- Waardering
- 2.472
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 71kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Geen zorgen, het was jouw type niet

maar gewikkeld in een verband.... een groot verband

Duidelijk...BAH! Vieze dingen..

Gemist ook echt

*nohomo*

ception..Duidelijk, dan weet ik nu precies waar het over gaat...maar gewikkeld in een verband.... een groot verband
Ik keek hier blijkbaar net op het verkeerde moment![]()
Whahaha..het is hier blijkbaar altijd tijd om te rellen..terwijl ik zo serieus ben

), 8 (hard!), 8 (lekker!
)
), 15 (TUT
)
)
)
)
)
), 3 (MMC), 3 (hard!), 3, 3, 3 (hnng!
)
)
)
)
)
Yes! Gelijk doorgegaan. Gewerkt van 2:50uur tot 8:40uur en toen de gym in.Mooi die hack sq. Was dit nou de training na je nachtwerk? Niet slecht![]()

Toch nog ergens dedication hierWow haha, dedication dat je na je nachtwerk ook nog de gym in duikt!

In zo'n geval mag je een middagslaapje doenYes! Gelijk doorgegaan. Gewerkt van 2:50uur tot 8:40uur en toen de gym in.
Mocht niet klagen inderdaad! S'middags wel even een bankslaapje gedaan en tegen het eind van de film (transformers) had ik het ook wel even zwaar. Uiteindelijk om 23:30uur naar bed gegaan en om eerlijk te zijn nu ook aardig verrot nog..![]()

Precies!

Jawel hoor..kan de hele dag op DBB, ben gek op (vr)eten en kan sporten tijdens lunch tijdZoek een andere job man, het matcht niet met je hobbies
Da's wel vet!

Fixed
Als het werk het toelaat. Ik heb 45 minuten verplichte lunchtijd, maar verleng deze vaak naar 1.5uur. Verder mag ik zelf bepalen of ik al om half 12 of half 1 ga sporten..