MuscleMeat

Mensen die angstig op je reageren in de sportschool

Formaat zegt niet super veel in een gevecht, kijk maar eens hoe snel ingashov Bob Sapp neer kreeg. Mensen onderschatten op hun postuur is sowieso niet zo slim. Bij ons geeft een 4e danner les (Brazilian Jiu jitsu), denk dat hij een kilo of 70 weegt, maar daar begin je echt niet zoveel tegen.

Maar als je een normale houding hebt krijg je ten 1e bijna nooit gezeur en ten 2e reageren mensen niet angstig op je.

What the **** wordt dit een vechters tegen bodybuilders topic. Vechters trainen niet om 100 kg bij 6% te staan en bodybuilders niet om iemand knock-out te slaan.

Hoe zit het dan wel.?Had de vreemde hersenkronkel dat sumo worstelaars, ze mogen er dan dik, lomp en traag uitzien, zowat top of the food chain zouden zijn.

Lol sumoworstelaars zijn falers. De beste sumoworstelaar (een of ander huge ass dude uit hawai) maakte de overstap naar mma. Hij werd keihard geowned door een kleine gozer.

Dat hoort er nu eenmaal bij als je buff bent...

Bij mij duikt er altijd standaard wel eentje onder de bench-bank als ik binnenkom... Dikwijls springen er ook een paar achter de crosstrainers en de loopbanden om zich te verschuilen voor me. Zo angstig zijn ze.

Is opzich wel handig omdat er nooit iemand durft blijven zitten als ik een bepaalde oefening wil doen, maar het voelt soms toch een beetje asociaal aan.

What the **** wordt dit een vechters tegen bodybuilders topic. Vechters trainen niet om 100 kg bij 6% te staan en bodybuilders niet om iemand knock-out te slaan.

Beste antwoord in die discussie imo

Dat hoort er nu eenmaal bij als je buff bent...

Bij mij duikt er altijd standaard wel eentje onder de bench-bank als ik binnenkom... Dikwijls springen er ook een paar achter de crosstrainers en de loopbanden om zich te verschuilen voor me. Zo angstig zijn ze.

Is opzich wel handig omdat er nooit iemand durft blijven zitten als ik een bepaalde oefening wil doen, maar het voelt soms toch een beetje asociaal aan.

Leukste antwoord tot nu toe imo

:)

Geen last van, al kijk de helft van de tijd als een mong**l waarbij 3/4 van z'n gezicht verlamt is..

Misschien ben ik fout maar is (functioneel) gewicht > techniek in een gevecht? Als je geen beweging krijgt in een blok graniet, kan je er ook moeilijk van winnen. Vandaar de onderverdeling in gewichtsklassen in gevechtsporten en niet in lengte of graad.

Daarnaast heb je ook nog verdeling in klassen bij bijv kickboksen c-b-a klasse, net als bij bodybuilding.

Misschien ben je gewoon niet zo knap..

zo is dat, een serieus trainende bodybuilder moet aggressief trainen.Dan kan je beter en zwaarder trainen ,is zelfs al wetenschappelijk bewezen?
Er zijn ook al verschillende profs die dit gezegd hebben in interciews etc.
waaronder Zack , Kai , Ronnie...

lachend of met gewoon een aggresieve rotkop(of zweetmeur;)) dusdanig dat mensen je mijden zijn 2 behoorlijke extremen vind je niet....

als mensen voor je weg lopen moet je toch echt gaan nadenken, dit heeft niks met harde training of bb te maken.

Ik heb hetzelfde probleem, maar bij mij is het meer dat mensen schrikken als ze mijn gezicht zien. Maar ik begrijp het wel, ik schrik zelf ook als ik naar de spiegel kijk.

Bij mij denken ze... OMG there is Derek Poundstone.
:trollface:

Hey dbbrs vroeg me af of dit jullie ook bekend voorkomt want ik merk het de laatste tijd steeds meer vooral nu ik vrij droog ben.

Ik heb gelijk me abbo in onze sportschool opgezegd, had nog wel voor een jaar overeenkomst maar scheit.

Zeg even wanneer je weer in de bulk gaat en niet meer zo droog staat dan ben ik weer van de partij.

Terug
Naar boven