- Waardering
- 6.769
- Lengte
- 1m74
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik ga effe full r*tard gaan met de volgende vraag...
Wat betekent TUT naast je oefeningen @Skatermarvin , die afkorting ken ik nog niet![]()

Te Uitgebreid Tafelen -> Totaal Uitgezette TorsoDat komt door dat huilie huilie de hele tijd over z'n "vakantie-bulk". Hij noemt zichzelf een TUT...![]()

Totally Uber-bloated Tummy ; Tijdelijk Uitgezakte Topatleet
Ik heb op vakantie wel getraind, maar mocht niet echt een naam hebben
Mooie "dikke" training! Niet zo erg om een keer een tijdje niet te trainen en wat meer te eten volgens mij.![]()
But thanks!Yeah!

Vlogen omhoog! Benches ook trouwens!Helemal niet verkeerd die shoulder presses
Dat lijkt best een goede invloed te hebben, ja...
Ik zie het alweer...dat cutten wordt niets, maar de gainz daarentegen door overvol te vreten! Bam!![]()
Wat een vertrouwen..PreciesDat houd ik in mijn achterhoofd als ik op vakantie ga tegen de vet stress!![]()

Uhu...beuken! Zolang het kan..Mooie training.
Waar zo'n mini bulk niet allemaal goed voor is!![]()
Mixed feelings..met hempje aan in de gym zag het er ook wel nice uit...Hoppa gelijk een dikke training! Voelt toch beter dan jezelf uithongeren![]()
Is al beantwoord zie ikIk ga effe full r*tard gaan met de volgende vraag...
Wat betekent TUT naast je oefeningen @Skatermarvin , die afkorting ken ik nog niet![]()

Dit..

Dat komt door dat huilie huilie de hele tijd over z'n "vakantie-bulk". Hij noemt zichzelf een TUT...![]()

Veeg me op hoor

Dit

wahahahaTotally Uber-bloated Tummy ; Tijdelijk Uitgezakte Topatleet

En wat betekent MMC dan? Die heb ik tbh nog nooit gehoord lol
mmmmmmmm mcdonald'sEn wat betekent MMC dan? Die heb ik tbh nog nooit gehoord lol
Kill joy!

It's magic...

):
)

Hij doet ofwel dit ofwel "zo kan ie wel weer" en slotje erop

Ooh f**k..dat vergeet ik steeds..Haha, moest je niet afvallen ipv aankomen?Succes straks met legs!

Mod-power!!Hij doet ofwel dit ofwel "zo kan ie wel weer" en slotje erop![]()
Geen idee...nu wel!