Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Mensen die angstig op je reageren in de sportschool
Als je zelf geen gevecht uitlokt is er niks mis mee. Als die vechter op jou begint, heb je beter zelfvertrouwen dan dat je onzeker bent. Dus in mijn geval is het goed
Er is een verschil tussen buff en sterk. Bovendien leer je met krachttrainen je spieren goed samenwerken. Nu, effectief, Pudzianowski is ook verre van de beste MMA'er, maar ik ga zeker niet zeggen dat een ecto vechter sowieso van een strongman wint. Overigens is het niet slecht om te denken dat je kan vechten als je buff bent, zelfvertrouwen is goed
Dat leer je juist niet, dat is het hele probleem en daar kom je pas achter na een paar jaar getraind te hebben. Als krachttrainer is je lichaam verdeeld in groepen. (denk aan bench, squat, deadlift, roeien, etc) Er is geen algemene cohesie. Misschien dat het voor strongmen minder is omdat daar wel degelijk sprake is van cohesie. (stones, log, yoke, tire flip, duckwalk, hooggooien, truckpulls, etc) Maar voor bodybuilders is er een nog veel groter gebrek aan cohesie met al die walgelijke isolatie en geen compound-oefeningen.
Juist een ecto-vechtertje, een goede snelle, wint gegarandeerd van een buffe dude die geen vechtsport heeft beoefend. Je hebt geen idee hoe je lichaam voelt tijdens een gevecht als je lichaam zo is veranderd. En hoe buffer en meer gedistantieerd van enige vechtsportervaring, hoe groter dat lompe gevoel is. Het enige wat je kunt doen is fijnknijpen, wurgen, tackelen, etc, en hopen dat je niet verzuurd.
Je klappen zijn lomp, langzaam en niet accuraat. Misschien dat er wel kracht achter zit maar als je niets raakt, begin je ook niets. Je trappen idem.
Als je traint om sterk te zijn tegenover mensen, ga dan vechtsporten beoefenen. Als je traint om een beetje buff buff & sterk te zijn en goed te zijn in vechten, ga dan MMA-en. Als je traint om alleen buff te zijn, ga dan BB-en. En als je traint om buff en sterk te zijn, ga dan PL-en/SM-en.
---------- Post toegevoegd Wed 9 Nov 2011 om 16:17 ----------
Krachttrainen impliceert niet per se powerlifting, het kan veel ruimer dan enkel PL/strongman. Bovendien is er een verschil tussen voor buff gaan en niet; momenteel weet ik nog niet waar ik naartoe wil dus wordt ik gewoon sterker. Ik ben geheel niet van plan om onhandig buff te worden; behendigheid en snelheid zijn belangrijk.
Crossfit is niet mijn doel Ik wil heel sterk worden eerst, maar volgend jaar ga ik zien dat ik snel kan lopen, kwestie van wat te ownen op de 24urenloop
Mijn ervaring is ook dat mensen die een vechtsport beoefenen nog niet meteen winnen in een straat gevecht. Buiten de sportschool lijken ze dan weleens te vergeten hoe ze moeten vechten.
Ik denk dat het ook met de sport zelf te maken heeft en of die gene wedstrijden gevochten heeft. Want een vriend van mij was aardig goed bezig met mma (geen wedstrijden, Alleen trainen)
En toen we een keer problemen hadden met een groepje stond hij letterlijk stijf van angst. En konden sommige jongens die geen enkele sport deden een stuk behulpzamer zijn als hem.
ik zie mensen vaak angstig om me heen kijken vlak nadat ik een dikke scheet heb gelaten. Omdat ik als een allochtoon uitzie denken ze dat ik gifgas bommen aan het gebruiken ben.
heb ik ook vaak , maar als ik train ga ik voluit dan kijk ik ook niet meer zo vriendelijk omdat ik zo serieus bezig ben en kapot getraind ben . Blijkbaar snappen veel mensen niet dat dat bodybuilding is .Maar daarom niet perse angstig maar ze kijken alsof ik een arrogant persoon ben .