MuscleMeat

Mass Confusion

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.221
Hitt upperbody
arm om arm direct door geen rust

pulldown
20x30
10x30

high cable row
20x30
10x30

incline cable press
15x30
8x30

decline cable fly
15x30
10x30

side raises
15x15
12x15

one arm push down
2x15x20

high cable curl
2x15x20

15 min en klaar, lekkere training en pumped up nu

zondag low reppen nu al zin in , kan ik meer mijn ei kwijt dan bij hitt trainingen maar zo op deze manier is afwisseling wel leuk en niet te lang per sessie fijn voldaan gevoel al met al :D straks nog ffn een duik nemen :D

• #3.222
2x50 meter pauze tussen in alleen met armen zwemmen echt zware oefening is dat zeg maar ik heb wel idee dat mij krachttraining nu ook mede hierdoor voorruit gaat. kracht in mijn armen gaat flink omhoog nu ik dit doe :D

• #3.223
pfoe dronken nu een koude douche :D

• #3.225
koolhydraten gaan omlaag , vetten ook , ik ga weer rustig beginnen met een lange cut.
fotoshoot kan ik helaas niet betalen want mijn fiets moet nieuwe versnellingen hebben en dat is ook een duur grapjes.
dus doe ik hem later dan gepland misschien maar beter ook want ik ben toch wat meer vettiger dan 2 maanden geleden.

klein griptraining

3x20 sec deadhang
3x50 meter x80kg farmerwalk fasted
3x30sec x110 kg static hold
reverse cable curl 3x6x40

comments: ik begin het trainen weer leuk te vinden dus we zijn op de goede weg, misschien over paar weken toch weer naar 5 daagse split programma even kijken waar ik de beste resultaten mee boek.
Zondag veel koolydraten want ik wil even lekker zwaar gaan op fullbody max 5 herhaling maar meer in de range van 1-3 reps. maar is lastig want ik train pas net weer een week dus weet nog niet goed wat mijn 1RM is.
Kwestie van uitzoeken en meerdere setjes draaien als "feeder set"

Mss een idee om mee te doen met de co tedt hier op t forum. Leuke prijzen te winnen en een motivator

• #3.228
ik krijg bezoek dus morgen fullbody

• Like
Waarderingen: horn
  • #3.231
fullbody heavy

stiffed bb deadlift
3x3x170

squat sumo
3x3x215

yates row
3x3x155

one arm
3x3x90

incline bench press
3x3x150

smith shoulder press
3x3x115

floorpress medium grip
3x3x150

db side raises egypt style
3x8x26

v-pushdown
3x15x40

v-curl cable
3x15x40

ging lekker

fullbody heavy

stiffed bb deadlift
3x3x170

squat sumo
3x3x215

yates row
3x3x155

one arm
3x3x90

incline bench press
3x3x150

smith shoulder press
3x3x115

floorpress medium grip
3x3x150

db side raises egypt style
3x8x26

v-pushdown
3x15x40

v-curl cable
3x15x40

ging lekker
Wat zijn Egypt style side raises?

• Like
Waarderingen: horn
  • #3.233
hangend

• #3.236
gewicht is enorm gestegen ik weeg nu 133 kg dus de cut gaat vanaf maandag weer aan voor eenn lange tijd todat ik weer op 110 kg zit dat vindt ik mooi doel.
zal wel meer dan 3 maanden duren maar dat heb ik wel voor over. tevens ga ik weer iets meer reps draaien op de fullbody 4-6 reps is the goal. 1x in de 2 weken low rep 1-3 reps.

gewicht is enorm gestegen ik weeg nu 133 kg dus de cut gaat vanaf maandag weer aan voor eenn lange tijd todat ik weer op 110 kg zit dat vindt ik mooi doel.
zal wel meer dan 3 maanden duren maar dat heb ik wel voor over. tevens ga ik weer iets meer reps draaien op de fullbody 4-6 reps is the goal. 1x in de 2 weken low rep 1-3 reps.
WTF ?
Dacht dat het zo goed ging nu met trainen en meds :sad:

Dat heb je snel gedaan!

• #3.239
Ik eet voor 80 procent strikt. En nooit meer dan 3000 kcal ,Maar ik heb nu inplaats van 1 dikmakend med naar 3 medz gegaan.
Ach hebben we weer een doel :) Gewicht komt wel weer ik ben een stuk stabieler.

Laatst bewerkt:
  • #3.240
ik merk dat ik bij 3 dagen in de week nog niet volledig hersteld ben van de fullbody training dus ik hou het komende weken op 2 fullbody traininigen per week.

Terug
Naar boven