- Waardering
- 4.829
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Moest mijn fiets bij de auto garage brengen...en weer teruglopen

Precies..romanticus dat ik benGoede training Marv en afgesloten met een mooie date bij de McD!![]()

Dat is zo lekker!!In het buitenland hebben ze dat ook vaak..Nederlandse ijssallons verzaken wat dat betreft een beetje..
![]()

Het lukte best aardig...1730 Kcals, dat is best een beetje weinig. Respect dat je het daarmee volhoudt.

Dat is ook goed!!In de ijssalon waar ik m'n eerste bijbaantje ever had maakten ze wel mooi ff Licor43-ijs![]()

Thanks! Echter is bij jouw die slaap meer regel dan uitzondering volgens mij..Hahahah... jij liever dan ik met fasted trainen .
Ik ga het ook proberen op 2,5 uur slaap. Om 7:00 maar iig niet fasted!
Succes vandaag!

8:45uur..heb recht op 'slaapuren'. Eigenlijk mocht ik al eerder naar huis, maar dan is de gym niet open en moet ik heen en weer rijden

Ze wilde eigenlijk ook nog naar McD of KFC, maar dat werd zelfs mij even te gek![]()

Haha, whateverittakes!!2uur slaap pfff dan zou ik denk wel de gym skippen. Ik ga vanavond ook naar transformers
![]()
Beetje vochtig wel..
Haha..klopt. Al hou ik nu wel wat vocht vast..Na al die pics van het eten valt me dit niet tegen Marvin haha! Je weet het altijd goed te compenseren, respect!

Jup.. MarvinnenJa, je komt er goed mee weg. Ook door alle strafcardio en compensatiedagen![]()

Extra toeslag minimaal..enkel verschoven tijd (=0.27% van salaris) en twee slaapuren.. (=betaald 'verlof')dat zijn beste werk tijde man.
Neem aan wel extra toeslag als je zo vroeg begint?

Vocht..als ik dat eraf drop zie ik ze weer..

Ik verveelde me op werk, dus heb de snoep pot maximaal geplunderd..