Banshee
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 4.184
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 76kg
Marvin IS de basis
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Marvin IS de basis
Gewicht: 86.2kg (+8.7kg t.o.v voor de vakantie)
Taille: 77.0cm (+5.5cm t.o.v voor de vakantie)
sorry
wat schattig...vochtbolleke

Thanks
die waren we deze vakantie serieus vergeten..precies..zij bedient de stick..

Haha..net MrGr33n zijn log..
Thanks..jij ook!
Fatshamers!!
f**k! Dacht dat het een bulk contest was..Marvin even voor de duidelijkheid. Het doel van deze contest is zo shredded mogelijk te staan, niet zoveel mogelijk aan te komen in een korte periode...

Yes..hadden een redelijke gym..dus af en toe wat pompen..
Uhu.. #gainenzondertrainen
was een week a anderhalverwege bulk..
marvinnen is leven!Veel vocht zowieso..dus ben benieuwd waar ik vrijdag weer sta..I'm shocked
Maar als dit echt vocht is moet je het grootste deel ook weer na een paar dagen normaal eten kwijt zijn....
Nope..superweegschaal

Dirty bulk is the only way to liveDit wordt weer 1 van de mooiste logs van het forum. Iedereen keihard aan het diëten en dan heb je marv. Bbq hier, ayce daar af en toe een stukkie taart heerlijk bezig.
Abs had je toch al ja!

Dit wordt weer 1 van de mooiste logs van het forum. Iedereen keihard aan het diëten en dan heb je marv. Bbq hier, ayce daar af en toe een stukkie taart heerlijk bezig.
Abs had je toch al ja!

Dit wordt weer 1 van de mooiste logs van het forum. Iedereen keihard aan het diëten en dan heb je marv. Bbq hier, ayce daar af en toe een stukkie taart heerlijk bezig.
Abs had je toch al ja!
Met nadruk op "abs HAD je"..Mwoah...zou fijn zijn qua eten..maar qua shape kan ik dan beter gaan powerliften..
Wacht maar tot je weer een vriendin hebt

Dat ijsje was op de laatste dag! Vers oreo ijs...meer dan gruwelijk!Succes kerel, 'dieet'pics van je vakantie zien er goed uit man, met name dat ijsje!

Nette start shape!f**k it, I'm in!
Ik doe al jaren mee aan deze contest, dus waarom dit jaar niet! Ik ga eerst volgende week op vakantie en zal daarna (na mijn bulk dus) alles weer oppakken..
Komen jullie hier mee Marvinnen?
Update:
Bij deze mijn voor shape:
Stats 30-05-2017:
Gewicht: 85.8kg
Taille: 77.0cm
![]()
)
)
Ik noem dit round ja..
@foto.....Zit in de verkeerde sectie denk ik ,maar ik vind dat vetpercentage je gruwelijk mooi staan![]()
Gruwelijk bedankt..doet me goed om te horen!Haha..thanks denk..
True..true. Gewichten is a.d.v de vorige training(en). Echter als ik me sterker voel, pak ik meer gewicht of meer reps..ben ik slapper, vice versa..Vind je VP zoals op die laatste foto echt mee vallen hoor marv. Ja vochteriger dan die foto op die 1e pagina Maarja dan heb je met zo'n vakantie.
Trouwens wat ik mij al een tijdje afvroeg. Jij pent altijd de planning neer met gewichten etc al opgeschreven. Heb je een reden voor dat je het zo aanpakt?
Ik ben in ieder geval niet tevreden