen doen vanmiddag. Heb het even bijgehouden in runkeeper (just for fun)..

Totaal ~360kcals aan functionele strafcardio..

19424233_1593059177434391_6929547872327929899_n.jpg
19511183_1593059230767719_7262968432541581348_n.jpg
19399683_1593059294101046_3489421941395881570_n.jpg
19399944_1593059367434372_5386007302740415562_n.jpg

• #1.229
En de training..moest beginnen met pulldowns, wat incline bench was bezet! Pakte verrassend goed uit!:thumbs:

UB1:
Pulldown:
40kg: 12 (warmup)
61kg: 12 (t*ring!), 10 (TUT & MMC:fire:), 9 (pff!)
Dropset: 68kg-54kg-40kg: 5, 7, 10 (prima:fire:)

Incline benchpress:
40kg: 10
55kg: 8 (top MMC!)
65kg: 6, 6 (hard!)
75kg: 7 (heerlijk!), 7 (nice!), 6 (top MMC!:fire:), 5 (TUT & MMC), 6 (hoppa!)

Zeker niet ontevreden!

Seated OHP:
27.5kg: 10 (warmup)
37.5kg: 6
47.5kg: 10 (nice:D)
57.5kg: 8, 6
Dropset: 67.5kg-57.5kg-47.5kg: 4, 5, 8 (lekker!!:fire:)

Single arm cable row:
24.5kg: 8 (warmup)
31.5kg: 8 (TUT & MMC:fire:)
35kg: 8 (2 licht forced..), 8 (2f.:fire::fire:)

Rope pushdown:
10kg: 10
12.5kg: 8 (warmup)
15kg: 15 (best easy..MMC kan beter), 15 (pomp = ok..)
17.5kg: 15 (waarvan 7 met vuisten tegen elkaar, close grip)

Dumbel curl:
8kg: 12 (warmup, top MMC)
12kg: 15 (heerlijk!), 15 (hnnng!)
14kg: 10+6 hammer (:fire::fire:)

Heel vreemd, mijn bicep was al gevoelig/pumped na de pulldowns aan het begin. Desondanks gingen de curls awesome:thumbs:

Barbel floorpress:
60kg: 8
80kg: 6, 5, 5 (TUT & MMC)

Incline pushups (tricep focus):
Bw: 20, 12 (quad kramp:o), 15 (vlotte reps!:thumb:)

Smith shrugs:
60kg: 15, 15
80kg: 12 (2f.), 8 (rammen! burn:fire::fire:)

Rating:
1uq71Ek.gif
1uq71Ek.gif
1uq71Ek.gif
1uq71Ek.gif
(heerlijk getraind!)

Laatst bewerkt:
Ah, weer een training :) Goeie train! Er staat nog Incline bench op de eerste regel :)

• #1.231
Poeh...goeie weer Marv! :thumb:

Wat voor werk doe jij dan, als ik vragen mag? :0

Ik werk bij de Luchmacht als technisch officier (engineer) voor de helikopters. Veel contacten met de (civiele) industrie waar we onderhouds- en aankoopcontracten mee hebben en de helikopters en -onderdelen aanschaffen en laten repareren. Vandaar dat ik af en toe op zakenreis moet. :D

• #1.235
Thanks!:D

Ben ook wel benieuwd!
Ik werk bij de Luchmacht als technisch officier (engineer) voor de helikopters. Veel contacten met de (civiele) industrie waar we onderhouds- en aankoopcontracten mee hebben en de helikopters en -onderdelen aanschaffen en laten repareren. Vandaar dat ik af en toe op zakenreis moet. :D
Tof beroep man!:thumbs:

About yesterday...

19420737_1593251870748455_7700048713349588856_n.jpg

En de planning voor vandaag...

Cardio, naar werk fietsen (totaal):
90min / 29km / ~700-800kcals

En de voeding..lekker Marvinnen:marvin:

Voeding, maandag 26-06-2017:
Pre-cardio: 6g BCAA (XXL)
7:30 2 koppen koffie:coffeepc:
9:00 2 koppen koffie
11:00 45g whey delicious (XXL) + 25g notenmix + multivit + vit D
12:30 150g kipfilet + 125g spinazie + blik monster energy zero
15:00 150g kipfilet + 125g spinazie
Pre-cardio: 6g BCAA (XXL)
17:30 45g whey delicious (XXL)
19:15 Maaltijdsalade gerookte kip (~530kcals) + 50g nightprotein (XXL) + 100g aardbeien

~1730kcals, E/K/V = 230g (53%) / 65g (15%) / 60g (31%)

• #1.237
:roflol:

Was eigenlijk de planning om 850kcals avondeten te halen, maar had zaterdag al maaltijdsalades gehaald, omdat ik wel wist hoe gister en zaterdag zouden verlopen. Echter zit ik nu al aan bijna 150g eiwitpoeder, daar wilde ik niet nog meer van maken.

Echter ben ik met deze shitstorm aan eiwitten en het feit dat ik gister rond 3000kcals zat niet zo bang om spiermassa te verliezen..

Ben je de popcorn niet vergeten te melden?

Er wordt nog altijd er op los ge-Marvint zo te zien :p.
Maar.. Wait.. Whut.. Baileys ijs?!

• #1.240
Ben je de popcorn niet vergeten te melden?
Stond wel in mijn 'voedingsschema' van gister...

Ben wel de cocktail (malibu-vodka-mangosap) en het glaasje liqor43 'vergeten'..

Maar goed..bij deze:

19437334_1593331910740451_4062180143749547172_n.jpg

Er wordt nog altijd er op los ge-Marvint zo te zien :p.
Maar.. Wait.. Whut.. Baileys ijs?!
Dat is zo lekker!!:heart: In het buitenland hebben ze dat ook vaak..Nederlandse ijssallons verzaken wat dat betreft een beetje..:sad:

Marvinnen never stops!:marvin:

Terug
Naar boven