MuscleMeat

Mensen die angstig op je reageren in de sportschool

Heerlijk lijkt me dat.

Mensen voelen helaas vooral de behoefte zich met me te bemoeien als ik bezig ben, hoe boos ik ook probeer te kijken :D

ik wou je wel is horen als niemand zich meer met je bemoeid.
jullie vinden aandacht stiekem wel fijn, en zeg maar niet dat het niet zo is:P

dat je vaak van de verkeerde types aandacht krijgt is dan net weer jammr

Oh-boy-Here-we-go%255B1%255D.jpg

Denk dat je gezichtsuitdrukking hier de grootste rol in speelt.

• Topic Starter Topic Starter
foto van pokerladron
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Maak jezelf niet wijs jonge :roflol: :roflol: :roflol: :roflol:
Denk eerder dat de mensen je hoofd eng vinden en je daarom het ook hier verbergt :roflol:

Als je eens goed zou lezen zou je zien dat ik zelf aan geef helemaal niet een grote jongen te zijn en presenteer me ook hier niet zo. Mijn hoofd wegknippen heeft niets met schaamte ofzo te maken maar bodybuilding is helaas niet iets wat sociaal helemaal positief ligt en heb geen zin om op mijn werk ooit er is iets over terug te horen.

Ik maak mezelf dan ook helemaal niets wijs ik denk dat ik door de focus op mijn trainingen een beetje ongeïnteresseerd over kom op sommige sporters. Ook gaf ik eerder al aan dat mijn sportschool 80% ectos/50+ of te dik is. Dit verklaart denk ik ook een hoop.

tel je jezelf dan bij de ectos of?

Ik hou er van om te denken dat ik daar net boven zit :)
Foto die je daar ziet is van 2 mei stond daar toch wel een stuk anders bij als nu. Ben ook meer met klimmen bezig op dit moment dus logisch dat ik naar beneden moest in vet vocht en spier. Maar goed dat was de discussie niet. Ik geloof er ook niet zo in dat een fysiek iemand afschrikt het is eerder de houding die een persoon heeft.

Als in de klimhal :) Al dat vet en vocht is dan egt een belasting. Gewoon droge massa is mijn doel en ben daar ook aardig in geslaagd.

ik was je ook gewoon aan het plagen btw,

Ik betwijfel of er mensen zijn op dutchbb die andere mensen in de gym intimideren. Ik zelf ben een van de breedste van dutchbb en heb het zelf nooit meegemaakt.

Ik train niet. Maar buiten de sportschool is iedereen bang voor mij.

Terug
Naar boven