- Waardering
- 2.615
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 50kg
- Vetpercentage
- 35%
Tijd voor een nieuwe weekban

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tijd voor een nieuwe weekban

Ik heb geluk dat ik nog net mijn plasser kan zien.

Hue hue!

Verbazingwekkend!!!

Enkel en alleen omdat je zo enorm geschapen bent, anders lukte dat ook niet hoor!
Denk dat hij in stijve toestand enkel het topje ziet..Enkel en alleen omdat je zo enorm geschapen bent, anders lukte dat ook niet hoor!

Zo diep wil ik er nu ook weer niet over nadenken...Denk dat hij in stijve toestand enkel het topje ziet..![]()

*nohomo*Zo diep wil ik er nu ook weer niet over nadenken...![]()
Denk dat hij in stijve toestand enkel het topje ziet..![]()
Zo diep wil ik er nu ook weer niet over nadenken...![]()
Training ging super! Maar heb nu even geen (priori)tijd..Snoep vreten en geen training posten.. Marvin toch.
Zo een gerdrocht verwachtte ik wel een beetje...Please don't report this picture of my naked c**k (nsfw):
![]()

Bedoel je niet 404?

Error loading Error message...

@Robke78 asap verwijderen want hier moet ik eigenlijk een kaart voor geven maar ik wil het hier gezellig houden![]()

Mag hier niet van Mr. Google... (voor zo ver ik weet)Héh? Mag dat niet? Die stond overal in het nieuws en is helemaal bedekt![]()
Geweldig hè. @040B stuurde die volgens mij een keer..
abs error is anders

heb ik weer gemist
wat was het?@Robke78 asap verwijderen want hier moet ik eigenlijk een kaart voor geven maar ik wil het hier gezellig houden![]()
Omschrijf het eensHéh? Mag dat niet? Die stond overal in het nieuws en is helemaal bedekt![]()

Een p**mel...