Mudita
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 1.374
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 81kg
Epic.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Alles voor nietsThe amount of food in this log is TOO DAMN HIGH!!
Natuurlijk moet je foto's insturen! Anders was alles voor niets..........!

Die vind ik ook lekker inderdaad..MMC dingen..

Omdat toch heel Dbb hier zit: nieuwe emoticon : wizard :![]()

Goede vraag...

Yeah
Gaat snel de laatste tijd met nieuwe emoticons..voel me nu wel een klein beetje minder bijzonder..
Bah @Sanca wat een log vervuiling.
Het ging eindelijk over bodybuilden:
't uitvoeren van oefeningen, afslaan van junk-food en dan kom jij met je smiley ertussen
![]()

ARRRR! Dat regelt hij even hoor

Kan het aantal pagina's niet mee tellen met mijn cijfer voor de contestJa, want dit log is maar pas door mijn post vervuild![]()
![]()

Arrr!

True, true!~
Ja toch, 69 pagina's, vol dedication en steun die je teniet zou doen door geen foto's in te sturen..![]()
Het is nog rustig..He... het is vrijdag. Rel dag. Hoewel dat hier de laatste tijd iedere dag kan plaatsvinden![]()
Je weet het nooit..
Zijn dat plassen vet.... of een beetje waterige saus?

#gainenzondertrainen

Aldus de ingredientenlijst:Zijn dat plassen vet.... of een beetje waterige saus?
)Hue hue...

Precies! #trainenzondergainen
Had deze in het verkeerde logje geplaatstt*ring collega's trouwens! Ze zijn begonnen met Marvin pesten..
Kom ik terug uit de gym, staat er een stuk rijstevlaai op mijn bureau..
![]()
1 voordeel...ik HAAT rijstevlaai![]()

Ben wat trillerig en nerveus door de clenHet kan de beste overkomen, dat is omdat je wat zwak bent door al dat cutten![]()

), 3 (hard!
), 3 (flinke hamstring activatie bij lange TUT..
), 3 (hoppa!), 3 (laatste rep flink paused!)
), 15 (fik erin!
)
)
)
)
), 15 (slow reps), 15 (hoppa!
)
)
)Heb ik geen last van..vreet bijna altijd zo vreselijk veel zout..Bijna 8 gram zout...kom maar door met die vocht gainzzzz

Zout is heilig! Doe niet zo raar..En dan maar roepen dat zuivel de duivel is, nope, zout is de duivel !!

Precies...alles per gram..schepje erbij?Draait toch allemaal om de macro's?Zout moet je naargelang behoefte eten, oftewel grammen per maaltijd