AndroidHealthClinic

Ment0s, en door!

Ga die 7 weken ook niet trekken. Eetlust is slecht en word soms beetje misselijk van de oxy. Dus ga het wat omgooien denk ik.
Zit zeker 1000boven kcal icm t3.
Ik ben een stuk voller, maar vp is ook wat gestegen sinds me cut. Is ook niet gek. Ben wel best vochtig maar komt omdat ik best moet cheaten doordat ik moeite heb om aan me kcal te komen door de slechte eetlust.
Waarvoor neem jij nou eigenlijk T3 dan? Heb je toevallig hierover nog gementioned in een ander topic :P Ik weet dat T3 sowieso een aantal voordelen heeft icm Tren, los van het vetverlies. Vermoeidheid, eetlust en er waren nog wat zaken toch?

• Topic Starter Topic Starter
Waarvoor neem jij nou eigenlijk T3 dan? Heb je toevallig hierover nog gementioned in een ander topic :P Ik weet dat T3 sowieso een aantal voordelen heeft icm Tren, los van het vetverlies. Vermoeidheid, eetlust en er waren nog wat zaken toch?

2 pagina's terug ook al gezegd bro haha.

Foto kon ik helaas niet maken, veel te druk in de gym vandaag.

Ga die 7 weken ook niet trekken. Eetlust is slecht en word soms beetje misselijk van de oxy. Dus ga het wat omgooien denk ik.
Zit zeker 1000boven kcal icm t3.
Ik ben een stuk voller, maar vp is ook wat gestegen sinds me cut. Is ook niet gek. Ben wel best vochtig maar komt omdat ik best moet cheaten doordat ik moeite heb om aan me kcal te komen door de slechte eetlust.

Jammer man.., van de oxy [emoji30]
Maar als het je ding niet is, niet doen!
Dbol is ook lekker massa bouwer, miss die pakken?
Of gewoon oxy iets lager doseren, 75mg ofzo....

Wel lekker van die 100kg [emoji41]

Waar zit je nu op in je bulk? Heb het ff gemist.

Zit voor het eerst aan de bold. Verbluffend goedje tot nu toe en ben er eigenlijk nog te kort mee bezig om te zeggen dat ik het nu al serieus zou moeten zien.

Maar de geliefde om mij heen zeggen andere dingen en mijn meisje word er helemaal wild van haha :-)

Jammer man.., van de oxy [emoji30]
Maar als het je ding niet is, niet doen!
Dbol is ook lekker massa bouwer, miss die pakken?
Of gewoon oxy iets lager doseren, 75mg ofzo....

Kijk het nog ff aan, moet zeggen dat het wel iets beter gaat nu :)
Dbol is ook altijd lekker en pak ik normaal ook altijd in de bulk maar wou oxy eens proberen. Kracht en gewicht vliegt echt omhoog nu in de eerste week al.

Waar zit je nu op in je bulk? Heb het ff gemist.

Zit voor het eerst aan de bold. Verbluffend goedje tot nu toe en ben er eigenlijk nog te kort mee bezig om te zeggen dat ik het nu al serieus zou moeten zien.

Maar de geliefde om mij heen zeggen andere dingen en mijn meisje word er helemaal wild van haha :-)

100mg oxy ed
700mg sust
466 npp
500mg tren e
500mg mast e

Nu precies een weekje bezig en al een stukje zwaarder en sterker. Helaas wat vochtig van de oxy maar neem ik lekker voor lief :)

Bold ga ik ook zeker meenemen in me volgende blast. Heb het ook al thuis liggen zelfs [emoji5]
Wil er een cut mee doen icm tren en mast.

Kijk het nog ff aan, moet zeggen dat het wel iets beter gaat nu :)
Dbol is ook altijd lekker en pak ik normaal ook altijd in de bulk maar wou oxy eens proberen. Kracht en gewicht vliegt echt omhoog nu in de eerste week al.
Dbol is niet veel anders mbt vocht. Je komt gewoon echt clean te eten wil je er niet veel vocht van gaan vasthouden. Oxy geeft daarintegen wel een hele andere look en gevoel dan dbol. Heb ze beide gepakt allebei zeer tevreden met de resultaten moeilijk om te zeggen welke ik beter vond alhoewel ik de absurde krachttoename prefereer van de oxy heeft toch wel iets in een bulk :)

Heb een nieuwe favoriete oral [emoji85]
Het was dbol maar man, oxy is nog lekkerder! De kracht gaat zwaar omhoog, de pomp is echt erg en mentaal ben ik echt heel relax in de gym. Focus is heel goed maar totaal niet opgefokt of dat agressieve tren psycho alpha mode gedoe. Meer zo van "zo nu ff die 130 benchen"
Moeilijk uitleggen maar ik heb de heerlijkste trainingen nu.
Elke training zet ik pr's op elke oefening en heb geen last meer van misselijkheid. Me eetlust mag nog wel wat beter maar heb geen moeite om aan 5000kcal te komen :)
Vandaag was ik laat met trainen dus kon me normale pushdag niet afmaken. Heb alleen chest kunnen doen en nog een overhead press gepakt, pak morgen alleen back en dan overmorgen weer eens een aparte armendag.
Gewicht is 100,7 vandaag.

Training van vandaag

Bench
12x60
12x80
10x100
8x120
6x130
4x130
7x100

Incline dumbell press

12x34
12x34
12x34
10x34

Overhead press gewicht zonder bar
8x40
6x50
6x50
6x50

Cable fly

15x12,5
12x15
12x15
12x15

Het was dbol maar man, oxy is nog lekkerder! De kracht gaat zwaar omhoog, de pomp is echt erg en mentaal ben ik echt heel relax in de gym. Focus is heel goed maar totaal niet opgefokt of dat agressieve tren psycho alpha mode gedoe. Meer zo van "zo nu ff die 130 benchen"
Elke training zet ik pr's op elke oefening en heb geen last meer van misselijkheid. Me eetlust mag nog wel wat beter maar heb geen moeite om aan 5000kcal te komen :)
Vandaag was ik laat met trainen dus kon me normale pushdag niet afmaken. Heb alleen chest kunnen doen en nog een overhead press gepakt, pak morgen alleen back en dan overmorgen weer eens een aparte armendag.

Training van vandaag

Bench
12x60
12x80
10x100
8x120
6x130
4x130
7x100

Incline dumbell press

12x34
12x34
12x34
10x34

8x40
6x50
6x50
6x50

Cable fly

15x12,5
12x15
12x15
12x15
Mss dan ook maar eens proberen me volgende blast :-)

Echt aan te raden bro! Ik eet nu niet helemaal schoon maar kwa vocht valt het nog best mee. Heb het erger gehad op test/deca dbol. Toen had ik de sokafdrukken in me enkel staan na een cheat maaltijd. Nu geen last van.

• Like
Waarderingen: vntl
Echt aan te raden bro! Ik eet nu niet helemaal schoon maar kwa vocht valt het nog best mee. Heb het erger gehad op test/deca dbol. Toen had ik de sokafdrukken in me enkel staan na een cheat maaltijd. Nu geen last van.
Dat heb ik iedere dag man haha

[emoji23][emoji23]
2 gram test is ongenadig he!

• Like
Waarderingen: vntl

Training van vandaag

Bench
12x60
12x80
10x100
8x120
6x130
4x130
7x100

Incline dumbell press

12x34
12x34
12x34
10x34

8x40
6x50
6x50
6x50

Cable fly

15x12,5
12x15
12x15
12x15
Haha heerlijk he die oxy:) ik zei toch goeie tijden goeie tijden :p lekkere bench trouwens! Tot waaraan wil je komen met lichaamsgewicht, specifieke doelstelling deze bulk?

Heerlijk! [emoji173]️ Net eerste week op oxy gehad en nu al dikke krachtgains gemaakt.
Zie wel waar schip strand, wil me niet op een gewicht focussen anders ga ik teveel eten :p
Heb me na laatste blast al teveel laten gaan en sta alweer dik boven de 10%. [emoji85]
Was onnodig maar was een mentaal dingetje, ik wou te graag weer naar me oude gewicht van voor het hele ziekenhuis gedoe en ik geforceerd moest stoppen met alles.
Ik geef deze blast wel extra aandacht aan me benen en triceps.

Terug
Naar boven