Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
AAS is geen wondermiddel. Ook zonder de AAS zou de huidige wereldtop wereldtop zijn. Ze zijn geen wereldtop door de AAS ze zijn wereldtop door hun genetische aanleg.
De een ondervindt natuurlijk minder bijwerkingen dan de ander, en de ene lever kan beter met zulke stoffen overweg dan de ander. Ik denk dat die zaken tegenwoordig heel belangrijk zijn bij de wereldtop.
AAS heeft zeker z'n voordelen als voeding en training ook klopt lijkt me, maar ik denk idd dat je het niet als 'wondermiddel' moet beschouwen. Meer als dat 'extraatje' wat het kan bieden denk ik.
Iets waarmee je in enkele weken tijd meer gaint ( bw/kracht ) dan wat je eigenlijk in enkele maanden zou kunnen gainen klinkt mij toch echt wel als een wondermiddel in de oren, en niet 'als extraatje'.
Iets waarmee je in enkele weken tijd meer gaint ( bw/kracht ) dan wat je eigenlijk in enkele maanden zou kunnen gainen klinkt mij toch echt wel als een wondermiddel in de oren, en niet 'als extraatje'.