MuscleMeat

Mensen die angstig op je reageren in de sportschool

nee ik ben geen buffel :sad:

Mensen nemen mij sowieso niet serieus. :treuren:

heb ik ook vaak , maar als ik train ga ik voluit dan kijk ik ook niet meer zo vriendelijk omdat ik zo serieus bezig ben en kapot getraind ben . Blijkbaar snappen veel mensen niet dat dat bodybuilding is .Maar daarom niet perse angstig maar ze kijken alsof ik een arrogant persoon ben .

ja ofc, met hard trainen trek je boze of arrogante gezichten en dat hoort er bij immers! NOT.

• Topic Starter Topic Starter
Ik kan niet lachend een deadlift doen.

Reguliere mensen vinden sowieso andere mensen met wat ''meer'' spier als gemiddeld agressief overkomen, weet ook niet waarom?? maargoed. Zoals eerder gezegd kan het ook zijn dat je tijdens de trainingen een agressief gezicht trekt.

ps: Fedor wint echt wel van Jay no doubt en tijdens een straatgevecht kunnen sommige bezwijken door de druk en vastlopen.(ookal zijn het hele goede vechters in de ring oid) dus het ligt ook aan persoonlijkheid.

Ik kom telkens een persoon tegen die alles wat ik doe na doet,
waarom weet ik dus niet :o

dan heb je zeker nooit iemand serieus zien trainen , kijk maar eens naar de profs bijvoorbeeld .

ja die zien er zo boos uit dan he, je zou er bijna voor weg lopen.
wat een bullshit.

wat ik vaak veel zie is dat mensen met een bepaalde grootheidswaanzin vaak juist zelf die stoere gezichtjes opzetten, zonder dat ze er perse hard bij trainen.
Mensen die serieus hard trainen met de bijbehorende resultaten worden over het algemeen nooit vermeden maar eerder als voorbeeld genomen, ook al vertrekt hun gezicht van de inspanning en focus of however je het beestje wilt noemen.

een prof heeft vaak ook een "intimiderend" fysiek, wat al heel anders overkomt als jan alleman ecto die vermeden word omdat hij met zon boze bek traint.......:roflol:

---------- Post toegevoegd Wed 9 Nov 2011 om 22:38 ----------

Ik kan niet lachend een deadlift doen.

lachend of dusdanig met een bek waarvan mensen je "bang" mijden zijn 2 aardige extremen van elkaar.

Laatst bewerkt:
Mensen die kijken me heel de tijd na als ik bezig ben en als ik in de buurt ben en ik zeg wat dan reageren ze een beetje onwennig/angstig.

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Ben je toevallig van noord-afrikaans afkomst? Die hebben ook die neiging om met hun walgelijk stem de volgende dingen te zeggen tegen mensen die hen aanstaren "Wat izz er??" "Mot je klappen hebbem??" "WAT DAN??"

• Topic Starter Topic Starter
[afbeelding niet meer beschikbaar]

Ben je toevallig van noord-afrikaans afkomst? Die hebben ook die neiging om met hun walgelijk stem de volgende dingen te zeggen tegen mensen die hen aanstaren "Wat izz er??" "Mot je klappen hebbem??" "WAT DAN??"

Ik ben Russische afkomst. En om over mensen te praten op de manier zoals jij doet "Die hebben ook die neiging om met hun walgelijk stem" zegt genoeg over jou niveau.

Buffel

Het overschatten van jezelf is een grote fout als je denkt dat je wel 'zo een mma vechtertje van 70kg' even aanpakt.;)

Misschien ben ik fout maar is (functioneel) gewicht > techniek in een gevecht? Als je geen beweging krijgt in een blok graniet, kan je er ook moeilijk van winnen. Vandaar de onderverdeling in gewichtsklassen in gevechtsporten en niet in lengte of graad.

Altijd super interessant die "vechtsport vs bb-ers/dl-ers" topics.

Terug
Naar boven