MuscleMeat

massavorming bij powerliften

musclelicious

Cool Novice
Waardering
0
sinds deze week ben ik begonnen met powerliften
enkele powerlifters uit de gym die tevens wedstrijden doen vroegen me een dag mee benen te trainen en wat ze zagen moet ze blijkbaar bevallen zijn want ze vroegen me verder mee te doen met ze dus vanaf deze week lekker gaan powerliften

deed al enkele weken bill starr en dat beviel me super vandaar dat ik ook niet twijfelde in te stemmen op hun vraag

het enige waarover ik info mis is hoe het zit met de massavorming, ik wil nog steeds bijkomen in massa, gebeurt dit ook met powerliften en zijn er sommige dingen waar ik op moet letten zodat ik toch nog steeds groter kan worden

alvast bedankt gasten

Je kunt zeker nog massa pakken als je traint als een powerlifter. Alhoewel de lage reps (5 en minder) wel wat miner optimaal zijn voor hypertrofie.

• Topic Starter Topic Starter
dus massa komt er zeker nog bij te pas, das het enige knelpunt dat ik erin zag maar als ik weet dat dit steeds blijft komen steek ik lekker nog een extra tandje bij

Powerlifters zijn buff.

hahaha t zou maar al te gek zijn moest je geen spiermassa bijkomen op pl-schema!

Als je zorgt dat je goed eet, zul je zeker ook massa bijkomen!

Good lord wat krijgen we hier nog allemaal binnen

nu dus iemand die niet weet of je door te squatten, bench pressen en deadliften wel massa kunt kweken, maar die aan zijn andere posts te zien wel al flink aan het kuren is...

oooh broeder

Wheheheh idd.
Als je ook goed rondkijkt op dit board zie je dat gemiddeld de beste gains worden gemaakt juist door de mensen in het pl gedeelte!!

ik ben na een jaar niksdoen ook begonnen met bill star en ik heb nog nooit zoveel definitie in mn benen gehad als nu! ik zie ze echt elke week groeien. gewoon op letten dat je goed eiwitrijk blijft eten zoals in een bb dieet dan win je zeker massa

nu dus iemand die niet weet of je door te squatten, bench pressen en deadliften wel massa kunt kweken, maar die aan zijn andere posts te zien wel al flink aan het kuren is...

oooh broeder

:roflol:

Zal wat worden met de toekomstige opwarming v/d aarde.

• Topic Starter Topic Starter

oooh broeder

chill effe gast, tuurlijk weet ik dat je van pl massa gaint ik vroeg gewoon of ik ergens op moest letten om verder massa aan te bouwen

wat dat kuren betreft, heb nog niet gekuurd maar informeer ernaar omdat ik er wel interesse in heb

so cut the crap and go bother someone else

chill effe gast, tuurlijk weet ik dat je van pl massa gaint ik vroeg gewoon of ik ergens op moest letten om verder massa aan te bouwen

wat dat kuren betreft, heb nog niet gekuurd maar informeer ernaar omdat ik er wel interesse in heb

so cut the crap and go bother someone else

tuurlijk ga je wat massa kweken maar niet zoals bodybuilders dat doen, ik heb nog geen 1 pler gezien die echt groot en massief was, daar in tegen zijn strongman gasten wel erg massief

Terug
Naar boven