Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ga voor goud!!!!!!!Whahaha..Dat festival is een last-minute besluit geweest. Heb wel oproepdienst, maar het risico dat ik opgeroepen wordt in de avond is minimaal..
Mijn vriendin moet overdag werken..maar dit was wel een goedkoopje ja.. 16 euro voor twee personen via ticket swap
Heb al getraind..n overal kramp..ik word er niet goed van!
Maar mannen (@vntl @RFFNCK @Jasenko @flexx123 ) have fun en eetse straks! VREET DIE HELE TENT LEEG VERDOMME!
fixedWE GOOIEN DIE SUSHI DOOR JE STROT!!
Oh nee wacht ..

Precies!!
Scoopje d'r bij?
HOPPA!!!

), 10 (lekker!), 10 (explosief!
)
)
), 10 (hnnng!)
)
)
)
)
), 10 (nipt!)
)
)
)Dat doe ik morgen wel..Eindelijk een beetje volume
nu mag je direct 500 kcal extra eten bro

Mijn kant opgooien graag!

De mijn e mag je ook hebben..vieze sushi!
Eigenlijk wel..staat er ook onder. Maar geloof me..dit was wel genoeg. En uiteraard die 40kg met maximale MMC..Sorry, maar 10x40 + 10x50 + 10x70 kg is toch niet de 3x10 reps van Frank Zane? Die eersten zijn alleen opwarm gewicht lijkt me.

Deal!Doe mij de sushi en sashimi maar. Mag jij de frituurzooi met gluten hebben!![]()

O was het met maximale MMC, dat verandert de zaak ....Eigenlijk wel..staat er ook onder. Maar geloof me..dit was wel genoeg. En uiteraard die 40kg met maximale MMC..![]()

Heb ik er een nieuwe hater bij hier..Goeie pan pizza
O was het met maximale MMC, dat verandert de zaak ....mmmm ... may be not .....

)
)Had je een sample van de vanille of Classic? Die vanille is echt super.De mijn e mag je ook hebben..vieze sushi!
Eigenlijk wel..staat er ook onder. Maar geloof me..dit was wel genoeg. En uiteraard die 40kg met maximale MMC..
Protein panncake is aardig gelukt. Had weer niet het geduld er twee van te maken..dat ding was zo veel te dik
![]()
Edit: @flexx123 eindelijk je sample gebruikt..wel extra whey en een halve banaan toegevoegd![]()
Classic, maar had er zelf 20g vanille isolaat bij gedaan..Had je een sample van de vanille of Classic? Die vanille is echt super.
Nee hoor, geen hater. Wel iemand die (altijd al) heel sceptisch is over het belang van MMC. Het gaat gewoon om de kilo's die je trekt, uiteraard wel met goede vorm, maar dat is een voorwaarde.
Beetje op het tempo van dit nummer (op de achtergrond):

Ook wel fijn hoor..iemand die niet alleen zegt dat een training goed is. Echter geloof ik wel in MMC..Nee hoor, geen hater. Wel iemand die (altijd al) heel sceptisch is over het belang van MMC. Het gaat gewoon om de kilo's die je trekt, uiteraard wel met goede vorm, maar dat is een voorwaarde.
Ehm..
Al vind ik het wel een lekker nummer..