Fitness Seller

Mass Confusion

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.301
klussen en in tuinen werken

• #2.302
net nog lekker gezwommen ik denk tegen de 800 met + 5 km HITT fietsen @ 28-30 kmpu toen bekaf 5 km @ 23 kmpu.
omdat ik de benen maar 1 keer in de week train doe morgen extra setjes wel zin in hopelijk mijn knie ook :D

ik ga voor een PPL schema 5 dagen in de week en 2 dagen complete rust.
op goede dagen ga ik verder fietsen dan op slechte dagen echt op gevoel.
ik begin donderdag met werk dus dan zal alles ook wel wat minder worden maar ik ben blij dat ik weer wat kan doen. 7 jaar niet gewerkt dus is een grote stap.
en dan hoop ik volgende jaar weer een betaalde baan te hebben. (work in progress)
Goed bezig. :thumb: Kan je het een beetje opbouwen, of meteen volle bak weer?

• #2.305
het is weer zo'n nacht vaak wakker en nu klaar wakker achja dan maar ffn lekker rustig opstarte :D

• #2.306
zo productief geweest, huisje schoongemaakt en lekker hard gefietst door het donker heen afstand 22 km gemiddeld 25 kmpu.
om 7 uur naar de sportschool voor legs + hellingelopen (poging doen iig)

• #2.307
legs/calves/abs

stiffed bb deadlift
3x60
3x90
3x110
3x130
8x150
6x160
5x180 PR

bb squats - 50 procent rom want bij het diep buigen immense pijn in meniscus.
3x60
3x100
3x140
3x160
3x180
12x200
8x220 PR met deze rom
6x240 PR met deze rom

adductors 10 sets 10x20x125 (allemaal clustersets)

calves on lp 3x30x100 heel traag en hold

rope crunch
3x15x45

side cable abs
3x15x20

decline legraises
3x15xbw

cardio: 35 min hellinglopen @ 10% drijfnat. zo even boodschappen halen en vanmiddag weer fietsen + zwemmen.

morgen push2 donderdag pull2 en dan 4 dagen complete rust wel fietsen/wandelen maar geen kracht.

Laatst bewerkt:
  • #2.308
20 min gezwommen kon wel 40 min maar was best koud dus vervolgens 20 km gefietst @ 25 kmpu

• #2.311
extra cardio bij onrust

60 min lopen @5% @5kmpu
20 min crosstrainer lage weerstand (LISS)

ik heb nu al blaren gelukkig heb ik nieuwe schoenen besteld met gel zooltjes zodat ik beter kan lopen en in de toekomst weer hardlopen als ik 10kg van mijn gewicht af heb.

Laatst bewerkt:
  • #2.313
Heb je die inlegzooltjes gekocht wat ik zei of andere ?
ik heb asics schoenen besteld met op maat gemaakte zootjes volgens die verkoper moet het dan goed gaan ze hebben alles gemeten. mocht het niet goed zijn mag ik andere uitzoeken. maar bedankt voor tip kan ik altijd nog als extra kopen :) >

ik heb asics schoenen besteld met op maat gemaakte zootjes volgens die verkoper moet het dan goed gaan ze hebben alles gemeten. mocht het niet goed zijn mag ik andere uitzoeken. maar bedankt voor tip kan ik altijd nog als extra kopen :) >
Heb ik ook Asics Gel-Kayano 29. (brede wreef)

• #2.315
overigens morgen wil weer even kijken waar mijn grens ligt nu naar de corona met lange afstand fietsen. ik wil minimaal 70 km.
morgen vroeg eerst PUSH workout

• #2.316
weer vroeg wakker 2 uur klaar wakker achja boeit mij ook niet zo ik heb huisje al weer schoon en net 15 km alvast gefietst.
straks push in de gym.

• #2.317
shape gaat weer de goede kant op ik denk 1 week knallen en dan zit weer op oud niveau.
gewicht is gedaald naar 126 kg ik ga door met cutten tot 120 en dan clean bulk en dan begin in januari met een diepe cut tot de zomer.
ik heb ook beloofd foto's te maken maar ik vindt mezelf te dik en ben heel onzeker door trauma's dus die foto's moetten jullie nog even op wachten. :)

• #2.318
waardeloze training kom ik om 7 uur bij sportschool is die nog dicht 15 min gewacht nog niemand toen maar gaan lopen 5 km ongeveer en toen was de sportschool wel los.

ik dacht dat ik snel op oud niveau zat maar daar ben ik nog lang niet .

training push minimal

incline smith press
5x100 -> bankje stond op 60 graden niet gezien voelt het direct in de schouder maar daar zat zeker nog meer meer in.
15x90

smith shoulder press
15x60
8x80

incline pronated db fly
2x10x26

incline pullover giantset
50x40

decline fly/press
2x20x26

db side raises
2x25x12

incline french press
2x8x26

db extensions
2x8x22

flat chest press zeer gevoelig dus licht
2x15x60

baal er van dat het niet zo ging als normaal maargoed ik heb ook 2 weken corona gehad heeft wel wat met mijn kracht gedaan.
en schouder issue blijft hoe dan ook bestaan kan ook wel komen door het zwemmen van gister.

de workout was prima lekker kort

Terug
Naar boven