HardcoreMachine
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 3.698
- Lengte
- 1m94
- Massa
- 119kg
- Vetpercentage
- 18%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Goed bezig.ik ga voor een PPL schema 5 dagen in de week en 2 dagen complete rust.
op goede dagen ga ik verder fietsen dan op slechte dagen echt op gevoel.
ik begin donderdag met werk dus dan zal alles ook wel wat minder worden maar ik ben blij dat ik weer wat kan doen. 7 jaar niet gewerkt dus is een grote stap.
en dan hoop ik volgende jaar weer een betaalde baan te hebben. (work in progress)
nee we gaan het heel langzaam opbouwen en kijken hoe dat gaat.Goed bezig.Kan je het een beetje opbouwen, of meteen volle bak weer?
``dus``20 min gezwommen kon wel 40 min maar was best koud dus vervolgens 20 km gefietst @ 25 kmpu

er moest eigelijk staan dus anders het gevoel krijg dat ik kramp krijg en ga verzuipen haha

ik heb asics schoenen besteld met op maat gemaakte zootjes volgens die verkoper moet het dan goed gaan ze hebben alles gemeten. mocht het niet goed zijn mag ik andere uitzoeken. maar bedankt voor tip kan ik altijd nog als extra kopenHeb je die inlegzooltjes gekocht wat ik zei of andere ?
![]()
MYSOLE® Special Multisorb - Inlegzolen voor schokdemping, drukverdeling en... | bol
MYSOLE® Special Multisorb - Inlegzolen voor schokdemping, drukverdeling en drukontlasting - 1 paar - Maat 41. De Mysole Special Multisorb heeft een...www.bol.com
>Heb ik ook Asics Gel-Kayano 29. (brede wreef)ik heb asics schoenen besteld met op maat gemaakte zootjes volgens die verkoper moet het dan goed gaan ze hebben alles gemeten. mocht het niet goed zijn mag ik andere uitzoeken. maar bedankt voor tip kan ik altijd nog als extra kopen>
wie op deze site vind zichzelf nou niet te dik..... ik denk 95% welik heb ook beloofd foto's te maken maar ik vindt mezelf te dik en ben heel onzeker door trauma's dus die foto's moetten jullie nog even op wachten.

1.94wie op deze site vind zichzelf nou niet te dik..... ik denk 95% wel
hoe lang ben je eigenlijk?