ment0s
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 1.302
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 100kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat ook mogelijk is bij bold, is van bulk naar cut te switchen goedje kan voor beide super gebruikt worden. Is ook een van de enige middelen waar je niet zuinig hoeft te zijn met de dosering haha, uiteraard wel bloeddruk in check houden!Mt en bold geen ervaring mee. Ben benieuwd naar de volheid van bold en de shredzz van Mt.
Dat duurt alleen allemaal nog wel ff en heb nog tijd zat om te bedenken hoe ik dat in elkaar zet. Nu eerst focussen op massa.
zaterdag as zaterdagAls je benieuwd ben naar MT, moet je het doen! Het maakt de belofte meer dan waar!.., side's helaas ook wel.

Succes! Hoelang had je hiervoor geblast dan omdat je maar 4 weekies cruized heb?

Ik volg sowieso ben benieuwd wat je eruit gaat halen met al dat lekkers![]()
Wk 1-7 100mg oxyWat blast je ook alweer (ben vergeetachtig ouwe, sorry)
Lekkerrrr knallennnnn, succes bro[emoji1306][emoji41]
Ment0s ga je hier op bulken? Wat is eigenlijk de toevoeging van t3 tijdens een bulk. Heb het middel zelf nog nooit gebruikt.
Ze zeggen betere nutriënt partionering en minder tren sidesMent0s ga je hier op bulken? Wat is eigenlijk de toevoeging van t3 tijdens een bulk. Heb het middel zelf nog nooit gebruikt.
Ment0s ga je hier op bulken? Wat is eigenlijk de toevoeging van t3 tijdens een bulk. Heb het middel zelf nog nooit gebruikt.
Ze zeggen betere nutriënt partionering en minder tren sides
Ja ik wilde deze kuur eigenlijk ook t3 uitproberen, maar zolang het nog goed gaat laat ik het even voor liefDit, plus ik word zo letargisch als wat op hogere doseringen aas. Met t3 heel wat minder last van.
Komt denk ik omdat al die gear je natuurlijk t4/t3 verlaagt, vooral tren is daar bekend om.