- Waardering
- 6.769
- Lengte
- 1m74
Maar de getunde GSI is wel de boosdoener?

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Mijn vorige auto was een Golf 4 met tuning, ik ben dan ook een pauper, I guess.

205 GTI crew checking inYou Sure are
Ik heb nog een Peugeot 206 gti gehad met tuning, zalige wagen![]()
en ooit een Mercedes 300CE, those were the days...Niet neet maar ik denk een andere Rene (@Rambo1 ??)Dus de vrijdagrel gaat over het feit dat @neet61 een Opel GSI heeft die hij heeft laten tunen ? Dat begrijp ik er uit want ik heb geen facebook dus kan het daar niet volgen.
Matige rel @Skatermarvin , ik ben beter gewend in je log
Effe wat nieuwe emoticons er bij zwieren:
Deze is trouwens mijn favoriet![]()

Niet neet maar ik denk een andere Rene (@Rambo1 ??)
Wordt verwarrend om hier FB discussies te citeren![]()

Ik zag op facebook wel een opel gsi getuned voor bij komen van een dbber idd, wie het was weet ik niet meer. Zag er wel paupers-stylo uit. No offence als je dit leest xx

Hamstring activatie bij squats? Doe ik nou iets verkeerd/anders of jij?

Dit dus..Man man was maar een geintje op FB zeg....jeez...leuke auto idd maar nu wordt het gewoon een tuner/pauperbak![]()
Hier ook zoutfreak.... en noppes aan vocht vasthouden...
Denk niet dat ik het uit zou moeten rekenen.. zal wss +10 gr zitten soms.![]()
zout = goud!Het regent emoticons..
Arr!!

Nee, ging niet over Neet. ..maar wel over een tuner GSIDus de vrijdagrel gaat over het feit dat @neet61 een Opel GSI heeft die hij heeft laten tunen ? Dat begrijp ik er uit want ik heb geen facebook dus kan het daar niet volgen.
Matige rel @Skatermarvin , ik ben beter gewend in je log
Effe wat nieuwe emoticons er bij zwieren:
Deze is trouwens mijn favoriet![]()

Ik doe waarschijnlijk iets verkeerd..Hamstring activatie bij squats? Doe ik nou iets verkeerd/anders of jij?
Hoewel..squatten zonder hamstrings natuurlijk niet kan. Maar het viel me gewoon p dat ik voornamelijk hamstrings voelde toen ik een lange TUT gebruikte..(concentrisch)Uhu..

Wel van de rel buiten DBB om..hoewel..hij is wel member, maar niet heel actief..
JupMijn vorige auto was een Golf 4 met tuning, ik ben dan ook een pauper, I guess.
ook pauperYou Sure are
Ik heb nog een Peugeot 206 gti gehad met tuning, zalige wagen![]()

Die mercedes ook echt205 GTI crew checking inen ooit een Mercedes 300CE, those were the days...

Nope..ook niet de andere ReneNiet neet maar ik denk een andere Rene (@Rambo1 ??)
Wordt verwarrend om hier FB discussies te citeren![]()

Arrr!
Dit dus...Nee ook niet, ik reageerde ook op de post, net als Marv. Maakte een geintje en werd gelijk verwijderd door diegene
Man ik ga toch geen corsa pimpen![]()
Zal ik hem taggen?Ik zag op facebook wel een opel gsi getuned voor bij komen van een dbber idd, wie het was weet ik niet meer. Zag er wel paupers-stylo uit. No offence als je dit leest xx

Mogelijk...

MMC jonguh!
Gaan we nu over auto's en FB lullen? Dit is toch een contest voor bodybuilders
Stelletje paupers, straks het wie heeft de langste poll hier?
Man man man![]()
Het is niet mijn schuld..nou ja, een beetje dan!Hey pas op hè! Ik vraag een logban aan en verwijder je van facebook..beetje mijn droomauto belachelijk maken!

Nog niks gepland, maar ga vanavond naar festival Zomerkriebels en morgen naar Parkbeatz als het weer meewerkt. Op Parkbeatz wil het nog weleens een zooitje worden qua eten..heb daar weleens op 1 dag 4 vietnamese loempias, friet en twee wafels met slagroom e.d gehaald..
oja...en churro's..
) + grapefruit
)Eens, kan nogSchijtfestival, gewoon met ons meegaan vuile afhaker![]()

Whahaha..Dat festival is een last-minute besluit geweest. Heb wel oproepdienst, maar het risico dat ik opgeroepen wordt in de avond is minimaal..Schijtfestival, gewoon met ons meegaan vuile afhaker![]()
Mijn vriendin moet overdag werken..maar dit was wel een goedkoopje ja.. 16 euro voor twee personen via ticket swapHaha 2 voor de prijs van 1 dus dan ook maar alleen vanavond gaan?![]()

Heb al getraind..n overal kramp..ik word er niet goed van!