MuscleMeat

Ment0s, en door!

• Topic Starter Topic Starter
Ik hoop t ook niet nee, al meerdere horror verhalen gehoord. Gelukkig gaat het steeds beter. Klop het wel gelijk ff af :p

Trainen blijft lekker gaan, op de high tren vind ik het veel fijner om wat meer reps te pakken en wat minder gewicht. Perfecte form en volpompen die spieren. Pomp is soms zo erg dat het pijn doet :o
Vandaag was het chest/back dag.
Anderhalf uur bezig geweest. Wel best weinig rust gehad tussen de setjes. Knalde gewoon door.

Begonnen met wide grip pulldowns
25x50kg
20x65kg
15x80kg
12x90kg
12x90kg

Incline bench
20x60kg
16x80kg
15x80kg
15x80kg
12x80kg
14x60kg

Cable row close grip
20x50kg
20x65kg
15x75kg
15x75kg
12x80kg
14x70kg

Dumbell press iets incline
20x22kg
18x24kg
15x24kg
15x24kg
10x26kg

Flat dumbell press
12x26kg
9x26kg
8x24kg

Behind neck pulldown
20x50kg
15x70kg
12x80kg
14x70kg

Cable fly
20x15kg
14x20kg
18x17,5
16x17,5
23x12,5

Dumbell row
20x26kg last van me rug
25x22kg
25x22kg
22x22kg

Dumbell pullover
25x22kg
20x26kg
20x26kg
19x26kg
15x26kg

En wat is een log zonder foto's

image.jpeg
image.jpeg

:hornyna::doggy::ds::suckit::penis::fapn::bj:

:aai:

Ben er zeker van dat ik vvm pak.
Taile is nu 84cm, armen 44,5 cm voor de geinterreseerden.
Gewicht was vanochtend bij opstaan en helemaal leeg gepist 93kg.
Dat voelt wel laag aan :(

• Like
Waarderingen: vntl

Je ziet er zo niet uit met je 1.80 of je kan heel goed fotofappen ;/)

Wat telt is dat je shape vooruit gaat ;) hou die spiegel in de gaten en gebruik de weegschaal puur als indicatie. Al weeg je dalijk 90kg, ziet er bruut uit man! Hoe dieper je cut deste harder je dalijk gaat tijdens je bulk!

Je ziet er zo niet uit met je 1.80 of je kan heel goed fotofappen ;/)

1,86 bro haha.
Fappen kan ik wel heel goed, ook op foto's

Wat telt is dat je shape vooruit gaat ;) hou die spiegel in de gaten en gebruik de weegschaal puur als indicatie. Al weeg je dalijk 90kg, ziet er bruut uit man! Hoe dieper je cut deste harder je dalijk gaat tijdens je bulk!

Dat gaat wel goed, alleen vandaag wegens omstandighede niet getraind, geen tren gezet en niet op me voeding gelet, eigenlijk helemaal niet met bb bezig geweest. Echt fokt op nieuws gehad en trok me dat heel erg aan.

Plan is iets gewijzigd.
Vanaf 01-09 ga ik aan een nieuwe studie beginnen en wil dan van de tren af zijn.
Zet normaal elke vrijdag de lange esters, namelijk: 250mg test e, 400mg tren e, 400mg mast e
De tren e skip ik maar blijf 100mg tren a ed zetten. Dan vanaf maandag mt pre wo zetten.
Ik begin op 1mg, omdat het nieuw is voor me en kijk het aan. Kan zijn dat ik de tren a nog verhoog of wat speel met de dosering mt maar tot de 27e ga ik hier met 110% op knallen. Ga er alles aan doen om mijn vp zo ver als mogelijk nog te laten droppen.
Voeding gaat naar beneden en cardio minimaal 6x p week. De maanden September en Oktober ga ik dan wss cruisen.
Wat zou mijn vp zijn op de laatste foto's?

1,86 bro haha.
Fappen kan ik wel heel goed, ook op foto's

Dat gaat wel goed, alleen vandaag wegens omstandighede niet getraind, geen tren gezet en niet op me voeding gelet, eigenlijk helemaal niet met bb bezig geweest. Echt fokt op nieuws gehad en trok me dat heel erg aan.

Plan is iets gewijzigd.
Vanaf 01-09 ga ik aan een nieuwe studie beginnen en wil dan van de tren af zijn.
Zet normaal elke vrijdag de lange esters, namelijk: 250mg test e, 400mg tren e, 400mg mast e
De tren e skip ik maar blijf 100mg tren a ed zetten. Dan vanaf maandag mt pre wo zetten.
Ik begin op 1mg, omdat het nieuw is voor me en kijk het aan. Kan zijn dat ik de tren a nog verhoog of wat speel met de dosering mt maar tot de 27e ga ik hier met 110% op knallen. Ga er alles aan doen om mijn vp zo ver als mogelijk nog te laten droppen.
Voeding gaat naar beneden en cardio minimaal 6x p week. De maanden September en Oktober ga ik dan wss cruisen.
Wat zou mijn vp zijn op de laatste foto's?
7(hooguit 8)% als ik zo even goed kijk. Weet natuurlijk niet wat jou plaatsen zijn waar je de meeste vetopslag hebt ik heb gewoon het geluk dat m'n buik als eerste het vet dropt. Maar aan je taille te zien ben je al aardig droog! Trouwens flinke trenlook! Traps armen en schouders heb dat lookje :) i like

7(hooguit 8)% als ik zo even goed kijk. Weet natuurlijk niet wat jou plaatsen zijn waar je de meeste vetopslag hebt ik heb gewoon het geluk dat m'n buik als eerste het vet dropt. Maar aan je taille te zien ben je al aardig droog! Trouwens flinke trenlook! Traps armen en schouders heb dat lookje :) i like

Ik dacht zelf iets hoger, maar bij een 4punts meting kwam er 7% uit. Schat zelf 9%. Op foto's is het lastig te zien maar aders komen nu ook door op me abs.
Meeste vet zit op me onderrug en onderbuik maar dat blijft minder worden. Benieuwd wat de mt gaat doen straks.
Thanks voor je compliment man, doet me goed van jouw kant. Bij het trainen is de trenlook ongekend. Nog nooit zo erg gehad. Overal aders, strepen en iedereen aan het kijken als ik in een stringer train. Vooral na een refeed is het heerlijk. Ga dat wel missen in de cruise straks.
Ben ook een beetje aan het struggelen hoe ik de t3 drop. Denk dat ik het tegelijk met de tren a drop. En dan nog ff 2 weken iets onder onderhoud blijf eten. Dan daarna voeding rustig verhogen en goed de spiegel in de gaten houden. Wil zo lean mogelijk blijven. Misschien iemand nog tips?

Rustig verhogen

Zou eerst een week of 2 op onderhoud eten voordat je erboven gaat zitten.

Nadat ik de t3 gedropt heb gelijk op onderhoud ? Of 2 weken na het droppen van de t3. Ik was eigenlijk van plan om de gehele cruise op onderhoud te blijven of max 200kcal eroverheen. Blijf ook lekker me cardio doen maar dan 3x per week. Puur voor me conditie. :)

Nice fysiek ben jaloers op je delts :P

Waarschijnlijk als je t3 dropt zal je al wat aanzetten.

Eerst uitzoeken wat je nieuwe onderhoud is ;)

Kan je nu niet zeggen.

Heb je gelijk in, zou rond de 3600/3700 liggen gok ik. Ik begin op 3200 wanneer ik de tren en t3 drop en blijf daarop voor minimaal 2 weken. Verhoog vanaf dan elke week met 200 en hou de spiegel goed in de gaten. Kijk dan wel waarop ik me onderhoud denk te liggen. En blijf daar dan lekker op de hele cruise.

1,86 - 93kg en er zo uitzien... Sta je er goed bij gap!!

Voel me wel klein als ik op de weegschaal sta hoor :o

• Like
Waarderingen: GruX
Heb je gelijk in, zou rond de 3600/3700 liggen gok ik. Ik begin op 3200 wanneer ik de tren en t3 drop en blijf daarop voor minimaal 2 weken. Verhoog vanaf dan elke week met 200 en hou de spiegel goed in de gaten. Kijk dan wel waarop ik me onderhoud denk te liggen. En blijf daar dan lekker op de hele cruise.
We hebben ongeveer dezelfde stats :p lengte plus gewicht en vp ligt ook ongeveer hetzelfde nu. 3600-3700 zou goed kunnen, waar ik voornamelijk heen heb gekeken om je vp te gokken is je onderbuik, obliques en surratus. Zijn goed zichtbaar, de echte extreme look met strepen en aders krijg je echt alleen met tren mast en de nodige middelen. Want die zijn bij mij nu ver weg terwijl wanneer ik een huidplooimeting doe ik bijna terug op 7% sta. Geniet er nog maar van! Wat betreft t3, niet zo druk maken zorg eerst dat je erachter komt wat je onderhoud is met t3 tijdens je cruise en dan drop je het in een keer. Dan is het een kwestie van de weegschaal in de gaten houden en zijn aanpassingen met je kcals snel gemaakt ;)

Voel me wel klein als ik op de weegschaal sta hoor :o
Haha ik ook ben van 98 kg naar 91 kg gegaan (1.80). Maar off zijn gaat goed en trainen kwa kracht bijna niks verloren.

Maar heb het gevoel dat ik zo klein ben terwijl niet zo is. Alleen beetje platte borst hehe.

Alleen ochtends met opstaan ff een hell :p
Nergens zin in tot ik eruit ben en dan voel ik me helemaal tip top :-)

We hebben ongeveer dezelfde stats :p lengte plus gewicht en vp ligt ook ongeveer hetzelfde nu. 3600-3700 zou goed kunnen, waar ik voornamelijk heen heb gekeken om je vp te gokken is je onderbuik, obliques en surratus. Zijn goed zichtbaar, de echte extreme look met strepen en aders krijg je echt alleen met tren mast en de nodige middelen. Want die zijn bij mij nu ver weg terwijl wanneer ik een huidplooimeting doe ik bijna terug op 7% sta. Geniet er nog maar van! Wat betreft t3, niet zo druk maken zorg eerst dat je erachter komt wat je onderhoud is met t3 tijdens je cruise en dan drop je het in een keer. Dan is het een kwestie van de weegschaal in de gaten houden en zijn aanpassingen met je kcals snel gemaakt ;)

Haha broeder!
Stats van jou vliegen straks omhoog in je bulk! Ik ga pas over 10 weken me voeding echt verhogen. :)
Gisteren ff helemaal niks met bb gedaan maar dat heeft me echt goed gedaan. Al het vocht en glycogeen waren vandaag naar de goeie plekken getrokken en stond vandaag knetterhard en vol. Helaas kon ik geen foto nemen :(
Weet ook 100% zeker dat ik gewoon recomp.

Haha ik ook ben van 98 kg naar 91 kg gegaan (1.80). Maar off zijn gaat goed en trainen kwa kracht bijna niks verloren.

Maar heb het gevoel dat ik zo klein ben terwijl niet zo is. Alleen beetje platte borst hehe.

Alleen ochtends met opstaan ff een hell :p
Nergens zin in tot ik eruit ben en dan voel ik me helemaal tip top :-)

91kg op 1,80 is bruut man. Of je moet obese zijn haha.
Belangrijk is dat je gewoon door blijft gaan en niet stopt. Zo kan je het aardig vasthouden en mooi dat het je goed af gaat bro!
Als ik opsta ben ik zo plat als wat haha. Ben dan ook echt gevoelig voor carbs. Na me eerste carb maaltijd gelijk wat warmer en verschijnen de veins alweer.

was wel heftig nieuws wat je aan het denken zet :(

Terug
Naar boven