Fitness Seller

massavorming bij powerliften

weet je wat nog het grappigste is.....
de meeste hier die aan BB doen zijn niet eens groot hebben wel de grootste bek kuren zich helemaal ziek geven af op pwl maar sterkste man is natuurlijk helemaal het einde en slaan nog geen deuk in een pakje boter.

maar als pwl zul je nooit massa aanzetten .......whahahahaha

:thumbup:

Al ben jij ook maar een klein mannetje natuurlijk! ;)

Ik las in het bb-hok dat de meeste powerlifters zijn rond hun 35e invalide zijn:angstig:

Deadlift beter vervangen door hypers en leg curl ;)

Klopt, ik ben 36 en heb een scootmobiel omdat ik te dik geworden ben om zelfstandig te kunnen lopen.

hahaha, ik kan me voorstellen dat je vrouw je ook niet overal heen wil duwen in een rolstoel :D

maar het deadliften was het wel waard neem ik aan?

There is no need to be alive, if u can't do deadlift

pffff wat kan ik zeggen

Misschien niet omdat je te dik bent maar ik hoef je toch niet te herinneren aan een 170kg floor press van een paar dagen terug. Daar was je bijna scootmobiel waardig geworden :D

Oef au die is onder de gordel :D

Maar wel grappig, volgens mij zitten de grootste gasten (actieve leden) hier in het powerlift honk...Maarja jullie hebben gelijk ik ben ook een klein mannetje...ik zou eigenlijk moeten gaan bb-en om echt groot te worden!

oefening au die is onder de gordel :D

Maar wel grappig, volgens mij zitten de grootste gasten (actieve leden) hier in het powerlift honk...Maarja jullie hebben gelijk ik ben ook een klein mannetje...ik zou eigenlijk moeten gaan bb-en om echt groot te worden!

Ja idd ****ing ecto, fl**ker op en ga es trainen. Iedereen weet dat je een dikke pomp moet krijgen voordat je spiergroei hebt :rolleyes:

nog 20kg en je kan zoiets gaan dragen viking

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

fat man dress

fat man dress

Dat vind ik echt niet tof he snoob........:mad:

Ik dacht dat wij hadden afgesproken dat je niet zomaar ongevraagd foto's van mij op internet zou zetten.

Lekkere afspraken dan..........

fat man dress

Deze mensen mogen ze van mij zonder problemen doodschieten. Brengen over het algemeen niks bij aan onze samenleving en kosten gewoon een hoop geld.

Terug
Naar boven