- Waardering
- 1.024
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
heb ik ook vaak , maar als ik train ga ik voluit dan kijk ik ook niet meer zo vriendelijk omdat ik zo serieus bezig ben en kapot getraind ben . Blijkbaar snappen veel mensen niet dat dat bodybuilding is .Maar daarom niet perse angstig maar ze kijken alsof ik een arrogant persoon ben .
ja ofc, met hard trainen trek je boze of arrogante gezichten en dat hoort er bij immers! NOT.
dan heb je zeker nooit iemand serieus zien trainen , kijk maar eens naar de profs bijvoorbeeld .

Ik kom telkens een persoon tegen die alles wat ik doe na doet,
waarom weet ik dus niet![]()

Mensen die kijken me heel de tijd na als ik bezig ben en als ik in de buurt ben en ik zeg wat dan reageren ze een beetje onwennig/angstig.
[afbeelding niet meer beschikbaar]
Ben je toevallig van noord-afrikaans afkomst? Die hebben ook die neiging om met hun walgelijk stem de volgende dingen te zeggen tegen mensen die hen aanstaren "Wat izz er??" "Mot je klappen hebbem??" "WAT DAN??"
Het overschatten van jezelf is een grote fout als je denkt dat je wel 'zo een mma vechtertje van 70kg' even aanpakt.![]()
Misschien ben ik fout maar is (functioneel) gewicht > techniek in een gevecht? Als je geen beweging krijgt in een blok graniet, kan je er ook moeilijk van winnen. Vandaar de onderverdeling in gewichtsklassen in gevechtsporten en niet in lengte of graad.
Hoe zit het dan wel.?Had de vreemde hersenkronkel dat sumo worstelaars, ze mogen er dan dik, lomp en traag uitzien, zowat top of the food chain zouden zijn.
Bbers reageren ook altijd angstig op mij
Vooral als ik ze wil spotten![]()