- Waardering
- 39.166
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 110kg
- Vetpercentage
- 6%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mocht niet klagen!
Thanks..dat heb ik nodig

73 pagina's verder en nog zit die spuit er niet in..
![]()
komop komop nou!

Zit 'ie ook aan de S4 dan? Dat schijnt nachtblindheid te veroorzaken... die zit natuurlijk 's-nachts in de rukbunker achter zijn schermpie![]()
nee volgende keer misschien over paar wekenDaar weet ik dan weer niks van...Zit 'ie ook aan de S4 dan? Dat schijnt nachtblindheid te veroorzaken... die zit natuurlijk 's-nachts in de rukbunker achter zijn schermpie![]()
Tja..ik had ervoor pas 1000kcals op en heb dansjes gedaan van 17:00 tot 21:30...Die wafel, ik vind helemaal mooi!
Dat lukt mij trouwens nou nooit, cheaten en de dag erna de weegschaal terug zien lopen![]()
Gewoon niet meer stoppen
Eenmaal begonnen is geen weg meer terug zie ik al..

Tja...verjaardagen, jubilea, gehaalde targets..you name it

#rotleven
Ik betwijfel het of cutten sneller gaat...denk wel dat je met die middelen mogelijk nog wat massa pakt in de cut..Met Ostarine en Cardarine combi? Effe lekker cutten...gaat sneller dan die Clen shit van @Skatermarvin volgens mij![]()
Tja...verjaardagen, jubilea, gehaalde targets..you name it![]()
.

Zit je nou dagelijks gebak te vreten terwijl je aan de clen zit? Godsamme.
Niet dagelijks...hoewel..
Wel regelmatig. Veel werknemers die lang in dienst zijn. 15 jaar, 25 jaar etc. Maar bijvoorbeeld ook stagiaires die weg gaan trakteren of wanneer er een nieuwe fabriek wordt geopend etc etc...altijd reden voor taart hier

Niet dagelijks...hoewel..
Wel regelmatig. Veel werknemers die lang in dienst zijn. 15 jaar, 25 jaar etc. Maar bijvoorbeeld ook stagiaires die weg gaan trakteren of wanneer er een nieuwe fabriek wordt geopend etc etc...altijd reden voor taart hier![]()
.Klopt...zonder taart verrichten we niks hier!Taart is gewoon de beloning van alles wat er gebeurd daar bij jullie.

) 

) 

), 8 (idem..) 

), 8 (lekker!
) 

) 

)