- Waardering
- 8.335
- Lengte
- 1m60
- Massa
- 62kg
- Vetpercentage
- 24%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tja...maar ik moet met mijn gebrek aan massa toch wel redelijk shredded worden als ik enigzins punten wil verdienen met de contest.![]()
neeregels zeggen we in nederland ook gewoon hoor......

jezus, ik zat net nog uit verveling op zo'n vreselijke vrouwenpagina....gaat over niets anders dan regels, manlief *kots*, en hun geweldig grut....owja en klagen.
)Moet je vrouw zijn om mee te doen? Ik klaag namelijk ook heel graag...jezus, ik zat net nog uit verveling op zo'n vreselijke vrouwenpagina....gaat over niets anders dan regels, manlief *kots*, en hun geweldig grut....owja en klagen.
(kwam dus maar gauw richting het geklaag op dbb)
marvins logje stat er ook voor openMoet je vrouw zijn om mee te doen? Ik klaag namelijk ook heel graag...

.Een pieperd is't (zoals ze in twente zeggen)Da's toch ook net een wijf met dat gejank? Sjonge jonge...komen hier 4 miljoen mensen die een moord doen voor zijn fysiek en mevrouw huilt alleen maar
No offense!![]()

Hue hue..
Niet?

Heb je eindelijk iets van kuiten, is het weer niet goed.![]()
Dikke enkels doen mijn kuiten kleiner lijken..Zo ziet het er serieus uit

Die mind-f**k kan ik niet aan denk!Daarom nog 8kg erop plakken.. vet wordt jr toch niet...zit alleen in je hoofd..
dit dus!
jezus, ik zat net nog uit verveling op zo'n vreselijke vrouwenpagina....gaat over niets anders dan regels, manlief *kots*, en hun geweldig grut....owja en klagen.
(kwam dus maar gauw richting het geklaag op dbb)
wat voor pagina's bezoek jij dan?Thanks Sanca!

Moet je vrouw zijn om mee te doen? Ik klaag namelijk ook heel graag...
Nederlandse gewoontes..
Da's toch ook net een wijf met dat gejank? Sjonge jonge...komen hier 4 miljoen mensen die een moord doen voor zijn fysiek en mevrouw huilt alleen maar
No offense!![]()
Sorry!!
Whahaha...ik moet zeggen dat ik me net in de gym wel awesome voelde! Supersterk..zieke pomp en flinke size!Jongens jongens kalm niet zo haten, Marvin is stiekem gewoon enorm trots op zijn bulk gains maar wil natuurlijk niet te stoer gaan doen dat hij op zo'n korte tijd even 8kg full natty bulking muscle gains maakt dus daarom doet hij nu alsof hij klaagt voor zijn leven. Diep vanbinnen zijn we allemaal jaloers op deze man zijn vakantiegains.

in piep groag..
Man, man, wat lekker!!!
), 8 (TUT & MMC)
)
)
)
)
)
), 15 (hammer curl..TUT & MMC
)
smerige pomp!)
)

Dat lijkt best een goede invloed te hebben, ja...
Mooie "dikke" training! Niet zo erg om een keer een tijdje niet te trainen en wat meer te eten volgens mij.![]()
De trainingMan, man, wat lekker!!!
UB1:
Incline benchpress:
30kg: 10
50kg: 8
60kg: 6, 6 (warmup)
70kg: 8 (easy!), 8 (hard!), 8 (top MMC), 8 (TUT & MMC)
Ze vlogen omhoog!
Dumbel shoulder press:
16kg: 10 (warmup)
22kg: 6
26kg: 10 (whut?!), 10 (gains!!), 8 (TUT & MMC, wat een schouders! rond en vol)
Pulldown:
40kg: 10 (warmup)
54kg: 15, 15 (2f.)
Dropset: 61kg-->54kg-->40kg: 5, 4, 14 (pomp)
Alles met goed TUT & MMC
Single arm Cable row:
24.5kg: 8 (warmup, easy!)
28kg: 10 (sterk!)
31.5kg: 7 (1f.), 6 (laaaange TUT)
Rope pushdown:
10kg: 10
12.5kg: 8 (warmup)
15kg: 15, 17 (heerlijk)
17.5kg: 18 (3f. deze pomp!!)
Superset met:
Dumbel curl:
8kg: 10 (warmup)
12kg: 15, 15, 15 (lekker!!), 15 (hammer curl..TUT & MMC
)
Extra, Cable fly's (high puley):
10kg: 15 (warmup..)
15kg: 15 (3 bent over..), 15 (beuken!)
10kg: 10 (reps in 3 stappen..smerige pomp!)
Extra, Incline pushups (tricep focus):
Bw: 15, 15 (lekker!!)
Rating:![]()
![]()
(Wat een heerlijke training! Ondanks de ontevredenheid over mijn vochtbuikje wel erg tevreden met de pomp en brute shape!)![]()

Dat houd ik in mijn achterhoofd als ik op vakantie ga tegen de vet stress!

Time Under Tension