AndroidHealthClinic

Contest Log Marvinnen met Skatermarvin in de zomer.

Jezus Marvin stop met janken, dat is geen vette buik. Nu voel ik me vet en vies :(

Ecto :D

• Topic Starter Topic Starter
Pffffffffft ik had een opgeblazen ballon verwacht :D. Je shape valt echt reuzegoed mee man ;).

Pffffffffft ik had een opgeblazen ballon verwacht :D. Je shape valt echt reuzegoed mee man ;).

Wat een wijf ben je ook zeg! Had ook een bolle ballon verwacht.
Zie geen 8 kilo verschil hoor. Zou er nog 8 opplakken, staat je goed!
Haha...ik snap het ook niet! Behalve als ik naar mijn kenkels kijk..

Ik wil eigenlijk wel een fullbody foto maken, maar moet even kijken wanneer mijn gf tijd heeft..

cankles? je bent gewoon lekker mee zwanger :P

Wanneer had je laatst je regels Marvin? Of heb je ze gewoon nu?

snickers-diva-300x225.jpg

Vind het persoonlijk ook een stuk mooier dan de before holiday foto! Had het een stuk erger ook verwacht toen je die 8 kilo noemde. Maar je moet doen waar je jezelf goed bij voelt :p

regels zeggen we in nederland ook gewoon hoor......

Vind het persoonlijk ook een stuk mooier dan de before holiday foto! Had het een stuk erger ook verwacht toen je die 8 kilo noemde. Maar je moet doen waar je jezelf goed bij voelt :p
Tja...maar ik moet met mijn gebrek aan massa toch wel redelijk shredded worden als ik enigzins punten wil verdienen met de contest.

Dat gaat hem op deze manier natuurlijk niet worden...

Euuuhm, je periode? Wanneer de russen binnenvallen? De rode vlag uithangt? Hoe zeggen jullie dat?
Ongesteld zijn...waarschijnlijk nu! Ben dik, heb zin om te vreten en loop te klagen..:roflol:

regels zeggen we in nederland ook gewoon hoor......
Jij woont niet in NL, dus hebt geen recht van spreken:trollface:

Terug
Naar boven