- Waardering
- 1.015
Jouw manier van bbers spotten is ook heel erg ziek.
Hoezo

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jouw manier van bbers spotten is ook heel erg ziek.

Hoe zit het dan wel.?Had de vreemde hersenkronkel dat sumo worstelaars, ze mogen er dan dik, lomp en traag uitzien, zowat top of the food chain zouden zijn.
Lol sumoworstelaars zijn falers. De beste sumoworstelaar (een of ander huge ass dude uit hawai) maakte de overstap naar mma. Hij werd keihard geowned door een kleine gozer.
What the **** wordt dit een vechters tegen bodybuilders topic. Vechters trainen niet om 100 kg bij 6% te staan en bodybuilders niet om iemand knock-out te slaan.
Dat hoort er nu eenmaal bij als je buff bent...
Bij mij duikt er altijd standaard wel eentje onder de bench-bank als ik binnenkom... Dikwijls springen er ook een paar achter de crosstrainers en de loopbanden om zich te verschuilen voor me. Zo angstig zijn ze.
Is opzich wel handig omdat er nooit iemand durft blijven zitten als ik een bepaalde oefening wil doen, maar het voelt soms toch een beetje asociaal aan.

Misschien ben ik fout maar is (functioneel) gewicht > techniek in een gevecht? Als je geen beweging krijgt in een blok graniet, kan je er ook moeilijk van winnen. Vandaar de onderverdeling in gewichtsklassen in gevechtsporten en niet in lengte of graad.
zo is dat, een serieus trainende bodybuilder moet aggressief trainen.Dan kan je beter en zwaarder trainen ,is zelfs al wetenschappelijk bewezen?
Er zijn ook al verschillende profs die dit gezegd hebben in interciews etc.
waaronder Zack , Kai , Ronnie...
) dusdanig dat mensen je mijden zijn 2 behoorlijke extremen vind je niet....Bij mij denken ze... OMG there is Derek Poundstone.
![]()
Hey dbbrs vroeg me af of dit jullie ook bekend voorkomt want ik merk het de laatste tijd steeds meer vooral nu ik vrij droog ben.
Oo ik dacht dat dat een vereiste was om ermee te beginnen ?!Geen last van, al kijk de helft van de tijd als een mong**l waarbij 3/4 van z'n gezicht verlamt is..