Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Laatst 1 keer gehad.
2 gastjes die binnen kwamen toen ik aan het trainen was, had ze nog niet eerder gezien, maar was zelf ook veel later dan normaal. Ik was een superset aan het doen en was zeg maar bij oef. 1 bezig toen ze binnenkwamen. Mijn Handdoek lag wel bij oef 2 maar een beetje te ver uit de buurt denk ik.
Gaat die ene gast meteen naar de cable-apparaat waar mijn oef 2 was. Ik klaar met oef 1, loop ernaartoe en zeg op een vriendelijke toon 'ik was hier eigenlijk nog mee bezig'. Kijkt ie me echt superverschrikt aan en begint zich meteen te verontschuldigen en zegt wel 10 keer sorry.
Ik lachen en zeg "misschien zie ik er niet zo uit, maar er is veel meer voor nodig om me boos te krijgen hoor". Instructeur lachen (die weet dat ik wel relaxed ben), en ik ook natuurlijk.
Volgens mij verwachte die echt dat ik hem meteen in elkaar zou beuken ofzo.

Laatst 1 keer gehad.
2 gastjes die binnen kwamen toen ik aan het trainen was, had ze nog niet eerder gezien, maar was zelf ook veel later dan normaal. Ik was een superset aan het doen en was zeg maar bij oef. 1 bezig toen ze binnenkwamen. Mijn Handdoek lag wel bij oef 2 maar een beetje te ver uit de buurt denk ik.
Gaat die ene gast meteen naar de cable-apparaat waar mijn oef 2 was. Ik klaar met oef 1, loop ernaartoe en zeg op een vriendelijke toon 'ik was hier eigenlijk nog mee bezig'. Kijkt ie me echt superverschrikt aan en begint zich meteen te verontschuldigen en zegt wel 10 keer sorry.
Ik lachen en zeg "misschien zie ik er niet zo uit, maar er is veel meer voor nodig om me boos te krijgen hoor". Instructeur lachen (die weet dat ik wel relaxed ben), en ik ook natuurlijk.
Volgens mij verwachte die echt dat ik hem meteen in elkaar zou beuken ofzo.
Kan me altijd zo ergeren aan mensen die 2 oefeningen doen en al helemaal als ze ook nog eens ver uit elkaar staan, ik ga altijd gewoon zonder wat te zeggen gewoon me oefening doen als daar niemand bezig is, dan wacht diegene die éen superset" aan het doen is maar ff!
![]()
ja man je bent echt beest ik zou ook bang zijn jo,
ben je wel naturel met die stats??

Kan me altijd zo ergeren aan mensen die 2 oefeningen doen en al helemaal als ze ook nog eens ver uit elkaar staan, ik ga altijd gewoon zonder wat te zeggen gewoon me oefening doen als daar niemand bezig is, dan wacht diegene die éen superset" aan het doen is maar ff!
![]()
Als je het vraagt mag je altijd effe tussendoor hoor.

Ik ben niet echt groot of breed of zwaar maar naar het schijnt heb ik een gemene blijk als ik pissed ben en dat schrikt de meesten af. Sommigen niet maar die lopen dan tegen mijn vuist die een groot aantal jaren bokservaring heeft.
Het tegendeel is ook waar: in het dagelijkse leven ben ik nogal zachtaardig en sommigen verwarren dit dan met zwakte en trachten daar dan misbruik van te maken:

Ik had het eigenlijk tegen pokerladon.Als je het vraagt mag je altijd effe tussendoor hoor.
---------- Post toegevoegd Fri 11 Nov 2011 om 23:54 ----------
Alleen mijn hoofd.
---------- Post toegevoegd Fri 11 Nov 2011 om 23:56 ----------
Y
Weet niet of je het tegen mij hebt, maar ik ben nog natty ja, maar niet voor lang meer![]()

Ik neem altijd een stuk of 5 handdoeken mee en baken zo mijn territorium af.
ik merk het de laatste tijd steeds meer vooral nu ik vrij droog ben. Mensen die kijken me heel de tijd na als ik bezig ben en als ik in de buurt ben en ik zeg wat dan reageren ze een beetje onwennig/angstig.