ment0s
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 1.302
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 100kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik ga komende cut voor het eerst T3 gebruiken (met Test, Tren en Mast). Maar jij zegt; ''en kan meer eten''. Hoe veel zit jij doorgaans onder onderhoud met T3 dan, met goede progressie qua vetverlies? Ben ik wel benieuwd naar. Ik snap het idee dat je met T3 met meer calorieën weg kan komen wel, maar hoeveel scheelt dit in de praktijk dan eigenlijk? Ik wou zelf gewoon met -500/700 beginnen.Ik cut nooit meer zonder t3, merk echt dat de motor dan net ff een stukkie harder draait. En kan meer eten, ook wel fijn [emoji16]
En geen last van plat worden? Tja, zou het zo kunnen uitproberen maatje van me heeft er zoveel ingeslagen die kan er wel een paar missen haha.Ik cut nooit meer zonder t3, merk echt dat de motor dan net ff een stukkie harder draait. En kan meer eten, ook wel fijn![]()
En geen last van plat worden? Tja, zou het zo kunnen uitproberen maatje van me heeft er zoveel ingeslagen die kan er wel een paar missen haha.
Valt mee, heel af en toe een dipje van een paar minuten. Ondanks het slaaptekort, de intense trainingen en mindere kcals vind ik dat het me nog goed afgaat.@Strive4muscle Jij totaal geen last van vermoeidheid (Tren) op op je huidige cycle?
uitgezonderd van een training waar je weer ziet waar je het voor doet. Met pomp is alles net een stukkie mooier [emoji16] Op t3 niet bang om plat te worden, genoeg gear en niet te ver onder onderhoud in de cut. Verder in de bulk nu word ik er zeker niet plat van.@ment0s kan je mijn post nog eens checken, ik ben wel benieuwd naar je reply![]()

Ik ga komende cut voor het eerst T3 gebruiken (met Test, Tren en Mast). Maar jij zegt; ''en kan meer eten''. Hoe veel zit jij doorgaans onder onderhoud met T3 dan, met goede progressie qua vetverlies? Ben ik wel benieuwd naar. Ik snap het idee dat je met T3 met meer calorieën weg kan komen wel, maar hoeveel scheelt dit in de praktijk dan eigenlijk? Ik wou zelf gewoon met -500/700 beginnen.
Ik ben juist van de T3 afgestapt omdat ik dr "flat" van werd inderdaad. (met test, tren & mast) waarschijnlijk met anadrol of npp minder last van.
Ga die t3 zeker in m'n achterhoofd houden en direct inzetten zou ik vastlopen. Zit atm 200 kcals onder m'n onderhoud en dan doe ik nog eens 5 cardiosessies van een half uur dat ook nog eens 300 kcals per sessie zijn. Vorig jaar stond ik ECHT de gehele cut plat en dit was met bold en winny. Nu daarentegen voor 80% van de tijd heel vol en vasculair echt een wereld van verschil test tren mast for the win.In de de cut voel ik me bijna altijd plat met of zonder t3uitgezonderd van een training waar je weer ziet waar je het voor doet. Met pomp is alles net een stukkie mooier [emoji16] Op t3 niet bang om plat te worden, genoeg gear en niet te ver onder onderhoud in de cut. Verder in de bulk nu word ik er zeker niet plat van.
vanwaar de vraag?Omdat laatst een lid zijn eigen 'verdwijning' in scene heeft gezet
maar volgens mij was die toch weer boven water komen drijven trouwens? en er zijn nog een paar, toch wel wat bekendere gasten van het forum, verdwenen 
Ga die t3 zeker in m'n achterhoofd houden en direct inzetten zou ik vastlopen. Zit atm 200 kcals onder m'n onderhoud en dan doe ik nog eens 5 cardiosessies van een half uur dat ook nog eens 300 kcals per sessie zijn. Vorig jaar stond ik ECHT de gehele cut plat en dit was met bold en winny. Nu daarentegen voor 80% van de tijd heel vol en vasculair echt een wereld van verschil test tren mast for the win.

Omdat laatst een lid zijn eigen 'verdwijning' in scene heeft gezetmaar volgens mij was die toch weer boven water komen drijven trouwens? en er zijn nog een paar, toch wel wat bekendere gasten van het forum,verdwenen
![]()
Genaaid met DNP? Gymshar1 ofzo toch.Zat je vorig jaar dan veel verder onder je onderhoud?
Interesse, veel members komen en gaan. En omdat je wat ervaring hebt ken je dit forum vast ook al langer. Ik bedoel iedereen met een internetaansluiting die in to bodybuilding is kent dit forum wel toch in 2016
Haha ja wie was dat [emoji23]
Had toch wat mensen genaaid met dnp ofzo en daarna had "zijn vriendin" hier een bericht gepost?