- Waardering
- 10.225
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 72kg
- Vetpercentage
Maakt het nog uit qua pijn of je meer of minder voorover hangt?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Da's wel bagger. Het is een fijne compound.Nope voelt net zo klote dus die doe ik al een tijdje niet meer.
Mocht hem altijd graag doen...
Klopt wel..dat enorm ver stretchen vinden de pezen en banden niet geweldig..Precies. Ik heb met een paar (lichte) skull scrusher achtige oefeningen mijn ellebogen heel snel geirriteerd. Kan aan mij liggen, maar ik doe ze niet meer....
Hmm..je kunt met dips toch flink ver komen volgens mij..Alleen kom je bij dips niet in de buurt van full rom van triceps en met die skullover wel. Goede oefening.
Hmm..ik ga ze denk weer een kans geven. Binnenkort even mijn schema verbouwen..Skullcrushers en dips = zalige triceps workoutdat zijn trouwens de enige oefeningen die ik doe voor triceps.
Bij benchen train ik ze uiteraard ook gedeeltelijk mee.

Pushdowns zijn nu wel mijn favo. Mits goede MMC...Mocht ik mijn home gym nog uitbreiden met een lat tower zou ik triceps cable pulldown nog toevoegen denk ik, maar op zich zijn mijn triceps nu ook al goed vermoeid na armtraining![]()
Meeeeer DECA!

Waardeloos zeg!Nope voelt net zo klote dus die doe ik al een tijdje niet meer.
Mocht hem altijd graag doen...
Zeker!
Een "stuk brownie"hebben die haters een stuk brownie op mijn bureau gezet!
Vlak voor de foto was het waarschijnlijk nog gewoon "een brownie"Nope..die heb ik weggegven
Een "stuk brownie"Vlak voor de foto was het waarschijnlijk nog gewoon "een brownie"
I see what you did there!Superdedicated..Nu je nog maar een paar weken hebt wordt he even dedicated

What's you favorite
Omdat toch heel Dbb hier zit: nieuwe emoticon : wizard :![]()
Die komt eraan

Bah @Sanca wat een log vervuiling.
Het ging eindelijk over bodybuilden:
't uitvoeren van oefeningen, afslaan van junk-food en dan kom jij met je smiley ertussen
![]()
En gewoon stug door gaan ook nog he?

Ja, want dit log is maar pas door mijn post vervuild