XXL Nutrition

Mensen die angstig op je reageren in de sportschool

Ladron kijkt altijd zo de gym rond als hij klaar is met zijn setje:
http://www.gifsoup.com/webroot/animatedgifs3/1267905_o.gif
was dat nie hoe skinny kijkt vlak voor hij een dumbbell vast pakt en je tegen de muur drukt en roept... "ik wil nken" ? (of een andere poetische variant daar op!)

---------- Post toegevoegd Wed 9 Nov 2011 om 14:05 ----------

Heerlijk lijkt me dat.

Mensen voelen helaas vooral de behoefte zich met me te bemoeien als ik bezig ben, hoe boos ik ook probeer te kijken :D

Ik zou je ook niet met rust laten! :D

Komt omdat je woest aantrekkelijk bent!
ik zou via een weg van een mega spiegel contructie toch proberen met je in contact te komen....:hello:
ik lach er btw wel gewoon vriendelijk bij...!

Laatst bewerkt:
Wat leuk Bart, we hebben bijna dezelfde stats! [Afbeelding niet meer beschikbaar]

ik denk dat je dat inbeeld, bij mij in de sporting zijn de ectos zelfs niet bang voor de grootste want net of je door spieren goed kan vechten

ik denk dat je dat inbeeld, bij mij in de sporting zijn de ectos zelfs niet bang voor de grootste want net of je door spieren goed kan vechten

Maar. Hoe meer spieren hoe meer grip. En als je een stevige grip hebt. Kan je iemand bij zijn keel vastpakken en zijn keel kapot knijpen.

haha ik wou net zeggen, een ecto van 60kg bij 1.80 slaat echt niet een gozer van als derek poundstone neer :P

Buff zijn is sterker in samen werking met het ijzer, zet roelly maar eens tegen over ali.. kijken wie er neer gaat

Dat is helaas wel zo, ja. Ik ging laatst ook op de grond door een MMA-er van 70kg tijdens beetje stoeien. Sterk met gewichten betekent absoluut niet dat je ook sterk bent tijdens een gevecht.

Verzuring maakt je dood na een paar seconde.

Bbers reageren ook altijd angstig op mij :(

Vooral als ik ze wil spotten ???

Dat begrijp ik.. ik zou het ook niet vertrouwen als jij mijn spotter was :roflol:

(j/k bro)

Grappig de mensen hier die denken dat ze goed kunnen vechten als ze buff zijn. Elke willekeurige redelijk getrainde MMA vechter trapt je de grond in.

Grappig de mensen hier die denken dat ze goed kunnen vechten als ze buff zijn. Elke willekeurige redelijk getrainde MMA vechter trapt je de grond in.

Er is een verschil tussen buff en sterk. Bovendien leer je met krachttrainen je spieren goed samenwerken. Nu, effectief, Pudzianowski is ook verre van de beste MMA'er, maar ik ga zeker niet zeggen dat een ecto vechter sowieso van een strongman wint. Overigens is het niet slecht om te denken dat je kan vechten als je buff bent, zelfvertrouwen is goed ;)

Er is een verschil tussen buff en sterk. Bovendien leer je met krachttrainen je spieren goed samenwerken. Nu, effectief, Pudzianowski is ook verre van de beste MMA'er, maar ik ga zeker niet zeggen dat een ecto vechter sowieso van een strongman wint. Overigens is het niet slecht om te denken dat je kan vechten als je buff bent, zelfvertrouwen is goed ;)

Het overschatten van jezelf is een grote fout als je denkt dat je wel 'zo een mma vechtertje van 70kg' even aanpakt.;)

+1

ken er zo eentje die krijgt zn reet moeilijk omhoog, laat staan een goeie trap geven of een combinatie. wel buff, dat dan weer wel :D

Het overschatten van jezelf is een grote fout als je denkt dat je wel 'zo een mma vechtertje van 70kg' even aanpakt.;)
Als je zelf geen gevecht uitlokt is er niks mis mee. Als die vechter op jou begint, heb je beter zelfvertrouwen dan dat je onzeker bent. Dus in mijn geval is het goed ;)

Terug
Naar boven