- Waardering
- 23.884
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 75kg
- Vetpercentage
- 17%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat gevoel ken ik. Nu helemaal benieuwd hoe je er bij staat voor de contest! Succes!Ik ben in ieder geval niet tevreden
Maar doet me goed te lezen dat jullie het mee vinden vallen![]()
Zegt er een wat

Anders ik wel!!Dat gevoel ken ik. Nu helemaal benieuwd hoe je er bij staat voor de contest! Succes!
Bedankt! Doet me goed om te horen momenteel

Pffffffffft ik had een opgeblazen ballon verwacht. Je shape valt echt reuzegoed mee man
.
Haha...ik snap het ook niet! Behalve als ik naar mijn kenkels kijk..Wat een wijf ben je ook zeg! Had ook een bolle ballon verwacht.
Zie geen 8 kilo verschil hoor. Zou er nog 8 opplakken, staat je goed!
Wat een wijf ben je ook zeg! Had ook een bolle ballon verwacht.
Zie geen 8 kilo verschil hoor. Zou er nog 8 opplakken, staat je goed!

Inbefore marvin gaat terug op vakantie
Niet genoeg gebulkt!!
Ik hoop het niet zeg!Regels? Is dat Belgisch?Wanneer had je laatst je regels Marvin? Of heb je ze gewoon nu?
![]()
Euuuhm, je periode? Wanneer de russen binnenvallen? De rode vlag uithangt? Hoe zeggen jullie dat?
Tja...maar ik moet met mijn gebrek aan massa toch wel redelijk shredded worden als ik enigzins punten wil verdienen met de contest.Vind het persoonlijk ook een stuk mooier dan de before holiday foto! Had het een stuk erger ook verwacht toen je die 8 kilo noemde. Maar je moet doen waar je jezelf goed bij voelt![]()
Ongesteld zijn...waarschijnlijk nu! Ben dik, heb zin om te vreten en loop te klagen..Euuuhm, je periode? Wanneer de russen binnenvallen? De rode vlag uithangt? Hoe zeggen jullie dat?

Jij woont niet in NL, dus hebt geen recht van sprekenregels zeggen we in nederland ook gewoon hoor......

Ik dacht al! Altijd weer die domme belgenregels zeggen we in nederland ook gewoon hoor......

Heb je eindelijk iets van kuiten, is het weer niet goed.