Fitness Seller

Ment0s, en door!

• Topic Starter Topic Starter
Ik cut nooit meer zonder t3, merk echt dat de motor dan net ff een stukkie harder draait. En kan meer eten, ook wel fijn [emoji16]

Ik cut nooit meer zonder t3, merk echt dat de motor dan net ff een stukkie harder draait. En kan meer eten, ook wel fijn [emoji16]
Ik ga komende cut voor het eerst T3 gebruiken (met Test, Tren en Mast). Maar jij zegt; ''en kan meer eten''. Hoe veel zit jij doorgaans onder onderhoud met T3 dan, met goede progressie qua vetverlies? Ben ik wel benieuwd naar. Ik snap het idee dat je met T3 met meer calorieën weg kan komen wel, maar hoeveel scheelt dit in de praktijk dan eigenlijk? Ik wou zelf gewoon met -500/700 beginnen.

Ik cut nooit meer zonder t3, merk echt dat de motor dan net ff een stukkie harder draait. En kan meer eten, ook wel fijn
emoji16.png
En geen last van plat worden? Tja, zou het zo kunnen uitproberen maatje van me heeft er zoveel ingeslagen die kan er wel een paar missen haha.

En geen last van plat worden? Tja, zou het zo kunnen uitproberen maatje van me heeft er zoveel ingeslagen die kan er wel een paar missen haha.

Ik ben juist van de T3 afgestapt omdat ik dr "flat" van werd inderdaad. (met test, tren & mast) waarschijnlijk met anadrol of npp minder last van.

In de de cut voel ik me bijna altijd plat met of zonder t3 :p uitgezonderd van een training waar je weer ziet waar je het voor doet. Met pomp is alles net een stukkie mooier [emoji16] Op t3 niet bang om plat te worden, genoeg gear en niet te ver onder onderhoud in de cut. Verder in de bulk nu word ik er zeker niet plat van.

@ment0s kan je mijn post nog eens checken, ik ben wel benieuwd naar je reply :D

Vandaag chill dagje. Vanochtend benen gekilled, daarna hele dag bij een buitenzwembad geweest en daarna een dikke bbq waar ik nu nog mee bezig ben. Life is good [emoji16]

@ment0s kan je mijn post nog eens checken, ik ben wel benieuwd naar je reply :D

Sorry bro, overheen gelezen. :)

Ik ga komende cut voor het eerst T3 gebruiken (met Test, Tren en Mast). Maar jij zegt; ''en kan meer eten''. Hoe veel zit jij doorgaans onder onderhoud met T3 dan, met goede progressie qua vetverlies? Ben ik wel benieuwd naar. Ik snap het idee dat je met T3 met meer calorieën weg kan komen wel, maar hoeveel scheelt dit in de praktijk dan eigenlijk? Ik wou zelf gewoon met -500/700 beginnen.

Ik begin met de standaard 500 onder onderhoud. (Zonder t3) dus in werkelijkheid zou dit meer zijn. Ik probeer na verloop van tijd verder te gaan, en merk of ik ermee wegkom aan me kracht. Wanneer ik ga inleveren zit ik veel te diep en verhoog ik weer. Laatste blast ging ik bij -1000kcal wat inleveren. Ligt natuurlijk ook helemaal aan hoeveel gear je erbij zet. Hoe meer gear, hoe dieper je kan gaan zonder noemenswaardige verliezen.

In de de cut voel ik me bijna altijd plat met of zonder t3 :p uitgezonderd van een training waar je weer ziet waar je het voor doet. Met pomp is alles net een stukkie mooier [emoji16] Op t3 niet bang om plat te worden, genoeg gear en niet te ver onder onderhoud in de cut. Verder in de bulk nu word ik er zeker niet plat van.
Ga die t3 zeker in m'n achterhoofd houden en direct inzetten zou ik vastlopen. Zit atm 200 kcals onder m'n onderhoud en dan doe ik nog eens 5 cardiosessies van een half uur dat ook nog eens 300 kcals per sessie zijn. Vorig jaar stond ik ECHT de gehele cut plat en dit was met bold en winny. Nu daarentegen voor 80% van de tijd heel vol en vasculair echt een wereld van verschil test tren mast for the win.

Ga die t3 zeker in m'n achterhoofd houden en direct inzetten zou ik vastlopen. Zit atm 200 kcals onder m'n onderhoud en dan doe ik nog eens 5 cardiosessies van een half uur dat ook nog eens 300 kcals per sessie zijn. Vorig jaar stond ik ECHT de gehele cut plat en dit was met bold en winny. Nu daarentegen voor 80% van de tijd heel vol en vasculair echt een wereld van verschil test tren mast for the win.

Zat je vorig jaar dan veel verder onder je onderhoud?

Interesse, veel members komen en gaan. En omdat je wat ervaring hebt ken je dit forum vast ook al langer. Ik bedoel iedereen met een internetaansluiting die in to bodybuilding is kent dit forum wel toch in 2016 :p

Omdat laatst een lid zijn eigen 'verdwijning' in scene heeft gezet :roflol: maar volgens mij was die toch weer boven water komen drijven trouwens? en er zijn nog een paar, toch wel wat bekendere gasten van het forum,verdwenen :P

Haha ja wie was dat [emoji23]
Had toch wat mensen genaaid met dnp ofzo en daarna had "zijn vriendin" hier een bericht gepost?

Zat je vorig jaar dan veel verder onder je onderhoud?

Interesse, veel members komen en gaan. En omdat je wat ervaring hebt ken je dit forum vast ook al langer. Ik bedoel iedereen met een internetaansluiting die in to bodybuilding is kent dit forum wel toch in 2016 :p

Haha ja wie was dat [emoji23]
Had toch wat mensen genaaid met dnp ofzo en daarna had "zijn vriendin" hier een bericht gepost?
Genaaid met DNP? Gymshar1 ofzo toch.

Meen me zoiets te herinneren, achja het blijft dbb.. [emoji12]

Nu bijna een week bezig met me blast en de oxy pre wo merk ik goed. 100kg al aangetikt en het blijft maar omhoog gaan. Ook kracht is omhoog gegaan en de pomp is echt erg nu. Ben wel vochtig maar neem ik allemaal voor lief. Train monsterlijk en kan door blijven gaan. Straks pull dagje :)
Zou wat foto's schieten als het niet te druk is zo.

Zie nu pas dat je 7 weken oxy neemt op 100mg, is dat niet wat lang voor deze dose? Of is dit redelijk overrated.

Dit is een bulk blast toch hé? Hoeveel zit je nu boven onderhoud en wat zijn je bevindingen so far als je in de spiegel kijkt qua vet % enz.

Laat die pic maar komen :D

Ga die 7 weken ook niet trekken. Eetlust is slecht en word soms beetje misselijk van de oxy. Dus ga het wat omgooien denk ik.
Zit zeker 1000boven kcal icm t3.
Ik ben een stuk voller, maar vp is ook wat gestegen sinds me cut. Is ook niet gek. Ben wel best vochtig maar komt omdat ik best moet cheaten doordat ik moeite heb om aan me kcal te komen door de slechte eetlust.

Terug
Naar boven