Fitness Seller

Ment0s, en door!

• Topic Starter Topic Starter
Mt en bold geen ervaring mee. Ben benieuwd naar de volheid van bold en de shredzz van Mt.
Dat duurt alleen allemaal nog wel ff en heb nog tijd zat om te bedenken hoe ik dat in elkaar zet. Nu eerst focussen op massa.

Als je benieuwd ben naar MT, moet je het doen! Het maakt de belofte meer dan waar!.., side's helaas ook wel.

Mt en bold geen ervaring mee. Ben benieuwd naar de volheid van bold en de shredzz van Mt.
Dat duurt alleen allemaal nog wel ff en heb nog tijd zat om te bedenken hoe ik dat in elkaar zet. Nu eerst focussen op massa.
Wat ook mogelijk is bij bold, is van bulk naar cut te switchen goedje kan voor beide super gebruikt worden. Is ook een van de enige middelen waar je niet zuinig hoeft te zijn met de dosering haha, uiteraard wel bloeddruk in check houden!

4ml in de glute en 2ml in de linker delt.

Blast begonnen [emoji5]

Succes! Hoelang had je hiervoor geblast dan omdat je maar 4 weekies cruized heb?

Veel groei plezier :D

Ik volg sowieso ben benieuwd wat je eruit gaat halen met al dat lekkers :p

Wat blast je ook alweer (ben vergeetachtig ouwe, sorry)
Lekkerrrr knallennnnn, succes bro[emoji1306][emoji41]

Dat ja, met ari eod en t3 op 50mcg.

Ment0s ga je hier op bulken? Wat is eigenlijk de toevoeging van t3 tijdens een bulk. Heb het middel zelf nog nooit gebruikt.

Ze zeggen betere nutriënt partionering en minder tren sides

Dit, plus ik word zo letargisch als wat op hogere doseringen aas. Met t3 heel wat minder last van.
Komt denk ik omdat al die gear je natuurlijk t4/t3 verlaagt, vooral tren is daar bekend om.

Dit, plus ik word zo letargisch als wat op hogere doseringen aas. Met t3 heel wat minder last van.
Komt denk ik omdat al die gear je natuurlijk t4/t3 verlaagt, vooral tren is daar bekend om.
Ja ik wilde deze kuur eigenlijk ook t3 uitproberen, maar zolang het nog goed gaat laat ik het even voor lief :p

Terug
Naar boven