AndroidHealthClinic

Mass Confusion

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.721
Ik slaap sinds dat ik cut echt slecht max 5 uurtjes per nacht en wel 5 keer wakker.
Omdat ik zo moe ben ga ik meer koffie drinken ik ga bij deze dus alleen in de ochtend koffie drinken en niet de hele dag door.
Hopelijk wordt mijn slaap dan ook beter anders weer even naar de psychiater.
Ik wil geen slaap pillen want dan ben ik de hele dag duf in de kop.
Maar we geven niet op want het gaat nu net zo lekker met afvallen.
Ik ga nu naar de gym voor een easy fullbody workout en even helling lopen, vanmiddag fietsen.

• #2.722
Het is ander soort training geworden want het was al goed druk dus ik heb er HITT fullbody van gemaakt hoge intesiteit.

Gewichen zijn niet belangrijk bij dit schema alles hieronder is achter elkaar gedaan zonder rust :

- High cable row 3x15-30 reps
- Cable latkickback voor lats 3x15-30 reps
- Incline cable press 3x15-30 reps
- Decline cable press 3x15-30 reps
- Cable side raises 3x15-30 reps / geen rear delt want die is nog gevoelig.
- Cable pushdown 3x15-30 reps
- Cable curl 3x15-30 reps
- Hamstring legpress 3x15-30 reps
- Small stand legpress 3x15-30 reps
- Calve raise on lp 3x15-30 reps

20 min incline walk van 5% tot 12% @ 5 kmpu.

=> straks LISS fietsen even geen HITT cardio meer wan ik heb weer iets last van knie.

• #2.723
Mijn fietspak en trainingsbroek waren in de was dus met korte broek gaan fietsen beetje koud dus is het toch geen LISS training geworden.
20 km gefietst in iets van 45 min. ging wel lekker niet echt veel last van knie alleen berg opwaarts steken dus even oppassen morgen wel echt een LISS langere afstand fiets training.

• #2.724
Vannacht langer geslapen maar vandaag niet echt fit. eerst even huis schoonmaken en daarna LISS fietsen.

• #2.725
30 km gefietst gemiddeld 22 kmpu. Morgen fullbody medium + HiTT sessie incline walk

• #2.726
Wandelen gewoon rustig afstand 7 km.
edit het was volgens samsung health app 11 km. ging wel lekker, nu eten en dan op tijd naar bed.
morgen weer fullbody medium en even een dagje rust m.b.t cardio.
ook even aankijken of ik morgen de benen wel ga trainen want knie pijn is weer terug niet ernstig maar wel steekjes, dat is een teken.
als ik ze morgen niet ga trainen ga ik vrijdag de benen in de fullbody training uitgebreider trainen.

Laatst bewerkt:
  • #2.727
Goed geslapen vannacht :D door wekker heen geslapen dus vandaag rustdag m.b.t cardio straks wel fullbody medium reps.
Ik ga ook even minder zwaar trainen want low rep fullbody training zijn echt te zwaar nu met de helft minder eten en cardio.
Daarom hou ik de richtlijn aan tussen 50% en 70% trainen maar dan wel met correcte uitvoering en minder rust tussen de sets voor meer vetverbranding.

Laatst bewerkt:
  • #2.728
Fullbody high intesity.
Max 10 sec rest betweens sets

Everything in smith

Stiffed deadlift
30xbar
20x50
15x90
12x110

Squats
30xbar
20x80
15x120
12x140

Yates row
20x60
15x90
10x110

One arm row
(no rest)
3x15x60

Standing mp
3x15x50

Floor press
20x50
15x90
12x110

Cable station :

Cable side raises one arm
(*no rest)
3x15x10 (to heavy a little pain in right shoulder) next time 5kg

One arm Incline cable fly with hold
(no rest)
3x20x10

Cable extensions one arm
(no rest)
3x20x10 ds 30x5

Cable curl one arm dropsets*
12x25 ds 15x17.5 ds 20x12.5

Session time: 25 min.

Body weight : 112 kg :D

Laatst bewerkt:
  • #2.729
Ik probeer t/m de zomer dit vol te houden en dan ga ik weer clean bulken om de verloren massa weer terug te winnen en dan ga ik ook weer 5 daags split schema hanteren en niet meer dan 500 kcal boven onderhoud. Cardio blijf ik heel mijn leven doen om mijn ei kwijt te kunnen en het is beter voor mensen zoals ik om in de buitenlucht lekker te fietsen of te wandelen. Ik kan ook niet wachten om in de buitenlucht weer te zwemmen, nog even geduld want het water is nu echt te koud .

Ik probeer t/m de zomer dit vol te houden en dan ga ik weer clean bulken om de verloren massa weer terug te winnen en dan ga ik ook weer 5 daags split schema hanteren en niet meer dan 500 kcal boven onderhoud. Cardio blijf ik heel mijn leven doen om mijn ei kwijt te kunnen en het is beter voor mensen zoals om in de buitenlucht lekker te fietsen of te wandelen. Ik kan ook niet wachten om in de buitenlucht weer te zwemmen, nog even geduld want het wat is nu echt te koud .
De plassen en beken zijn nu kouder dan de zee.

• #2.731
Morgen LISS cardio, vrijdag fullbody (dropset) kijken of dat lekker voelt ik wil zoveel mogelijk variatie anders vindt ik bodybuilding maar een een saaie sport. Zaterdag HITT korte afstand fietsen interval ; snel/traag/snel/traag/snel, Zondag ga ik na de stad dus dat wordt weer een vorm van LISS indien ik dat kan, soms heb ik daar het geduld niet voor :D

Laatst bewerkt:
  • #2.732
Weer een slecht geslapen maar gelukkig wel aardig fit! Vandaag even naar de barber shop want die baart van mij is flink gegroeit , veelste lang daarna even op bezoek bij mijn ouders en alles op de fiets ik gok op zo'n 40 km , wel erg mooie route dus wel zin in.
Het wordt een combinatie van LISS en kleine stukjes HITT. Vrijdag weer fullbody even kijken of nieuwe oefeningen kan doen.

• #2.733
eindstand 45 km gefietst en 5 km gelopen in het bos met de hond.

Ik ga het volume van mijn fullbody bijstellen van 3 sets per oefening naar 2, de reden is dat merk dat ik niet volledig herstel.

cardio gaat ook meer omhoog want de zomer is er eerder dan je denkt.

gw is bijna op , ik ga geen sarms meer kopen.

• #2.734
Goedemorgen weer eens midden in de nacht wakker, even blijven liggen en nu toch maar weer opgestaan en lekker rustig opstarten.
vandaag staat er een fullbody op het programma en HITT hellinglopen + LISS fietsen.
Ik merk dat ik wel redelijk snel droger wordt vergeleken met vroeger maar ik ben ook aardig wat spiermassa kwijt.
Maar dat heb ik er wel voor over :D Die spieren bouw ik wel weer na de cut snel op. :D fijne dag mensen

• #2.735
Fullbody + HITT
Iets meer rust tussen sets want ik heb duidelijk minder energie, ik had vannacht ook al hele huis schoongemaakt:
(ongv 30 sec rust)

Alles in de smith:
stiffed deadlift 5cm under knee
20x90
14x110

squats
20x120
15x160

yates row
15x90
12x110

one arm row
15x60
10x70

incline press
2x15x90

mp
15x60
10x70

decline cable fly /bent over and hold/one arm
15x21
12x31

rope extensions
2x15x31 elbows in

rope hammer curls
2x15x31

one arm bent over cable concetration curl
15x15
8x21

seated dipmachine
30x50
20x80 with hold

10 min helling lopen @15% @7kmpu
10 min easy walk

tijd: 55 min

straks LISS cardio

volgende week ga ik meer rust nemen tussen sets en ook weer even wat zwaarder.

Laatst bewerkt:
Ik ga het volume van mijn fullbody bijstellen van 3 sets per oefening naar 2, de reden is dat merk dat ik niet volledig herstel.
Ja, met jouw enorme trainingsvolume, het afvallen en mogelijk de medicijnen, moet je echt wel je herstel in de gaten houden. Dus, goede actie denk ik!

Als je je verveelt, kun je bij mij ook komen schoonmaken. Wel minirokje verplicht :D

• #2.739
Net terug van nieuwe fiets route , afstand 42 km , gemiddeld 22 kmpu.
Morgen grote wandeling maken, zondag echt complete rustdag en even high carbs.

• #2.740
Volgende week toch maar even wat lager in volume en reps met meer rust tussen de sets.
Die week daarop weer hoge intensiteit , beetje afwisseling houdt het leuk.
Ik ben volgens de weegschaal in sportschool 15 kg afgevallen in 14 weken waarvan 6kg spiermassa :( ik oog ook echt minder buff.
Daarom ga ik over 2 maanden toch een stand alone cycle van lgd4033 @(low dose 8 mg) voor 12 weken draaien om toch weer wat extra kracht en massa te kunnen gainen tijdens het afvallen. Ik vindt dit de beste sarm voor massa en kracht met weinig sides.

Terug
Naar boven